Dračí Válečník 1.Část Znovuzrození

29 2 0
                                    

Upozornění: Max v každém příběhu nemá paměť z minulého světa, na každé pouti ztrácí paměť a je mu přidělena paměť tak aby věděl o tom světě.

Max momentálně pracuje tak že chrání draky, proto taky dračí válečník, ale pokud nějaký drak dělá bordel ve světě tak Max neváhá taky aby ho zabil, Max chrání draky po staletí, s lidma se Max nesetkává, důvod je takový že ho stejně jenom využívají, ale náhle Max zmizel na 20 let, za tu dobu se stali draci vymřelá zvířata, vidět draka je vzácný, proto když se Max vrátil tak nedokázal tomu uvěřit a odsuzoval lidi za vyhubení draků, ale než začal Max jednat tak zašel za králem lidské říše, král nemohl uvěřit tomu že někoho jako Max vůbec vidí, akorát si nepředstavoval že ho Max vezme pod krkem a prostě ho zvedne, Max se začal ptát proč to udělali, ale král mu vysvětlil že to potvrdil předchozí král společně s ostatními, že pro ně draci byly hrozba, Max tomu stejně nemohl uvěřit že se to stalo, Max se začal ptát na různé otázky, hlavně co se všechno událo za těch 20 let co byl pryč, král mu všechno řekl, samořejmě i král měl jednu otázku a to tu kde byl Max celých 20 let, na tohle mu Max neodpověděl, král nenutil Maxe aby odpověděl, Max se nakonec na noc ubytoval v hotelu a hnedka za svítání vyrazil na cestu. Max se vydává na cestu do další říše aby zjistil pravdu kdo za tím vším stál, hlavně chtěl zjistit co se děje i ve vesnicích, po pár hodinách cesty narazil Max na první vesnici, ale nechtěl uvěřit tomu v jakém stavu je ta vesnice, když do ní přišel, hodně vesničanu bylo zraněno, zrovna i když tam byl tak tam zrovna mlátily lidi a chtěly je odvést a prodat nebo dát k práci, Max tam přišel a řekl jim at je nechají být, samořejmě neposlechli, by naopak chtěli Maxe vzít taky, akorát že hnedka co se Maxe dotkl tak ho Max zahodil, takže na Maxe vytáhli zbraně, Max se chvíli s nimi bil, nakonec na ně použil Magi což už taky byla vzácnost, pár jich zabil a pár jich uteklo, k Maxovi přišla nějaká paní a ptala se ho jak to že ovládá Magi, Max řekl že v tomhle světě by to nemělo být nic zvláštního, Max si poslechl všechno co věděli, nakonec zjistil že se konala velká válka a většinu lidí co ovládali Magi zabily , takže jich je opravdu málo kdo jí může používat, Max i když nesnášel moc lidi a žádný jiný druh pořádně, tak je přesto chtěl zachránit a především pomstít draky, Max se vydal hnedka na cestu k elfům, ale cesta byla ještě dlouhá 3 dny, hlavně musel projít les mrtvých, kde jsou různá monstra, to taky byla Maxova další zastávka, Max si začal všímat i toho že příroda je sama zraněná, na některých místech je suchá tráva a potoky vyschlí, po pár hodinách došel k lesu, akorát do lesa byl zákaz a stáli tam stráže, Max se zeptal co se děje že do lesa není přístup, stáže odpověděli že tam jsou nová monstra, pár jich je ohromě silných, rychlých a chytrých, Max jim řekl at ho nechají jít dále, ale nechtěli ho pustit, Max ukázal svůj meč který všichni znají, tak ho nechali jít dále, po chvilce narazil na čarodějnice, začali se s Maxem bavit protože věděly kdo to je, ale nechtěli ho zabít nebo tak, ale hlavně varovat před tím co mu řekli už stráže, ale ony mu řekly kolik jich je a jak dlouho tady jsou, dokonce i že dokážou zabít draka, " Max - Zabít? mluvíte jako kdyby to byly lidi" " Čarodějka- Bývali to lidé, přesněji dračí lidé kteří se přidali na temnou stranu a stali se dračím démonem", tohle se nelíbilo ani Maxovi, ale přesto šel dál, protože chtěl přijít na to co se děje a co se stalo, po chvíli je spatřil, zrovna když bojovali s upíry, problém byl ten že to nebyl boj ale masakr, Max neváhal a běžel k nim, ale jak říkali jsou rychlí, jeden z nich Maxe odpálil, ale na Maxe promluvily protože ho poznali, začali říkat že ho konečně překonali a že tedka zemře, Max věděl že nemá na vybranou a že to musí použít, takže svoje tělo změnil na dračí a začal s nimi bojovat, Max je porazil ale měl nějaký rány, ale nevšiml si že ve drápech měli jed, takže Max zkolaboval a poslední co viděl byla nějaká holka.

Konec 1.Části

- JirkaDragneel

Dračí VálečníkKde žijí příběhy. Začni objevovat