Medya da iki yakışıklı ♥️
Üvey annem eve girerken,Taehyung ve İrene ablaya dışarı çıkmasını işaret etmişti.
İrene abla çıkarken,Taehyung'un gözleri benim gözlerimdeydi.Başımı sallayarak ona cevap verdiğimde aynı şekilde başını sallayıp,gülümseyerek dışarı çıktı.
Kim Ji-woo,üvey annem koltukta yerini alırken kollarımı birleştirip ona baktım.
"Otursana konuşacaklarımız var" dediğinde karşısına oturup "Bizim konuşmamız gereken ne olabilir ki?"dedim.
"Ah tatlım,sen baban ben mutlu olabilirdik aslında.Benim öz kızım olsaydın tabiki de.Annene çok benziyorsun bu arada.Babana sürekli onu hatırlatıyorsun.Seni en çok bu yüzden sevemiyorum"derken gözlerimi devirdim.
"Kim Ji-woo seni dinliyorum" dediğimde kahkaha atarak bacak bacak üstüne atıp,ellerini dizinde birleştirdi. "Anne demeyi bilmelisin kızım"derken ayağa kalktım.
Beni durduran şey diğer cümlesi olmuştu."Yurtdışına gidiyorsun."
Kaşlarımı çatarak geri oturdum."Neden?"
"Babana ve bana büyük bir engelsin de ondan.Baban seni düşündüğü için seçimlere hazırlanmakta sıkıntı çekiyor.Burdan, hepimizden uzakta mutlu olabilirsin.Mutlu olabilmen için her şeyi yaparım.Fakat bizden uzakta olursan, hem baban da bana onay verdi."dediğinde gözlerimin dolmaması için kendimi tuttum.Beni zayıf biri olarak görmesini ve hayatımı yönledirebiliceğini düşünmesini istemiyordum.
Bunca zaman benim hayatımı onlar kontrol etmişti zaten,artık buna izin vermeyecektim.
"Gitmiyorum" diyerek cevapladım.
"İyi düşün.Hem istersen modelliğe de başlarsın.Baya popülersin bu aralar" dediğinde koltukta olan ellerimi yumruk yaparak sıktım.Tekrar cevap vereceğim sırada dış kapı açılmıştı.Taehyung içeri girip kolumdan tutarak oturduğum yerden beni kaldırdı.
Ardından "Üzgünüm Ji-woo Hanım kimse bir yere gitmiyor"dedi.
Üvey annem ayakkanıp Taehyung'a yaklaştı."Buna kim karar veriyor?" dediğinde, Taehyung "Ben veriyorum efendim.Sizin için sorunsa işi bırakabilirim diyeceğim fakat beni siz değil Jennie'nin babası işe aldı"dedi.
Kim Ji-woo bir bana bir Taehyung'a bakarken en son ellerimize bakıp histerik bir şekilde gülerken "Peki,şimdilik öyle olsun" deyip dışarı çıktı.İrene abla içeri girerken Taehyung, bana dönerek yanağımı okşadı.
"Ağlayabilirsin güzelim,gitti artık"dediğinde kollarımı boynuna dolayıp gözyaşlarımı Taehyung'un omzuna bıraktım.
Taehyung bir yandan saçlarımı okşuyor bir yandan da sırtımı sıvazlıyordu.
Bir süre böyle kaldıktan sonra ondan ayrıldım.Gülümseyerek bana baktığını gördüğümde içim huzurla dolmuştu.
Tek bir gülüşüyle bütün sorunumu halledebiliyordu.İrene abla konuşmaya başladığında ona doğru baktım."Şey ben burda duruyorum ama Jennie iyi misin? Ah ben napıyorum ki en iyisi sizi yalnız bırakayım" dedi.
Gülerek, koltuğa oturdum ardından elimle onu yanıma çağırdım."Gel gel gitme,beraber oturalım"dediğimde başını sallayıp yanıma gelerek oturdu.Taehyung ise çoktan ben oturduğum da diğer yanıma oturmuştu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece bir koruma! | taennie
FanfictionNefes Alamıyorum Kim Taehyung.. Dayanmak zorundasın Jennie,sana söz veriyorum bütün bunlar bittiğinde mutlu olacağız.