Max se stal hlavním velitelem celé armády, protože má nejvíc zkušeností s plánováním, Max začal i trénovat nováčky a svoje společnice, chtěl zamezit hlavně velkým ztrátám a aby tam neumíraly zbytečně, Max se začal věnovat hlavně společnicím aby je naučil magie na vyšší úrovni, díky tomu že dokáží ovládat více magie, tak je Max chtěl naučit kombinovat je aby byla jejich magie silnější, pokud by to dokázaly na větší úrovni tak se i jejich magická energie zlepší a zvětší a budou moct ovládat silnější kouzla. O týden později, Maxovi se vrátila jeho pamět, nakonec se ukázalo že v tom světě je jeden z hlavních nepřátel z Maxova světa, pokud k takové věci dojde tak se Maxovi vrátí pamět jinak by neměl ani nejmenší šanci proti němu, Max to nikomu ale neřekl, ale ten nepřítel to zjistil a přišel za Maxem k bráně aby si s ním promluvil než začne válka " Temný král- Dlouho jsme se neviděli Maxi, koukám že se ti vrátila pamět" "Max- Co mi chceš že si za mnou přišel" "Temný Král- Nakonec válka začne za 30 dní, takže pořádně je vytrénuj aby byla aspoň nějaká zábava" "Max- Nenechám tě zničit tenhle svět" "Temný Král- Tak mi v tom zabran Maxi, ale jak koukám máš krásné společnice, co kdybych si s nimi užil" Max na tohle nic neřekl, jenom se mu postavily vlasy a žíly a začala kolem něj šířit magie, do toho se začal měnit na draka, protože byl extrémně naštvaný, ale král zmizel dřív než Max stihl něco udělat protože si to chtěl nechat až do války, ale lidi a společnice vše slyšely, takže Max přestal skrývat pravdu a všechno jim řekl, nemohli uvěřit tomu že je cvičí a že mluví hlavně s někým jako on, Max je známý totiž ve všech světech jako hrdina a hlavně jako úžasný vládce, jenom se vždy vše přepíše kvůli tomu jak ztrácí pamět aby to nemělo význam v příběhu, Max jim vysvětlil i sílu nepřítele a lidi začali mít neskutečný strach co se s nimi stane a jestli tohle můžou vůbec vyhrát, na straně dobra bylo asi 10 000 000 spojenců, ale na zlý straně bylo kolem 500 000 000 zlých, což se Maxovi taky nelíbilo, Max jim řekl že hlavně musí držet spolu když si budou pomáhat tak to můžou zvládnout ( Mimochodem Max tady není silný jak je v popisu postav, tohle je příběh který se odehrává dříve, tamto jsou současné informace z toho co vymýšlím já mimo psaní). Max všem začal vysvětlovat strategie jak by to mohli zvládnout a přijít o co nejměne lidí během boje, hlavně Max chtěl co nejvíce ubrat nepřítelovi aby měli větší šanci, jak mile vše dovysvětlil tak začali znova s tréninkem, Max vzhledem k tomu že měl zpátky svojí pamět tak mohl bojovat svojí plnou silou, ale Max měl strach protože jich bylo o hodně více a nevěděl koho všechno tam může potkat, takže se propojil se svým světem a zavolal si na pomoc svoje bratry, kteří mu na pomoc přišli, Max jim vysvětlil situaci, hnedka po tom co jim řekl se vydali pomoct trénovat lidem aby se dokázali bránit, měli času dost, Maxovi stačilo dát vědět tomu zlému králi aby válka začala, protože s nimi chce bojovat s plnou silou. 7 dní později, za Maxem přišli jeho společnice a ptali se ho jestli mají šanci tohle vyhrát, Max jim řekl at se nebojí že to dopadne dobře, než odešly tak obě Maxe políbily a poděkovali mu a odešli, Max by udělal cokoliv aby je ochránil hlavně když mu i ted vyznali lásku, Max byl rád že měli času kolik chtějí nebo aspon by si to rád myslel ale věděl že ani zlo neleniví a že taky se chystají, proto Max znal jedno kouzlo které použije za 2 dny protože trvá než ho připraví, kouzlo dělá to že všem spojencům dá vlastnosti ovládaní zbraní a nějakých bojových umění, tím chce navýšit na síle a hlavně aby se každý mohl bránit. 2 dny později, Max všechny svolal a řekl jim že na ně použije jedno kouzlo který jim pomůže, všichni Maxovi věřily tak ho Max začal odříkávat kouzlo, než to celý řekl tak to zabralo 2 minuty, nakonec se všichni cítily jinak, cítily jak je pro ně držení meče a tak jednoduší, Max do toho totiž přidal vlastní životní energi aby všechny i posílil, ale to může v boji jít proti němu, jeho společnice si toho všimly že mu klesla jeho životní energie a pár dalších mágu taktéž, takže Max všem znova připomněl hlavně aby drželi spolu a aby si kryli navzájem záda, válka se už blížila, Max jim dal ještě 3 dny na vyzkoušení nových schopností a tak, za Maxem přišli jeho společnice a zeptali se ho proč jim dal jeho životní energi, Max se jenom usmál a řekl že chce všechny chránit a pomoct jim jak jen může, na to mu nic neřekli protože ani nevěděly co mu říct, 3 dny uběhly a oni vyrazily na bojiště, kde na ně už čekali, hodně z nich dostali strach protože byly v obrovské nevýhodě, ale Max je všechny utěšoval a říkal at se nebojí, že ano bude se umírat ale že budou umírat po boku přátel k ochraně vlastních rodin a vlastní země, boj započal, Max jedním kouzlem které ho dost zmohlo zneškodnil celých 10 000 000 nepřátel, ale zároveň se musel držet vzadu aby nabral energi, všichni dobře bojovali ale už pár ztrát měly, pořád zlých bylo hodně a nevypadalo to ani že by to mělo brát konce, po pár hodinách boje se zlý král rozhodl že si skočí pro Maxe a vrh se na něj, Max i král všem řekli at se drží zpátky že tohle je jenom jeho boj, všichni přestali bojovat najednou a sledovali je dva jak to dopadne, at by padl kdokoliv tak by to všem zlomilo morálku, ale Max měl nevýhodu že mu chyběla energie, takže po nějaký chvíli Max začal zpomalovat a schytávat ránu za ránou až nakonec použil kouzlo a Maxe složil na zem, ve chvíli kdy chtěl Maxe dorazit tam přiběhla Lucy a skočila před čepel aby Maxe zachránila, Max jí popadl a chtěl jí začít léčit ale nemohl, takže se král začal smát že ho zachránila holka která kvůli tomu přišla o život, Max v slzách a Anna taky, přišla tam a Max jí řekl aby dala pozor na její tělo, Max se ohromě naštval a aktivoval svojí nejmocnější formu co dokázal ovládat, vlasy mu začali hořet červeným plamenem, tělo bylo obaleno červeným plamenem, do toho se začal oběvovat i černý plamen a další znaky Maxovích největších Magí, zlý král byl rád že konečně bude zábava, ale než to dořekl tak už letěl po Maxova ráně, Max nepřestával utočit at se dělo cokoliv, v tu chvíli ho nic nezastavilo, nakonec i král aktivoval svojí tajnou zbran a myslel si že s tím Maxe porazí, ale souboj začínal být jednostranný pro Maxe, horší bylo že Max přestával být sám sebou, chtěl zasadit poslední útok ale tím by vzal všechny kolem i, takže ho Anna šla zastavit a než udeřil tak zastavil když viděl Annu v slzách. král toho chtěl využít a zabít i Annu, tentokrát Max jí odstrčil, nechal se probodnout, naštěstí to nebylo smrtelné místo a Max ho probodl taktéž ale Max trefil srdce, když zlý král padl tak zlý pustily svoje zbraně a vzdali se, když všichni slavily a uzavřeli dohodu a vrátily se do hradu tak začali pohřbívat svoje mrtvý, Max s Annou pohřbili Lucy, Max navrhl Anně aby odešla s ním do jeho světa, Anna souhlasila a stala se jednou z Maxoví holek (Ano z jednou Max jich bude mít více) Max se, všemi rozloučil a odešli zpátky do jeho světa.
No co bych vám řekl, nějak dobře psát neumím ale chci se s vámi o to podělit, bude hodně příběhu snad na různá téma, příště to bude z prostředí školy v anime se tomu říká i Harém, Max bude obklíčen holkami no :D Ale myslím že to bude zajímavý, samozřejmě to bude magický svět.
Tak já vám děkuji za čtení mého příběhu, budu rád za názor a tak dále, však to znáte, tak se mějte hezky a Ahoj :)
Konec příběhu.
-JirkaDragneel
ČTEŠ
Dračí Válečník
AbenteuerPrvní příběh o Maxu Dragneelu Dreyaru Popisuje jednu z jeho mnoha cest.