Medya da Taehyung'un lisede ki sevgilisi Lisaa 😻
Taehyung Lalisa'ya şaşkınca bakmayı bırakıp yüzü gülümser bir hal alırken aynı zamanda ayağa kalkıp sarılmıştı.Bir anlığına beni unuttuğunu falan düşünmek üzereyken Lalisa, Taehyung'un sırtına vurup "Hey sevgilin bize çok yanlış bakıyor,haklı da yanlış bakmakta" dedi.
Taehyung Lalisa'dan ayrılıp, bana döndü.Ardından ensesini kaşırken "Üzgünüm güzelim, bakma öyle anlatacağım"dediğinde başımı salladım.
Ve"Bir şey anlatmana gerek yok sonuçta sadece korumamsın." diyerek onu cevaplayıp, ayağa kalktım.
Taehyung kolumu tutup önüme geçerken o kızda önüme geçip dudaklarını büzmüştü.
"Öncelikle aramız da öyle bir ilişki yok.Taehyung'u dinlemelisin,lütfen"
dediğinde gözlerimi devirdim.Neyi dinleyecektim ilişkilerini tazelemek istediklerini falan mı?Taehyung ise, beni banka oturtup yüzümü avuçlarının arasına aldı."Ah güzelim kıskanma lütfen" dedi.
Kaşımın birini kaldırıp sorarcasına ona baktım.Eski sevgilisiyle hasret giderircesine sarılmıştı nasıl kıskanmayayım?
Konuşmasına devam edip
"Lisa bu, evet bir süre sevgili olduk ama emin ol ne o bana aşıktı ne ben ona.Sevgiliden daha çok kanka gibiydik.Dalga geçiyor çılgın zamanlardı derken.Şapşalın arkasını toplamaktan başka çılgın zamanlarımız olmadı"
dediğinde başımızda duran Lisa'ya dönüp baktım.Gülümseyerek başını salladı."Doğru söylüyor birde zaten 10.sınıftık.Kısa bir süre çıkıp ayrıldık sonrasında ise uzun bir süre yakın arkadaştık.Neden sevgili olmuştuk onu bile hatırlamıyorum."derken sevimli görünüyordu.Kıskanıp kıskanmamak konusun da kararsızdım.Üstelik düşüncem mantıksız gelmeye başlamıştı.Önemli olan Taehyung'un şu an hissettikleriydi.Geçmişte birini sevip sevmemesi önemli değildi.
Lisa ise o sırada eğilip yanağımı sıktıktan sonra Taehyung'a döndü.Ben yaptığı şeyden dolayı şaşırmış bir şekilde ona bakarken "Aferin len turnayı gözünden vurmuşsun.Çok güzel kız birde korumasısıymışsın.İşini biliyorsun" dedi.
Taehyung Lisa'nın alnına fiske atarken Lisa "Ah acıdı" dediğinde gülmemek için kendimi zor tuttum.
Lisa tekrar bana dönerken elini uzatıp "Tanıştığıma memnun oldum, güzellik.İçimden bir ses seninle iyi arkadaş olabiliriz diyor.Numaranı alabilir miyim?" dedi.
Taehyung'a bakarken olumlu şekilde kafasını sallamıştı.Numaramı Lisa'ya söylerken uzattığı elini tutup aynı şekilde memnun olduğumu söyledim.
Fakat memnunmuydum şu an pek emin değildim.Ama yine de sevimli bir kızdı.
Lisa numaramı aldıktan sonra işi olduğunu söyleyip yanımızdan ayrılmıştı.
Taehyung ise elimi tutmuş parmaklarımı öpüyordu.Bu konudan bu kadar kolay kurtulamazdı.Elimi ondan çekerken kaşlarımı çattım.
Taehyung elimi geri çekip tekrar öptü ve "Ah hadi ama gerçekten her şey açıkladığım gibi" dedi.
Cazibesine dayanamazken, başımı sallayıp gülümsedim ve yanağına öpücük kondurdum."Öyle olsun bakalım,Kim Taehyung" dedikten sonra ayağa kalktım.
Ardından"Eve gidelim, yoruldum" dediğimde Taehyung başını salladı.
Uzun süre sezsiz bir şekilde yürüdükten sonra eve varmıştık.Eve girdiğimiz de İrene ablayı görmemle gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece bir koruma! | taennie
FanfictionNefes Alamıyorum Kim Taehyung.. Dayanmak zorundasın Jennie,sana söz veriyorum bütün bunlar bittiğinde mutlu olacağız.