Keď skončila škola Scott a Stiles sa vybrali na veterinu kde Scott pracuje. Mali ešte hodinu kým príde Caroline a vysvetli im čo sa tu deje. Ale aký by to bol deň keby, že im ide všetko podľa plánov. Na stole bol list kde stálo: Zoznam smrti nadprirodzených bytostí je vytvorený. Chceli by ste vedieť kto je na ňom? Stačí keď vam banshee povie heslá od zoznamu. -Benefactor
,,Scott! Čo to má znamenať ?! Aký zoznam smrti?!" ustráchane sa opýtal Stiles. ,,Ja-Ja neviem. Možno Lydia nám povie viac. Predsa ona je ta banshee." opovedal Scott.
Po chvíli prišla Caroline, tak ako aj sľúbila chalanom. Keď prišli videla, ako sa Scott a Stiles zhrozene pozerajú na ten list na stole. Podišla kním a prečítala si ho. ,,Kto je Benefactor?"opýtala sa. ,,To keby sme vedeli..." vzdichol si Scott. ,,Dobre, tento list ukážeme Lydii teraz sa sustreďme prečo sme sem prišli." prehovoril Stiles.
Caroline začala zodpovedať otázky, ktoré jej hlavne Stiles kládol a Scott počúval či neklame (počúval tlkot srdca).
,,Takže chcete vedieť kto som, že? Jednoduché. Som upír." presvedčivo povedala Caroline. Scott a Stiles sa má seba pozreli a zdvihli obočie. ,,Ešte raz čo prosim?!" nechápavo sa opýtal Stiles. ,,Stiles ja som vlkodlak, chodíš s kojotodlakom, tvoja najlepšia kamarátka je banshee a ty si bol posadnutý zlým duchom. Myslím, že keď niekto povie, že je upir tak by sme mu mali asi veriť..." povedal Scott a pousmial sa má Caroline. Caeoline lem zdvihla obočie lebo nečakala, že pravý alfa jej bude veriť. Myslela si, že skôr ten Stiles jej uverí. ,,Veď ja netvrdím, že to neni možné, že upíri existujú. Len tvrdím, než ti naplno uverím chcem dôkaz."konštatoval Stiles. Caroline zavrela oci a keď ich otvorila mala cely bielok červený až krvavý. Z oči jej ťahali napuchnuté žily a keď otvorila ústa mala tam veľké špicaté tesáky. Scott a Stiles ostali zarazený. Nie až tak, že by nevedeli rozprávať len si mylsleli, že upiri nebudú až tak strašidelný. ,,No tak to má teda podrž. Fajn mám ale teraz ešte viac otázok než na začiatku." povedal Stiles a Caroline neudržala smiech. ,,Tak pod sem s tými otázkami." netrpezlivo povedala Caroline.
,,Takže 1. keď si upir tak asi aj piješ krv nie?" ,,Áno ale môj brat Stefan má chcel učiť piť krv zo zvierat lenže to sa môjmu ďalšiemu bratovi nepáčilo, chcel totiž aby som bola silná tak som mala piť krv z ľudí. Tak som spravila kompromis. Krv ľudí pijem len zo sáčikov v nemocnici. A keď už neovládam smäd tak radšej pijem zo zvierat než aby som vypila celu nemocnicu." vyrozprávala sa Caroline a Scott so Stilesom jej žrali každé slovo.
,,Aké máš ešte schopnosti?" opýtal sa Scott. ,,Som super rýchla, viem človeka donútiť aby urobil to čo chcem, som silná, a som alergická na železník." ,,Počkaj, počkaj, ako to myslíš s tým že dokážeš človeka prinútiť aby urobil to čo chceš?!" vydesene sa opýtal Stiles.
,,Je to tak ako som povedala. Ak máš v sebe železník tak ta nemôžem ovládnuť ale ak ho nemas, ako napríklad teraz tak..."začala sa smiať. ,,Ukáž to na Stilesovi.,, povedal ohromený Scott. Stiles sa len zamračil lebo sa mu to vôbec nepáčilo. Caroline sa priblížila ku Stilesovi bola ani nie meter od neho. ,,Vyzleč sa!" zasmiala sa Caroline a Scott sa k nej pridal. Chudák Stiles sa ale začať vytliekavať. Keď Scott videl čo ho Caroline prinútila povedal, že nech ho zastaví, že jej verí. Tak Cseoline mu povedala nech prestane. Stiles si všetko pamätal len nevedel prečo ho jeho telo nepočúvalo a proti jeho vôli sa začal vyzliekať. ,,Fajn veríme ti, že dokážeš ovládať ľudí. Čo si to spomínala ohľadom toho železníka?"opýtal sa Scott. ,,Železnik je rastlina, ktorá mi má dotyk spali kožu teda nie len mne ake každému upírovi. A ak človek vypije tu rastlinu alebo ju drží v ruke tak ho upir ovládnuť nemôže. Taktiež ak ho vypijem ja tak má oslabí a keď mi ho pichnete tak zaspim na pár hodín." Nevedela prečo im to všetko hovorí predsa ich ani nepozná a au im aj hovorí ako sa majú proti nej brániť. Vedela, že je niečo iné na nich, a že im môže dôverovať. ,,Dobre pre dneska by tých informácií stačilo. Takze vieme všetko o tebe nie?" opýtal sa Stiles. ,,No neviem prečo vam to hovorím ale zabije má iba drevo do srdca, keď mi niekto vytrhne srdce alebo keď zhorim alebo aj keď mi otrhnu hlavu. Inak všetko prežijem. A na slnko môžem chodiť iba vďaka prstenu, ktorý mám na sebe." ,,Fajn tak teraz už vieme všetko o tebe." povedal Stiles. Cela tato situácia bola čudná. Stiles tiež nevedel prečo jej začína veriť. Mal z nej už dobrý pocit. A Scott to isté.
,,Fajn teraz nám povieš čo tu robíš ?"opýtal sa Scott. ,,Viete ako som vam spomínala mojich bratov tak sa dopočuli o vás a chceli po mne aby som vás sledovala. Ale keď som vás videla ako ste bojovali pri tom vlku tak som sa rozhodla, že už nebudem špión a nechám vás tak. Lebo vy si fakt nezaslúzite aby banda upírov na vás dávala pozor."
Prvý krát sa Caroline cítila taká bezmocná. Stiles so Sottom sa na seba pozreli a očami sa dohovorili. ,,Caroline nechceme aby si odišla. Musíme všetko povedať Liamovi, Lydii a Malii. Uvidime ako to vezmú všetko a potom sa rozhodne čo ďalej. Dobre? Zatiaľ nikam nechod."múdro povedal Scott. ,,Vieš a celkom by sa nám aj hodila nejaká upírka."zasmial sa Stiles. Keď to odpovedal tak si všetci traja všimli, že už je tma. Tak sa všetci vybrali domov.
Scott a Stiles sa rozhodli, že ráno pôjdu za Caroline a spolu všetko povedia ostatným členom smečky. Samozrejme, že musia ešte aj vyriešiť ten zoznam smrti. Tým pôjdu za Lydiou.
KAMU SEDANG MEMBACA
Teen wolf diaries
FantasiSpojenie TVD+TW (viac je tam o TW) Tento príbeh sa odohráva v malom mestečku menom Beacon Hills. (Pred 5 seriou a TW) Je to o dievčati menom Caroline, ktorá spoznalo Scottovu smečku. Caroline má však tajomstvo, Neni vlkodlak,benshee a ani kojotodlak...