◟◠◞◦◠🍙Billboard

65 10 5
                                    

Bir tutturmuşsunuz billboard diye alıp gidiyorsunuz.Bakın güzel insanlar billboard bu kadar popüler değil bir Emmy,Oscar falan değil,bizde ki altın portakal gibi birşey yani basit bir ödül töreni Amerika'da ki hiçbir fan da "bizim BillbOard'ımız var" gibi söylemlerde bulunarak gruplarını savunmuyorlar.(BTS,Blackpink için söylemiyorum sadece)Çünkü billboard'u amerika'nın en saçma (aslında küfür ediyorlar,ama ben edemem) ödül töreni olarak görüyorlar.Bunu nereden mi biliyorum bir süre amerika'da yaşadım,ister inanın ister inanmayın.Grubunuzun Billboard'u olması sizi sadece altın portakal ödülü almış yapar.Ayrıca herkes gayet normalce seviyor grupları,saygı çerçevesi için de koruyor gruplarını,siz neden hemen saldırma çabasındasınız anlamıyorum doğrusu.Herneyse demem o ki Taylor swift,rihanna,lady gaga,shakira vs. bile sizin kadar önemsemiyor şu billboard 'u çünkü onlarda saçma buluyor,(kendileri söyledi amerikalı sanatçıların kimseden korkusu olmadığın da mı? Yoksa relax olduklarından mı bilinmez, ama bir ara Lady gaga'ya ödül hakkın da ne düşünüyorsunuz diye sorulduğun da kadın ***Billboard hakkın da çenemi yoramam demişti. ) tamamiyle hilekâr bir ödül töreni olduğunu,düşünüyor ve söylüyorlar.kore'de ise mama gibi düşünebilirsiniz.Avrupada ki ülkeler tarafından ödül almak grubunuzu popüler de yapmaz,çok tanınan da,bu seneki billboard'ı gördünüz BTS'i aldı süs bebek gibi oturttu,amaç ne ? PRIM,ÜN.Bunu Army için söylüyorum Grubunuzu küfür etmekten beter etmelerine rağmen neden hâlâ billboard ile övünüyorsunuz?

Sonra görüşmek üzere ♥️

Siz bu konu hakkın da ne düşünüyorsunuz?

↬𝐊-𝐩𝐨𝐩 𝐎𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin