Üç gün çabucak geçmişti ve barış sağlamak için gidecek olanlar belirlendi.
Lukas,Keynın, Aaron Lili, Axel, Annah toplam yedi kişiydik. Üç vampir üç büyücü ve bende melezdim. Alazda çok istemişti ama Helen rahatsız olduğu için gelemeyecekti.
'Evet hazırsanız araca binebilirsiniz.'
Herkes büyük limuzine benzer bir arabaya bindi.
'Melinda dikkatli ol canım.'
Arora ya el sallayıp bende arabaya girdim.
Lukas yanıma oturmuştu. Sanki beni herkesten korumak istermişcesine. Onun koruma iç güdüsünü çok seviyordum. Çünkü sadece onun yanında kendimi değerli hissediyordum. Tıpkı bir abi gibiydi.
Aron ise büyücülerin yanına geçip çoktan sohbete başlamışlardı.
Keynın da kafasını arkaya yaslayıp gözlerini kapatmıştı.
'Annem nasıl dı ?'
Lukas üzgün bir şekilde önce boğazını temizledi.
'Nasıl olabilir ? Tabi ki çok üzgün'
Kulağıma yaklaşıp.
'Ve baban da senin gitmene çok karşı biran önce seni evde görmek istiyor.'
'Bunu bana o tokadı atmadan önce düşünecekti.'
'Haklisin ama baban o senin.'
'Lukas sana söylemem gereken birşey var ve de çok önemli.'
'Seni dinliyorum.'
'Şuan olmaz sessiz bir yerde konuşuruz.'
'Merak ettim.'
'Şuan hiç sırası değil.'
'İyi öyle olsun bakim.'
Bende başımı Lukas'ın omzuna koydum ve yolun bitmesini bekledim. Bir kaç saat süren yolculuğun ardından nihayet geçide gelebilmiştik.
Arabayı durdurup indik. Bir grup silahlı asker bizi bekliyordu. Ve aralarında rütbeli biri vardı.
'Kimsiniz ?'
'Ben Melinda Vampir ve Büyücü ırkından geliyorum. Sizinle anlaşma yapmaya geldik.'
'Bir kaç adım öne çık.'
Diğerleri arkamda durup bekledi bir kaç adım ilerledikten sonra onlarında komutanı öne çıktı.
'Ne anlaşması ?'
'Üretmekte olduğunuz silahtan haberimiz var. Ve bilmenizi isteriz ki insan ırkını tehlikeye atmıyoruz. Hep beraber uyum içerisinde yaşıyoruz.'
'Yalan !'
Komutan öyle bir gürlemişti ki bi an geri geri kaçacaktım.
'Siz masum insanların kanını emiyor onları bir kobay gibi üzerinde büyüler deniyorsunuz .'
'Hayır onlar yüz yıllar öncesinde yapılmış şeylerdir. Ayrıca sizde zamanında bir çok masum vampir ve büyücüleri öldürmüştünüz. Sizden tek istediğimiz barış.'
'Neden barış yapalım artık sizden güçlüyüz.'
'Bizden güçlü olabilirsiniz ama bizden daha tehlikeli bir ırk var onları silahla yok edemezsiniz.'
'Yalan söylüyorsun.'
O esnada yukarıdan kaya gibi bir kaç tane trol yuvarlanarak yanımıza geldi. Herkes korku içinde geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAROLUŞ (Melezin Aşkı )
FantasyMelinda sıradan bir kızdır ve gittiği üniversitede bir grupla karşılaşır bu grup vampirdir ve amaçları Melinda yı kaçırmaktır. melinda ise aslında kim olduğunu hatırlamamaktadır. Grubun başı olan Karan Melindaya aşık olsada babasının zoruyla başka...