Všichni se posadili kolem stromků. Tony si nezapomněl vzít alkohol a Steve mu to nezapomněl vyčítat....Normálka. Když otvírali dárky, v posledním, menším balíčku se ozvalo.. prásk..
"Zapomněl jsem ti říct, že ten poslední máš otevřít co nejdřív."
Zašklebil se Loki na Tonyho, který balíček držel v ruce.
"JÁ TĚ ASI ZABIJU!" Zařval Tony. Ostatní se ovšem začali smát. Natasha prohlásila, že bez katastrofy by se to neobešlo. Tony naštvaně založil ruce v bok a probodával Lokiho pohledem.
"Ty Tony? Měl by sis pořídit prášky na uklidnění." řekla Wanda a snažila se potlačit smích. Což moc nešlo, vzhledem k tomu, že Tony vypadal dost vtipně. "Očekávání.. A pak BUM" ušklíbl se Clint. " Spíš: Co to sakra bude? BUM! Aha.. Už vím." konstatovala Nat.Další ráno panovala dost špatná nálada. Clint chtěl kafe,ale Tony se rozhodl že se zavře v pokoji.
"HAJZLE JEDEN KOVOVEJ! OKAMŽITĚ OBJEDNEJ NOVÝ NEBO TĚ BUDEME MUSET ZANÉST DO SERVISU!" Řval Clint mezitím co bouchal Starkovi na dveře. Stark se ovšem neozíval.
Steve si povzdychl a zamumlal ať mluví slušně. Bruce se postavil vedle Clinta. "Kdybych chtěl, stačí se toho malíčkem dotknout a vyrazím dveře." Clint vybuchl.
"Tak na co čekáš? Na Sněhurku? Na mechanika ze servisu?" "Clint bez kafe =Do háje ZDRHEJ." oznámila všem přítomným Wanda .
"Dámy a pánové. Vítám Vás u Lovu na Kovového muže. Co se skrývá za tajnými dveřmi? Hmmmmm? Upřímně je mi to jedno ale... Pšššt. Zdatný.. No.. Ehm.. Lovec Legolas II. Se snaží přemluvit Pana Zelenou Květinku aby otevřel. Ale to bude chtít zaplatit!" Loki se znovu vžil do role moderátora.
" Co se zjistí tentok- " Loki nestihl doříct větu, protože ho Wanda zarazila." Víš že můžeš použít magii..? ". " No jistě. " Loki se zazubil. Clintovi došla trpělivost a vyrazil dveře.Napište do kom co se skrývá za dveřmi 😂😂😂