'İyi misin? '
'Ne oldu bana ?'
'Başını çarpmışsın ve bayılmışsın. Şifacı senin bir şeyden korktuğunu söyledi.'
Hatırlamıştım.
'Evet bir yılan vardı kaçarken ayağım takılıp düştüm. Peki o yılanı gördünüz mü ?'
'Muhafızlar bulmuş seni ben görmedim. Muhtemelen kaçmıştır.'
'Olabilir. Ne zamandır yataktayım?'
'Bu ikinci günün .'
'Ne ? Annem o geldi mi ?'
'Hayır kimse gelmedi.'
Hani geleceklerdi ? Moralim bozulmuştu. Yataktan doğruldum ve kaşımın üzerindeki yarabandını açtım. Ciddi birşey yoktu .
'İlginç '
'İlginç olan ne ?'
Keynın tuhaf tuhaf bakıyordu.
'Bir kaç saat içinde iyileşmesi gerekirken hala iyileşmedi .'
'Henüz yeniyim ondandır.'
Üzerimi değiştirip balkona hava almaya çıktım.
Keynın da yanıma geldi.
'Keynın ben acıktım.'
'Git ye seni tutmuyorum.'
'Yemek değil taze kan istiyorum ama tek başıma ..'
'Tamam atla hadi.'
Birlikte yine saraydan çıkıp ormanda hızlı bir şekilde yol aldık . Ve pusuya yattık.
Biraz bekledikten sonra erkek bi geyik geldi. Keynın yavaşça yerinden kalktı ve birden geyiğin üzerine atladı. Onu çok sıkı tutuyordu.
'Çabuk ol '
Bende hızlıca yerimden kalktım ve dişlerimin uzadığını hissettim ve geyiğin boynuna sapladım. Tadı çok güzeldi. Ilık ılık akan kan tüm vücuduma enerji vermişti. Doyduğumu hissettiğim anda geri çekildim. Keynın da biraz emdikten sonra serbest bıraktık. Bir süre yerde yatan geyik gücünü toplayıp hemen uzaklaştı.
'Kendini bu kadar çabuk kontrol etmeyi nerde öğrendin ?'
'Doğuştan. İlk avımda da öyleydim sadece doyacak kadar içtim. Çünkü onun ölmesini istemiyorum.'
'Neden ki ?'
'Çünkü onu da bekleyen birileri olabilir .'
'Anladım.
'Kendini nasıl hissediyorsun ?'
'Bilmiyorum. Annem ziyaretime gelecekti ama gelmedi onu merak ediyorum.'
'Merak etme mutlaka gelir.'
'Umarım'
Birlikte yavaş yavaş yürümeye başladık.
'Baban o nasıl biriydi ?'
Durdum ve Keynın'a baktım.
'Hatırlamıyorum ki. Onun hakkında bildiğim tek şey . İnsan olması ve babanın öldürmesi. Başka hiç birşey bilmiyorum.'
'Sen melezsin yani ?'
'Malesef. Ama bu aramızda kalsın. '
'Merak etme.'
Tekrardan saraya geldiğimizde annem ve Luk salonda beni bekliyorlardı.
'Anneee '
Sevinçle anneme doğru koşup sıkıca sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAROLUŞ (Melezin Aşkı )
FantastikMelinda sıradan bir kızdır ve gittiği üniversitede bir grupla karşılaşır bu grup vampirdir ve amaçları Melinda yı kaçırmaktır. melinda ise aslında kim olduğunu hatırlamamaktadır. Grubun başı olan Karan Melindaya aşık olsada babasının zoruyla başka...