Με είχε πάρει ο ύπνος αγκαλιά με στην Dixie. Όταν ξύπνησα πήγα στην ντουλάπα μου και ντύθηκα. Πήγα στο σχολείο και είδα την Βαγ. Έτρεξα αγκαλιά της και της είπα τι είχε γίνει το προηγούμενο βράδυ.
Βαγ:πωωωω μλκς ειναι
Ch:Εντάξει ρε μπορεί να ήταν μεθυσμένος.
Βα:Αγάπη μου τον ξέρω ότι τον αγαπάς αλλά στο μεθυση φαίνεται η αλήθεια.
Ch:βλακειες Ο Σταύρος δεν είναι έτσι.
Βα:καλά ότι πιστεύεις. Να τος έρχεται.Τον άφησα να με πλησιάσει. Όταν ήρθε μου είπε να πάμε λίγο πιο κει να μείνουμε οι δύο μας.
Σ:Αγάπη μου συγνώμη για χτες.
Ch:Αααα θυμασαι😪
Σ:όχι μου το είπαν τα παιδιά.
Ch:αααα
Σ:συγνώμη μρ μου. Ήμουν μεθυσμένος.
Ch:το ήξερα μωρό μου. Το ήξερα.Είπα και τον πήρα αγκαλιά. Καθίσαμε για λίγο αγκαλιά και μου εξήγησε πως έγινε όλο αυτό. Χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε μέσα.
[...]
Ένα κουραστικό 6ωρο περεσε πάλι. Αλλη μια ώρα έχουμε ακόμα 🤦♀️. Μπήκε μέσα ο κ. Παπανδρέου και είχε μια ανακοίνωση.
Κ. Π. :Λοιπόν έχουμε μια εκδρομή σε 2 εβδομαδες
Ταξη:ουυυυυυυ
Βαγ:Πουυυ;;;
Κ. Π. :Στην Αθήνα 2ημερη θα είναι.
Ταξη:τέλεια ααα.Δεν ενθουσιαστικα εξάλλου στην Αθήνα πηγαίνω συνέχεια για να δω την Μερ. Σιγά το πράγμα. Τρίκαλα Κορινθίας είμαστε όχι Θεσσαλονίκη. Τέλος πάντων σιγά μην χάσω εκδρομή με το σχολείο μου.
Βα:θα έρθεις;;
Ch:Φυσικά ρε.
Βα:ωραία μαζί θα κοιμηθούμε;
Ch:ναι ρεεε.Βγήκαμε έξω και ο Σταύρος με περίμενε στην πόρτα.
Στ:μωράκι μου θα έρθεις στην 2ημερη?
Ch:φυσικα ρε μρ μου.
Στ:τέλεια. Μαζί θα κοιμηθούμε;;;
Ch:όχι με την Βαγ θα κοιμηθώ.
Στ:Γτ;;;
Ch:Γτ μου το ζήτησε.
Στ:καλααα.
Ch:καλααα εγώ φεύγω.Πήγα στην Βαγ και αρχίσαμε να ξεκινάμε για το σπίτι.
Ch:θες να έρθεις σπίτι μου;
Βα:αχχ ναι.
Ch:τέλεια πάμε.Πήγαμε σπίτι μου και αρχίσαμε να κάνουμε βλακειες. Πηδαγαμε στα κρεβάτια και τρώγαμε .
[...]
Η Βαγ έφυγε πριν μια ώρα και είμαι εδώ με την αδερφή μου και την μητέρα μου.
Ch:μπορώ να πάω στην 2ημερη;;;
Di:εγω δεν έχω θέμα μαμά;
Μα:ναι πήγενε.
Ch:σας ευχαριστώ πολυυυυΕίπα και τις πήρα αγκαλιά. Πήγα πάνω και έστειλα μυνημα στην Μερ να τις πω ότι θα πάω Αθήνα.
Εγω:
Αδερφούλα μου σε 2 εβδομάδες θα έρθω Αθήνα.
ΦΟΥΛΑ 🤦♀️:
Πλάκα κάνεις;;;;;
Εγω:
όχι μρ μ. Έχω 2ημερη εκδρομή.Φουλα🤦♀️:
Τέλεια θα μετράω τις μέρες για να σε δωωωΕγω:
και εγωωωω❣️Είναι η καλύτερη κολλητή εβερ και μου έχει λείψει πάρα πολύ. Μετά από λίγο με πήρε ο ύπνος με το κινητό στο χέρι.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μμ πιστεύετε ΤΟΝ Σταύρο; 🤔
Πολλά δεν πιστεύει η Charli;; ❤️
Αχχχ ρε Μερ μου λείπεις πολυ😭😪
Ωραία η 2ημερη πάντως ζηλεύω❣️
ESTÁS LEYENDO
You change me #Boco2k20 #sbco20
Novela JuvenilΛ:Γτ γελάς;;; έκανα βλακεια;;; Ch:όχι μωρό μου καμιά. Τέλειος είσαι. Απλά. Το δαχτυλιδι😂😂 Λ:ναι το ξέρω δεν είναι τέλειο. Αλλα Ch:όχι είναι ότι πρέπει. Με αντιπροσωπεύει κι ολας😂😂. Φάειιι😂 Λ:😂😂 θα γίνεις κοπέλα μου;;; Εξώφυλλο by: @LittleBla...