Eu cu Aiden am mers intr-un loc retras,intr-o cafenea pe care din intamplare ne placea amandurora.Era o iarna frumoasa,un inceput de decembrie si afara ningea cu fulgi mari.
Am intrat in cafenea infrigurati,amandoi rosii in obraji.A:Scumpo, esti rosie in obraji ! * a zis el zambind*
C:Oh....da? Si tu la fel...stai asa!! Tu mi-ai zis cumva "scumpo" ?? Si mi-ai zis cumva ca sunt rosie in obraji?? *ranjind la el*
A: Da ...si acum o sa iti zic ca esti frumoasa.Esti frumoasa.
C: Ce?? * zambind larg*
In momentul urmator m-am intors sa-mi dau geaca jos si cand m-am intors cu fata spre el ,m-a prins de obraji si m-a strans pana mi s-au inrosit .Scancind de durerea cauzata de stransoarea tip "matusa indepartata care nu te-a mai vazut ce o groaza de timp",l-am prins de gat si i-am muscat lobul urechii incet.
A:Ce ai vrea sa comanzi??
C: Ce vrei si tu.... *rosind*
Am luat doua ciocolate cu bezele si frisca si am urcat la etajul cafenelei unde am ascultat muzica de sarbatori.Ma simteam minunat,de parca traiam un vis . Nu mai simtisem niciodata ce simteam pentru el....nu vroiam sa se termine niciodata.Dupa ce am terminat ciocolatele,am plecat sa ne plimbam prin centrul orasului luminat de mii de beculete colorate si decoratiuni de sarbatori. Lumea se plimba in voie si in aer rasunau colinde.
A:Iti place Craciunul asai?
C:Daaaa....epreferatulmeu!!ador luminitele,bradul,globurile,colindele,decoratiunile,cadourile,coronitele *turuind*
A: Usor.....mai respira si tu putin :)))) *spuse el razand de mine*
C: Dar stii ce imi place cel mai mult la Craciun? *spun eu rosie in obraji*
A:Ce?? *zambind la mine*
C:Saruturile sub vasc.....dar nu am avut parte de vre-unu pana acum *pun botic*
Si in acel moment primesc un sarut pasional.....Au m-a muscat de buza....ce sexy .....eh o sa il musc si eu...Tot ce puteam simti in acel moment era placere si in mintea mea rasuna sunetul dulce si melodic "Let it snow" si *puf* a inceput sa ninga cu fulgi mari si pufosi.