◟◠◞◦◠🍋TXT

51 9 22
                                    

TXT bence ciddi anlamda daha önce hiç karşılaşmadığımız bir debut ile karşımıza çıktı.Şöyle bir geçmişe baktığımız da hiç-bir erkek grubunun bu denli şirin konsept ile çıkış yaptığını göremezsiniz yani bazı istisna gruplar dışın da ama onlarda yakın zaman da çıkış yapmış olanlar ben daha 2016-2017'ye kadar olan kadar kısımdan bahsediyorum neyse bu debut şarkısını dinlerken ciddi anlamda şok olmuştum yani hiç böyle birşey beklemiyordum,bu nedenle txt'ye pek alışamamıştım,ama sonra cat&dog çıktı ve ben txt'ye ısınmaya başladım.

Çünkü şunu düşünüyorum herkes boy crush olurken sonra da ufak tefek araya şirinlik sıkıştırırken txt o grupların tam tersi bir konsept ile karşımız da olmuş olabilir önce bize şirin yanlarını sonra sexy yanlarını gösterebilirler belki de bu yaşlarından dolayi böyle oldu.Yani bu benim düşüncem böyle olmuyorda olabilir.

TXT, BTS'IN YAN SANAYİ ÜRÜNÜ MÜ?

Öncelikle delirmeyin alakası bile yok iki grup birbiri ile tamamen farklı herşeyi geçtim BTS ilk çıkıs yaptığın da hip-hop/k-pop grubuydu fakat sonra konseptlerini şirketleri değiştirdi.TXT ise tamami ile şirin bir K-POP grubu.Bu iki grubun aynı şirketten çıkmıs olması birinin asıl diğerinin yan sanayi olduğu anlamına gelmez,öyle olsaydı bütün  gruplar birbirinin AYNISI olurdu.Bakınız,BENZERİ DEĞİL AYNISI.

KAİ MEVZUSU?

Evet ben bir Exo-L'im fakat bu benim TXT kai'yi savunmamam için bir neden değil sadece aklınızı kullanın yine ve yine,bu çocuğun gerçek adı kai,EXO'kai'nin gerçek adı Jongin.Hiçbir zaman (Bazı durumlar veya zaman dışın da) Bir EXO-L'in üyelerine sahne isimleri ile hitab ettiğini görmezsiniz her zaman için gerçek adını söyleriz.Bu durum cidden nadir.Yani sürekli jongin dediğimiz adama durup dururken kai mi demeye karar verdiniz?Ayrıca herhangi bir programa katılma durumunda karışıklık olur diye düşünüyorsanız olmaz.Exo geliyorsa Exo kai'dir.Txt geliyorsa Txt Kai'dir.yani idolleri toplasanız %20'lik kısmının sahne isimleri aynı.Ya herşeyi geçtim küçücük çocuk ya o mu dedi sahne ismim kai olsun diye çocuk ne yapsın ADI KAI.Bu kadar üstüne gitmeyin şu çocuğun,yok havalı,yok burnu büyük vs. Saçmalamayın lütfen.

Evet söyleyeceklerim bu kadar.Bu arada Jongin'den nefret falan etmiyorum,bir zamanlar jennie'nin sadece adını yazıp'ta yorumlara "içinde jennie'ye nefretten başka bir şey yok."mevzusuna dönmesin.Exo üylerinin hepsini çok seviyorum gerçi bunu size de kanıtlamak zorunda değilim,doğru söylüyorum diye benim Exo-L olmama birşey diyemezsiniz zaten!Neyse.

Görüşmek üzere♥️

Siz bu konu hakkın da ne düşünüyorsunuz?

↬𝐊-𝐩𝐨𝐩 𝐎𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin