Vánoce Aneb Santa Stark |2

54 7 7
                                    

Ano, Vánoce mají všichni za krásný svátek. Taky že jo.. Ale pokud jste zavření s Lokim v budově které chybí 2 patra, každou chvilku tu něco bouchne a podobně, není žádná sranda. Teda pokud nejste Loki samozřejmě. Loki se tuhle dobu úžasně bavil.
"A dámy a Pánové, Vítejte na velké Stark Towerské. Dnešními účastníky jsou: Thór Odinson, Tony Stark, Bruce Banner a Steve Rogers. Fanynky Natasha Romanovová a Wanda Maximovová jsou plné očekávání. Mé jméno je Loki Laufeyson a vřele vás vítám." Bylo 8ráno a Kluci neboli účastníci Velké Stark Towerské se hádali, kdo si 1.udělá kávu. Nat s Wandou, které nadšeně přihlíželi, seděli s Lokim na židlích. Loki si vzal nabíječku místo mikrofonu a moderoval.
" Dámy, Pánové a zvířata, je to boj jako o život! Ajaj to bude. Tak schválně, který se nedožije večera? Dáme sázky? Hmm? Na koho sázíte? Třeba se povraždí navzájem...." Všichni 3 sledovali hádku. Po 15minutách vyhrál Tony jelikož mu pomohla Friday. Tony slavnostně šel ke kávovaru a zjistil, že kávovar nefunguje. Loki, Nat i Wanda se složili smíchy a šli ozdobit stromek. Loki ještě ohlásil:" Dámy, Pánové a zvířata. Velká Stark Tower ská skončila překvapivě. Hlavní cena se jaksi.. Ém.. Pokazila. Odin s vámi!"

Mise LokiKde žijí příběhy. Začni objevovat