*Dimineata*
Am vrut sa ma ridic din pat sa ma duc pana in bucatarie, dar nu am apucat sa fac nici doi pasi pentru ca am fost trasa inapoi in pat de o forta misterioasa....ma rog....forta aceea misterioasa nu mai era asa de misterioasa fiindca era Aiden...
A:Neatza! Unde vrei tu sa pleci? Era cat pe aci sa ma pacalesti cu mersul tau de pisi- ninja, nici nu te-am auzit pana nu ai scapat ceasul...
C: Neatza si tie! Voiam sa ma duc la bucatarie sa iau niste frisca si sa te mazgalesc pe abdomen cu ea....* si in acel moment s-a urcat deasupra mea si m-a sarutat*
A:Nu...tu stai aici si eu ma duc sa prgatesc micul dejun....ca tu imi arzi cabana....si vezi ca arde usor ca doar e din lemn....
C:Ha ha ha ....ce glum bun.... *botic*
M-am plictisit...nu e gata micul ala de jun ??M-am ridicat din pat si am pasit pe usa spre scari....am coborat scarile si am vazut livingul plin de decoratiuni de craciun si bradul impodobit ,am intrat in living si l-am vazut pe Aiden in bucatarie facand clatite in forma de bradut....in bucatarie mirosea a vanilie ,scortisoara si putin a portocale....aaaa deci nu creeed! a facut si suc de portocale de care ne facea mama lui cand eram mai mici.....dulcele miros al copilariei ,sucul de portocale cu miere si scortisoara....
A: Aaaa....Ce bine ca ai venit,tocmai vroiam sa te chem! *gesticuland cu paleta de clatite in mana*
C: Nu pot sa cred ca ai facut sucul de portocale pe care mama ta obisnuia sa ni-l faca atunci cand eram mai mici! *luand cafara de suc si turnandu-mi un pahar*
A:Iti aduci aminte de asta?!? *spuse el nedumerit*
C: Da ! Pot sa recunosc gustul asta dintr-o mie! Dar cum de amintirea mea e cu tine daca eu abia acum ne-am cunoscut?
A: Iti mai aduci aminte de altceva??
C:Nu....dar tot sunt nedumerita cum de tu apari in amintirea mea daca.....??
A:Aaa...pai....mama parca a vizitat-o pe mama ta si atunci ne-am intalnit.....
C:Aiden?? Imi ascunzi cumva ceva??
Aiden P.O.V
Cum pot sa ii spun ca din cauza mea si-a pierdut memoria.....sau ca am salvat-o de la o moarte pe care tot eu era sa o cauzez.....sau ca eu am protejat-o in tot acest timp,si ca o cunosteam dinainte ca ea sa ma intalneasca....sau cel mai rau , ca tatal meu a ranit-o si mai avea putin pana o omora,iar mama mea ii vroia inima pentru ritualurile ei sado-masochiste.....Eu mi-am ucis parintii pentru ea....si nu am sa las pe nimeni sa o mai raneasca niciodata,si oricine imi sta in cale din ascunderea acestui dur adevar .....va muri.In acel moment ochii mi s-au inundat cu lacrimi.
Caroline P.O.V
De ce naiba nu zice nimic si se uita in gol?!? Zi naibii ceva!! si de ce ochisorii lui superbi sunt plini de lacrimi....
A:Nu....iubito nu am sa iti zic nimic. *imbratisandu-ma strans*
C:Sigur?? vezi ca nu o sa mai suport nici o alta minciuna.... *strangand-ul in brate cat de tare puteam*
A: Gata ...hai sa mancam pana nu se racesc clatitele. * asezandu-se la masa cu tacamurile pregatit sa infulece clatitele*
C: Oh fuck.....ce zi e azi??
A:Sambata...
C: CEEE?!!? TELEFONUL!!!! *am sarit ca arsa si am fugit in dormitor*
Oh fuck.....aveam 30 apeluri pierdute numai de la mama.....am belit-o....
A:Ce s-a intamplat ?? Oh ! we have a mom missed calls situation....vrei sa te duc acasa??
C:Nu ...stai umpic ca o sun...alo! mama ce faci....
M:Scumpo! Ai patit ceva ?? unde esti??
C:Mama ,sunt bine....vineri am fost cu fetele la cafenea si am ramas la Yui....
M:Caroline stii ca nu imi place minciuna!! am sunat-o pe Yui si nu erai acolo....si sa nu imi spui ca ai fost la Alice,Bonnie sau Demi pentru ca am verificat......Deci unde naiba esti??Si astazi e duminica!!
C:Nu conteaza.....vin acum acasa....
M:Bine scumpo...
A: Ce a zis?? Sau depinde....ce a tipat??
C:Nu avem timp... *am inceput sa imi strang lucrurile si am izbucnit in plans*
Aiden a venit spre mine si m-a luat in brate strans....nu vroiam ca mama sa se supere si acum am mai si mintit-o,de ce naiba am fost asa de egoista?!? putea sa moara din cauza mea...pentru grija pe care mi-o poarta....
A: Ce ai patit ?!? Hey,hey prostuto ....uita-te in ochii mei *apucandu-ma de barbie si ridicandu-mi capul pentru a-mi sterge lacrimile*
C: Mama era sa moara de grija mea pentru ca eu sunt o egoista fara inima,asta am!! * am inceput sa plang mai tare*
El ma prinse de gat si ma saruta lung si apasat...m-am calmat....ultima mea lacrima mai cazuse pe obraz si apoi gata...corpul meu s-a relaxat si eram calma...s-a terminat.
A: Haide sa te speli umpic pe fata....esti mai rosie ca un ferrari....
C: Mdea....*incruntata*
Si am plecat spre casa....oare ce o sa ii spun mamei......