That's okay..?

17 3 0
                                    







   -Beszélnem kellene valami pozitívumról is, nem? Illene, de... Nem igazán volt jelen az életemben a pozitivitás. Talán JeongInnel való két évem volt az az időszak, amit bármikor újra átélnék. De lenne eszem és nem hagynám, hogy lebukjunk, vagy elvigyék tőlem.

Azt tervezem, hogy meglátogatom. Jóban vagyok az egyik volt osztálytársával, akivel szoros kapcsolatot ápolt. Azt tervezem, hogy ráveszem; jöjjön velem vissza Seoulba.. Maga szerint bele menne? Persze, hogy nem tudja, hisz nem ismeri... Az a baj, hogy már én sem tudom milyen...

   JeongIn után volt még pár kalandom és kapcsolatom, de egyiket sem szerettem úgy igazán. Akárkivel voltam utána együtt, akárcsak élvezetből is; egyikük se tudta lekörözni Inniet... Tudja... Hiányzik a hangja. Az az aranyos fogszi mosolya. Bár... Elvileg már levették neki. Ah, látni akarom a gyönyörű fogait. A gyönyörű arcát, lényét..! Huzatos lennék..?

Nem, csak szerelmes.

Felhőtlenül, őrülten..! Még ennyi idő után is. Mindig is makacs volt, szóval nem számítok arra, hogy könnyen beadja a derekát.. Viszont a szülei már nem ismernének fel. Mióta szakítottunk, sokkal hosszabb lett a hajam, platina szőke lett és nem vasalom, hagyom göndören. Bár ezt látja is. Illetve sokkal több sminket is használok. Pedig tudom, hogy mennyire szerette a halvány szeplőim. És a fura, ausztrál humorom. Ah, emlékszem, amikor Felix is velünk volt még.. Ha jól rémlik, akkor talán most Jonginban van, Changbinnel. Ő a párja. Ne kérdezze ki-melyik "szerepet" játsza, abba a kapcsolatba mindig is kevés betekintésem volt. De nagyon aranyosak, néha Bin még rám írogat, hogy vagyok.

Őket szeretem, ők meg maradtak az életemben.

Ah és ott van MinHo és JiSung. JiSung ha jól emlékszem, idén érettségizik, MinHonak pedig van egy cica menhelye és egy kávézója, ami szintén tele van macskákkal. Nagyon... macska központi. -kuncogok fel gyermekien

Velük is néha beszélek, de nem rendszeresen. Havonta egy-két szót váltunk, de ennyi.

HyunJin és SeungMin is most fognak végezni, mivel egyidősek JiSunggal. Velük szoktam találkozni. Nagyon hiányzik már a hülye fejük, pedig csak két hét telt el utolsó találkozásunk óta. WooJin pedig... Talán ő az, akinek eddig sikerült megvalósítania az álmait. Szólista lett. Gyönyörű hangja volt mindig is a hyungomnak, amit szerencsére el is fogadott. Viszont a karrierje miatt ketté váltak útjaink.. Mindig is olyan volt, mint a pót anyukám. -hajtom le fejem lágyan mosolyogva, s közben a kezemen található karkötőt babrálom, amit még tőle kaptam névnapomra.- JeongIn a legfiatalabb köztünk, mégis talán őt sodorta a legmesszebb tőlünk a sors. De... Nem érdekel mibe kerül, vissza fogom szerezni és elérem, hogy újra szeressen. Ez sok..?

-Teljesen reális, amit mond Mr. Bang.

Blooming Soul | Bahng ChanWhere stories live. Discover now