"Děláš si že mě prdel????" Zařval Tony když mu Vision zděli co se stalo. Hned na to se ozvalo Clintovo:"Ty jsi to nečekal" a Stevovo:"Mluv slušně!!!"
"Jděte s tím do háje!!!" Zařval Tony. "Sorry nevím kde to je" ušklíbl se Clint. "Tak si ven GPS inteligente."usadil ho Tony." To zní jako plán... "souhlasil Thór.
" Já.. Ehmm.... "začal Vision.
" TY BUĎ DOPR-ČIC ZTICHA!" okřikl ho Tony." Nechceš kafe?" Navrhla Nataša." JÁ-NAROZDÍL OD BARTONA-NEJSEM KÁVOHLT. ČI JAK SE JIM NADÁVÁ." Tony se Naštval ještě víc.
" OK, klid zas jsem toho tolik neřekla.... " snažila se ho Nat uklidnit.
" A TY VISIONE, SE JDI ZAHRABAT DO AFRIKY POD ŠUTR MEZI STÁDO KANIBALŮ!!!I když... Ti asi stroje nežerou. Doprd- chci říct do prkenný ohrady. " Tony Zařval až Clint polil Nat čajem, Steve nadskočil a na Bruce, který zrovna přišel spadla police. "Jaj" ozval se Clint když po nich Bruce hodil vražedný pohled.
"Ehmm.....no a ty nechceš kafe Bruci?" navrhla nervózně Nat, protože netoužila být rozmáčklá na podlaze.
"Ne... díky..." Bruce už zase byl v klidu. Ale jenom chvíli.
"Ale, ale... Nazdar Avengers..." Poznamenal Loki.
"JDĚTE UŽ KSAKRU NĚKAM!!" zaúpěl Tony.
"A je to tu zas" neodpustila si Nat. To jsi nemohl počkat než se Stark uklidní? "sjela ho naštvaným pohledem.
" Ovšem že ne, to by nebyla Švanda. "usmál se Loki.
" No a teď se tady všichni tlemíne jako kdybychom šňupali co? " odsekl Clint.
" No jistě. "Konstatoval Loki ironicky.
" To je idiot. "Řekl Steve načež Tony zaprotestoval:" TAK HELE! Neříkej ať mluvím slušně když sám nemluvíš!!! " Okřikl ho Tony.
" Držte pec oba dva nebo my z vás klepne!!" vykřikla Nat
" Tak to jsme v poho páč tobě už kleplo. " ušklíbl se Tony.
"Jo a... Vy jste nešňupali?" otázal se Loki. "Ehm... Není podstatný." řekl Clint a dál radši mlčel.
"Tak hele ty sardinko, okamžitě-počkaaat!! Friday vypni východy, zavřít okna a podobně!" vyhrkl Tony.
"Aha už chápu!" zvolal Bruce.
"Dobrý plán Tony." ocenila ho Nat.
"O CO TU JDE?" Zařval Steve, který pořád nechápal situaci, stejně jako Loki, který se koukal velice zmateně a prohlásil: "To bych taky rád věděl..."
Tony se naklonil ke Stevovi a pošeptal:"To jsme přece chtěli,mít Lokiho tady ve Stark Toweru!!!"
"No jasně!" Steve byl spokojený protože to pochopil.
"Teď co s ním....." řekl Tony zamyšleně.