Medya da Jinrene💜Tae'nin gözünden
Jennie'ye işim olduğunu söyledikten sonra evden çıkıp Jennie'nin babası ile görüşebilmeyi umarak şirkete geldim.
Bizimkiler de henüz burda olmadığını, birazdan varabiliceğini söylediğinde ise kanepeye oturup beklemeye başladım.
Yanıma oturan kişinin "Selam" demesiyle ona doğru dönüp uzattığı ele karşılık verirken gülümseyip "Selam" dedim.
"Ben Jin, sen de Taehyung'sun.Hem İrene bahsetmişti.Hem de burada biliniyorsun", dediğinde şaşırarak ona baktım."İrene mi ? Tanışıyor musunuz?" dedim.
Gülerken elini omzuma atıp "Küçük hanım ile senin aranda ne varsa bizimkisi de o şekilde"dediğinde, küçük hanım ile kastının Jennie olduğunu anladım.İrene ne kadarını anlatmıştı acaba...
"İrene ne kadarını anlattı?" derken Jin ağabey gülümseyip göz kırptı.
"Ah merak etme sadece senden onu kıskanmamam için Jennie ile sevgili olduğunuzu söyledi.Ayrıca endişelenme diğerleri bilmiyor, sadece ben biliyorum"dediğinde başımı salladım.O sırada kapıdan giren Kim Jae suk ile ayağa kalktım.Bana elini kaldırıp "Biliyorum haber verdiler,odama geçip konuşalım. Ben de seni çağıracaktım"deyip ardından Jin'e dönerek "sende gel" dediğinde Jin ağabey ile odaya girdik.
Oturduktan sonra bize oturmamızı işaret etti.Gülümseyerek "Oturmaya gelmedim efendim,Jennie ile ilgili konuşmam gereken şeyler var" dedim.
Koltuğuna yaslanırken "Ne güzel bende onunla ilgili seninle konuşacaktım zaten.Otur ve anlat.Önce seni dinleyeceğim" dedi.
Başımı sallayıp, Jin ağabeyin karşısına oturdum.Sesimi düzelterek söze başladım.
"Öncelikle biliyorum fazla özel olacak ama Jennie için bilmem gerekiyor.Jennie'nin annesinin ölümü intihar mı ? Eğer değilse neden bunu söylediniz ?"Kim Jae Suk dediklerimden sonra ellerini masada birleştirip rahat pozisyonunu bozarken bana yaklaşıp gülümsedi."Kızımı seviyor musun?"
Sorduğu soru ile başta afallayarak gözlerine bakıp başımı salladım.
"Güzel, dürüstlüğünü ve cesaretini sevdim delikanlı.Zaten seni başardığın işler için güvenip aldım, ama üzgünüm sorunu cevaplayamam.Bu sorunun cevabını cesur bir şekilde müstakbel karımın karşısına geçip sorarsan belki o cevabını verir"
derken sözünü bölüp "Haklılar sanırım.Karınızın kuklası olmuşsunuz.Neden size sorduğum soruya o cevap vermeli ki ? " dedim.Jin ağabey şaşkınca bana bakıp ardından Kim Jae Suk'a dönerek "Öyle demek istemedi, arkadaşımız sanırım"
dediğinde Kim Jae-Suk başını sallayıp "Sorun değil,haklı.Buna mecburum.Hatırlıyor musun,Kim Taehyung? Jennie'yi benden bile korumalısın demiştim.İşte kızımı herkesten korumanının tam zamanı"
dedikten sonra başını yukarı kaldırıp odanın köşesindeki kameraya bakıp ekledi."Kızımı Kim Ji-woo'dan koru,Kim Taehyung! Sana güveniyorum.Annesinin ölümünü araştırmasına izin verme.Ayrıca kızımı sevmen daha da güzel olmuş şu an onu kendi canından bile fazla koruyacağından eminim.Jennie'den bahsederken gözlerinin içi parlıyor evlat"
dediğinde başımı salladım."Diyeceklerin bu kadar mıydı?" dediğinde de "Evet bu kadardı efendim.Sizin?" dedim.
"Malese,bunlar senin soruna cevabım ve isteklerimdi.Diyeceğim önemli şey ise" derken Jin ağabeye de dönüp cümlesine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece bir koruma! | taennie
Hayran KurguNefes Alamıyorum Kim Taehyung.. Dayanmak zorundasın Jennie,sana söz veriyorum bütün bunlar bittiğinde mutlu olacağız.