البدايه

24 0 0
                                    

تجلس هذه الفاتنه في اوضتها الجميله والبسيطه في نفس الوقت وتقلب في البوم صورها وهي طفله مع صديق طفولتها وحبيبها في نفس الوقت فضلت تقلب لحد ما شافت صوره بتجَمعها مع صديقها مكتوب تحتها ملاكي وبتسرح بذكرياتها.

فلاش باك.

ملاك : ادم انت ضربته ليه هو معمليش حاجه علشان تضربه بالشكل ده انا زعلانه منك.

ادم بغضب وصوت عالي:  ازاي بتقولي معملش حاجه وهو بيقولك ملاكي انتي ملاكي انا بس فاهمه.

ملاك: وده مش سبب كافي لانك تضربه بالشكل ده برضه انت عارف كريم وعارف اننا اصدقاء وبنلعب مع بعض يبقي ايه لازمته الكلام ده  وهو اصلا ميقصدش الي قاله.

ادم : بصي بقي يقصد ميقصدش حاجه متخصنيش انتي ملاكي انا بس.

ملاك :انت بجد الكلام مينفعش معاك هتفضل عنيد طول عمرك.
ادم. بالظبط كده يبقي متتعبيش نفسك معايا.

ملاك: تعرف انك مستفز.

ادم: بستفزاز  قولي حاجه جديده.

ملاك : انا سايباك وماشيه سلام

ادم: استني بس متزعليش بس انتي عارفه اني بغير عليكي ومبحبش حد يقولك ملاكي غيري لانك ملاكي انا بس.

انتهي الفلاش باك.

فاقت ملاك من ذكرياتها علي صوت مامتها بتنادي عليها.

ملاك بصوت عالي:جايه اهو يا ماما.

نزلت ملاك تشوف مامتها.

ملاك: نعم يا ماما.

ليلي:  يلا يا حبيبه ماما الاكل جهز وبابا مستنيكي برا.

ملاك:  حاضر يا ماما.

ليلي: يحضرك الخير يا قلب ماما.

نسيبهم ياكلوا ونروح مكان تاني.

(صلوا علي محمد)😍😍

في قصر فخم الصراحه مش لاقيه كلام يوصفه عو كبير جدددا حواليه حديقه جميله جددا مزروع فيها كل انواع الورد منظرها يبهر  نلاقي شاب وسيم قاعد في اوضه لونها اسود فخمه جددا بيراجع ورق شغله وهو بيقلب في الورق وقعت صوره من بين الأوراق مسكها وفضل بصصلها كتير.

ادم : ياه يا ملاكي وحشتيني اووي ووحشني شقاوتك انا عارف اني غلطت جاامد وصعب تسامحيني بي والله مكنتش في وعي انا اصلا لسه مش مصدق اني عملت فيكي كده سامحيني يا ملاكي.

وفجأه يفوق لما يحس بحاجه دافيه علي خده اه هو فعلا كان بيعيط وده نادر انه يحصل بس دي مش اي حد دي ملاكه وبنته زي ما بيقول.

ادم  : قريب اووي هترجعي يا ملاكي ولو مش برضاكي يبقي غصب عنك كفايه بعد كده.

وبكده خلص اول بارت اشوفكم في البارت الجاي ياحلوين😘😂💃🏻

حب الطفوله❤️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن