Druhé heslo

106 5 0
                                    

,,Caroline môžem s tebou nachvíľu hovoriť?"opýtala sa Malia. Caroline prikývla a išli za roch školy aby mali súkromie. ,,Vieš, hneď prvý deň, ako som ťa uvidela si sa mi zdala povedomá. Chvíľu mi trvalo zistiť z kade ťa poznám, ale prišla som na to."vážne povedala Malia. ,,Neviem o čom hovoríš..." Caroline sa na ňu nechápavo pozerala. Vôbec nechápala o čo tu ide a tak nechala Maliu nech jej to vysvetli. ,,Pred 7 rokmi som sedela v aute s mojou nevlastnou mamou a mladšou sestrou. Bol spln a ja som sa neovládla. Zapríčinila som nehodu, kde zomreli. A tak som sa stala kojotom aby som zabudla na všetky city, ktoré som v sebe dusila."rozrozprávala sa Malia a ďalej pokračoval ,,Ale prečo ti to hovorím, je že keď som ťa stretla tak sa mi vybavila tvoja tvár. Tú noc si tam bola Caroline..."
Caroline sa zamyslela a prehovorila ,,Vravíš pred 7 rokmi? V tedy som mala ..."Caroline sa pozrela na Maliu a chvíľu váhala či jej to má povedať. Ale keď si uvedomila čo všetko si musela zažiť s pocitom, že kôli nej jej umrela rodina tak sa rozhodla povedať pravdu. ,,Mala som výplatu ľudskosť. To znamená, že som nič necítila. Dôvod prečo som bola blízko lesa je, že som tam bola zakopať mŕtvolu, ktorú som zabila ja."Caroline si vzdychla. Malia sa zhrozene na ňu pozrela. ,,Caroline musíme sa o tomto skutku porozprávať aj s ostatnými."
,,Fajn, ale chcem aby si vedela, že s tou nehodou nemám fakt nic spoločne.."
Malia sa na ňu zahľadela a videla, že je jej to celé ľúto. Rozhodla sa, že najskôr si vypočuje cely príbeh a až potom spravy záver.
~~~~~~~~~~~~~~~
Pred školou po odchode Caroline a Malii zostali Scott, Stiles a Theo. Chalani na Thea iba zazeral. Lebo nestáva sa im často, že príde fešný vlkodlak a chce byt v ich smečke. ,,No vieš no dosť si sa zmenil a my nemôžeme do našej partii prijať hoci koho..."prehovoril ustarostene Scott. Stiles až tak ustarostený nebol. Bolo mu jasne, že s Theom tu neni niečo v poriadku. ,,Jasné to chápem, že nemôžete prijať do vašej smečky hoci koho. Tak mi dovoľte aby som vam aspoň pomáhal. Pokým sa nerozhodnete..."opovedal Theo.
Scott milo prikývol hlavou ale za to Stiles iba na neho čumel a krútil hlavou. Potom zazvonilo na hodinu a Theo odišiel do triedy. Scott bol tiež na odchode ale v tom ho Stiles chytil za ruku. ,,Dúfam, že si mu to nezbaštil. Je jasne, že s ním nieje niečo v poriadku."hovoril mu Stiles. ,,Pozri každý si zaslúži aspoň šancu. Uvidime čo sa z neho vykľuje."odhŕkol Scott.
_________Po škole u Lydii_________
,,Tak ako si pokročila s heslom?"nedočkavo sa Liam opýtal Lydii. A však Lydia mu moc nevedela odpovedať keže sa sama bála zistiť heslo. Čo ak na tom zozname budú ostatný jej priatelia a ostatný ich budú chcieť zabiť kôli peniazom. Ale aspoň Stiles bol pred týmto bezpečí. ,,No vlastne ani som moc nepokročila."opovedala mu Lydia. Stilesovi zrazu zazvonil mobil. Volal mu jeho otec: ,,Stiles za 10 minút aj so Scottom príďte na policajnú stanicu. (Stilesov otec je šerif)"z mobilu sa ozval Stilesov otec. Stiles sa pozrel na Scotta, ktorý vďaka svojmu vlkodlaciemu sluchu všetko počul. ,,Ja a Stiles musíme ísť za šerifom, niečo sa tam deje. Nevadi ak vás tu necháme?" Lydia sa pozrela na Maliu a Liama, ktorý jej stali hneď za chrbátom a čakali kým zisti heslo. ,,Valstne zoberte al Maliu a Liama. Potrebujem byt na to sama."odpovedala Lydia. Malia sa zamračila a pozrela na Liama, ktorý tiež bol zamračený. Ale potom sa začali obydvaja smiať lebo sa im to zdalo vtipné. Tak sa všetci pobrali na policajné oddelenie.
______Na policajnom oddelení______
Scott s jeho partiou okrem Lydii, ktorá bola doma a civela do papieru prišili na policajné oddelenie. ,,Tak čo ?!"zhrozene sa opýtal Stiles svojho otca. ,,Dnes na oddelenie prišiel nejaký chalan a doniesol nejakú babu, ktorá je cela krvavá. Ta baba vraví, že je vlkodlak a naháňal ju jej kamarát. Chcel ju zabiť."vravel šerif.
Scott s Liamom podišli dole kde čakali tý dvaja. Stiles s Maliou zostali hore a snažili sa vysvetlit ich situáciu ohľadom zoznamu smrti šerifovy, ktorý vedel o všetkom čo sa ich meste deje.
Keď Scott a Liam prišli dole tak tam uvideli krvavé dievča, ktoré sa cele triaslo. Ale uvideli tak aj toho chalana, ktorý ju doviezol na oddelenie. Thea.
_______________________
Caroline celý ten čas bola u Lydii. Prišla za ňou tesne po tom ako odišli ostatný. Caroline tam len potichúčku sedela a nechala Lydiu aby si robila svoju prácu. Caroline tam vlastne dávala len pozor aby sa nezbláznila z toho všetkého. Zrazu Caroline pocítila smäd. Ale upiri smäd. Potrebovala sa ísť napiť. Postavila sa zo stoličky tým, že si idem domov skočiť po sáčik s krvou, ale omylom zhodila plátno na maľovanie. Lydia sa mykla a povedala Caroline nech je ticho. Podišla ku platnú postavila ho a zase zhodila. Caroline na ňu pozerala akoby sa už aj ona zbláznila.
Lydia komečne pri páde plátna počula meno. Napísala ho do počítača a ukázal sa jej další zoznam mien. Teraz tam už boli mena ako je aj Malia, Liam a Derek.
,,Asi by sme mali zavolať tomu Derekovi a zistiť čo má spoločné s tým novým menom. A inak aké to je meno?"opýtala sa Caroline. Lydia na ňu zhrozene pozrela, vzdychla si a prehovorila: ,,Caroline,,

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 03, 2020 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Teen wolf diariesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora