*A titul za dobrou pomoc při vymýšlení názvu pro... _Angel_Caitlin_!!!
Loki potom samozřejmě pochopil proč Tony nakázal Friday aby uzavřela okna, dveře a podobně.
Aby neutekl. Což mu dalo výhodu, zničit jim polovinu Avengers Toweru😈😈.
"Hej Muflone pojď na snídani nebo tvoje hlava skončí v hajzlu!" Zařval Tony a pak se obrátil Na Thóra :"Ví Loki co to je záchod?" zeptal se. "Jistěže je to Asgardský bů-" začal Thór ale Tony mu skočil do řeči:"NO PRÁVĚ PROTO!" na to se ozvalo "Třísk", Bruceovo vykřiknutí:"DOPRDELE TONY!" a Obvyklé:"Mluv slušně!" (což všichni víme kdo řekl). Loki sešel ze svého vězenského pokoje do obýváku, s ďábelským úsměvem. Hned potom se přihnala Nat se slovy:"MÁME PROBLÉM, PÁNOVÉ!"
"Nebudu se ptát co jsi DĚLALA, ale ok" ušklíbl se Tony.
"Jdi do háje, já nic .... Ale někdo, známý jako Loki nejspíš vyhodil do vzduchu 2horní patra..." odsekla Nataša.
"COŽE????" Vyhrkl Tony, který se málem udusil čajem.
"Říkám, že Loki vyhodil 2horní patra do vzduchu!! Zopakoval Nataša. Loki, se jen nevinně usmál.
" Ty jeden mrňavej! " Tony dokonale napodobil Homera Simpsona a začal Lokiho, místo Barta, škrtit, načež ale skončil ve zdi. " Tony? Haló? Země volá Tonyho??! " ozvala se Nat, zatímco Bruce s Thóren seškrabovali Tonyho že zdi.
"Tak to za mě té Zemi típněte, nemám na hovory čas." Odpověděl Tony. "Co se tu k Čertu stalo?" Zeptala se nově příchozí Wanda. "Ahoj Wando! Konečně někdo normální!" vydechla Nat a objala ji. "Ahoj , tak znovu, co se tu stalo?
" Ehm.. Vision posral misi, Loki přišel, Stark ho tu uvěznil, Loki vyhodil 2horní patra do vzduchu a Stark končil ve zdi. "Odpověděla Nat, jako by to bylo jasné.
" Ehm... Aha... Hmm.. Jdeme ven? Ať taky neskomčíme na zdi. "navrhla Wanda.
" Jasně. Jakýkoliv důvod odejít beru! "Souhlasila Nat.