13

3.6K 311 91
                                    

Medya da Park Chaeyoung (Rosé) 😻

                  Tae'nin gözünden

Jennie'nin dudaklarından ayrılırken kollarımı beline doladım.Jennie'nin kıkırdamasına gülümseyip "Sarhoş musun sen?" dedim.Jennie'nin bayık bir şekilde bakarak "Yoo bence sensin sarhoş"deyip tekrar kıkırdamasıyla gözlerimi devirip,gülümsedim.

"Tamam benim sarhoş" diyerek ayağa kalktım.Yanımızda olan çöpleri alıp,
Jennie'ye "Kıpırdama yerinden şu çöpleri atıp geliyorum hemen"dedim.

Jennie başını salladıktan sonra uzanıp kumlara yattı.Bu haline gülerken,çöpleri atmaya gittim.Geri döndüğümde Jennie'ye seslenip "Hadi gidiyoruz bakalım"dedim.

Cevap vermeyince yanına eğildim.Uyuduğunu anlarken önüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırıp, alnına öpücük kondurdum.

Ardından Jennie'yi kucağıma aldım.Arabanın önüne geldiğimizde zar zor arka koltuğun kapısını açıp Jennie'yi yatırdım.

Şoför koltuğuna oturarak, arabanın kolundaki su şişesini alıp, bir yudum içtim.

Sonrasında bu işi kabul etmeden önce kendime söylediğim şeyler aklıma gelirken gülümsedim.

O zamanlar içimde ki hissin sebebi Jennie olmalıydı.O benim kaderimdi,bunu biliyordum.

Dikiz aynasından Jennie'ye baktım ve tekrar gülümsedim.O yaşamak için tek sebebimdi artık...

Su şişesini yerine koyarken arabayı çalıştırdım.

Eve vardığımızda evin önüne arabayı parkettim.Arabadan inerek arka kapıyı açıp,Jennie'yi kucağıma aldım.

Dış kapıyı açan diğer korumalara selam verip, bahçeye girdim.Merdivenleri bir bir çıktığım sırada İrene kapıyı açıp,
"Sonunda geldiniz.Kulaklığına niye cevap vermiyorsun ? Merak ettim sizi"dediğinde ona sessizce "Şş sessiz ol.Arabada bırakmıştım" dedim.

Ardından yanından geçip "diğerleri nerde ?" diyerek etrafa bakındım.İrene "Yattı onlar.Birlikte vakit geçiriyordur iki sevgili dediler ve pek endişelenmediler.Ben niye endişelendiysem? Haklılar sonuçta.Bir de içki kokuyorsunuz, içtiniz mi siz?"deyip güldüğünde ona başımı salladım.

İrene "Anladım anladım,tamam" dediği sırada, merdivenlerden çıkıp kendi odama girdim.Jennie'yi yatağıma yatırdım.Kolumu başımın altına koyup destek alırken,Jennie saçlarını okşadım.O sırada alnının gerçekten çok fazla sıcak olduğunu farkettim.

Yüzüne doğru eğilip,ona seslenerek,"Jennie güzelim, iyi misin ?" dedim. Jennie gözlerini hafifçe açıp "Hıhı" dediğinde "Emin misin? Bir duş al istersen.Ateşin var sanki hm?" dedim.

Jennie yorgunca oturur pozisyona gelip başını salladı.Ardından ayağa kalktığı sırada sendeleyince uzanıp belinden tuttum.
Yataktan kalkıp onu kucağıma alarak odamdaki banyonun kapısını ittirdim.

İçeri girip duşakabininin içine Jennie'yi oturtup,yanına çömeldim.Üstten suyu açarken duşakabinin kapısını kapattım.

Musluğu elime alıp yüzüne doğru tuttum.Jennie "Çok soğuk,üşüdüm" dediği sırada yanaklarını okşayıp "Hasta mı oldun? İçkiden dolayı mı böyle oldun anlamadım ki güzelim.Ama yinede ateşin var sabret biraz hmm" dedim.

Jennie yorgunca başını sallarken musluğu üstte takıp ayağa kalkmasını sağladım.

İkimizde sırıksıklam olurken titreyen Jennie'ye sarılıp omzunu okşadım."Tamam geçicek iyisin.Yanındayım" derken musluğu kapatıp duşakabinin yanındaki havluyu aldım.

O sadece bir koruma! | taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin