YG 3 şirket arasında en sert konsepte sahip olan şirket bu nedenle onların tatlı cicili bicili kız grubu yok. Blackpink bu açıdan kendini geliştiremiyor. Sürekli aynı konseptte takılıyor, as if it's your last dışın da hep "Girl Crush" konseptindeler ve bence bu rahatsız edici farklı şeyler denemeliler çünkü artık sıkmaya başladı "sweet Crush" a şirketleri yatkın değil ve bu farklılık herkese iyi gelicek herkes blackpink kendini geliştiriyor diyecek ama buna blinkler karşı çıkar kesin neyse.Ve bu onları farklı şeyler deneyerek daha etkili bir konuma sokabilir ciddi anlam da çok uzun süre eğitim görmüşler, ama buna rağmen en iyi vokallerle yarışabilecek tek kişinin Jisoo olduğunu düşünüyorum.Nedeni ise rosé'nin gerçek sesinin kullanılmasına izin vermeyişleri,rosé'yi seviyorum ama sesi bence ciddi anlamda kötü çıkıyor.Bunun bu şekil de devam etmesi YG ve Rosè'nin suçu değil siz Blinkler yüzünden saçma bir şekil de o sesi beğendiniz ve siz beğendikçe rosè'nin gerçek sesi kullanılmıyor.İlk başta sarışın salak kız rolün de olucaktı ama hepiniz karşı çıktınız,buna niye çıkmadınız.Şimdi gelip bana "ondan mı avusturalya'nın tek birincisi?" Demeyin.Akıl var mantık var rosé Gerçek sesi ile birnici oldu. Bence rosé'nin sesinin inceltilmesi miyeon yüzünden biliyorsunuz (G)-Idle Miyeon aslında blackpink ile çıkış yapıcaktı ancak miyeon şirketten ayrıldı ve cube'a geçti.Miyeon'un sesi oldukça ince bazı ses uzmanları sesinin 4 oktav olduğunu söylüyor ne kadar doğru ne kadar yalnış bilemiyorum,miyeon gittikten sonra grupta ki dengeler bozuldu ve kimsenin sesi onun sesi gibi değildi, otamatik olarak çareyi rosé'nin sesini inceltmek olarak buldular.Gelelim Jennie ve lisa'ya bence kesinlikle ikisi de vokal olmamalı yani vokallerine bayılanları anlamıyorum seslerini kontrol edemiyorlar. lisa ve jennie sadece düşük notada olan şarkıları söylüyebiliyor.Jennie yüksek notaya çıkarken çok zorlanıyor,çünkü sesi uygun değil,bunun yerine vokal partı jisoo'ya verseler,rosé'nin sesini inceltmeseler vokal ve rap konusunda mükemmel olurlar.Kabul edin Lisa ve jennie dans konusun da inanılmaz değiller,dansta rosé kesinlikle daha iyi çünkü o gerçekten dans ediyor,ancak bütün blinkler lisa ve jennie 'yi tanrıça olarak kabul ediyor ama jennie ve lisa'ya havada karada her yerde twerk verilince,jennie ve lisa da bunu yapınca bu onları dansta uzman yapmaz evet dansta iyiler ama jenerasyonun en iyisi değiller.Lisa ve Jennie Rap konusunda cidden uzmanlar ve gerçekten çok iyi yapıyorlar.Tabii yg halt var gibi onları gidip alanı dışın da uzlaştırmaya çalışmasa çok daha iyi olucaklar.
Rosé'nin gerçek sesi ile vokali ve dansı,
Jisoo'nun Vokali ve Visual'i,
Jennie ve Lisa'nın rap'i.Keşke herşey böyle olsaydı.Umarım Yg Blackpink'i rahat bırakır ve gelişmelerine izin verir.Siz blinkler ise kendinize çeki düzen verin ve onların haklarını savunun.!Ben Blackpink'i seviyorum fakat ciddi anlam da sizler yüzünden bu konumdalar gerçeklerin farkına varın,kızlar bununla mutlu değiller.!Grubunuzu Koruyun,savunun ve susmayın ama bunu saldırarak değil,hoşgörü ve güzel sözler ile yapın.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↬𝐊-𝐩𝐨𝐩 𝐎𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧
FanfictionBen burada saygı çerçevesi içerisin de görüşlerimi sunacağım.Görüşlerime katılmayabilirsiniz ama bu size hakaret etme hakkını tanımaz.Sırf bir idolü seviyorsunuz diye saçma haraketler yapmayın ve beni olmadığım bir karakter ile yargılamayın.!Çünkü...