Dupa ce ne-am despartit din sarut,m-a apucat de mana si m-a tarat pana pe o straduta intunecata,m-a luat in brate tip mireasa si m-a dus pana la o casuta dragut impodobita cu luminite si toate cele a deschis usa si am intrat.
C: E casa ta?
A:Da .....
Si ma prinse intr-un sarut lung in care limba lui imi explora gura.....era placut....dar m-am desprins de el imediat....
C:Hey....parintii tai nu sunt acasa??
A:Parintii mei au murit intr-un accident ce masina....
C: Imi pare rau,dragostea mea....... *repezindu-ma spre el si oferindu-i o imbratisare calda si lunga*
Ma prinse de mijloc , imi incolacii picioare in jurul taliei sale si ma lipii de perete sarutandu-ma pe gat pana ajunse-se la buzele mele carora le oferii o placere imensa sarutandu-le lung si pasional.Eu incepeam sa il dezbrac incet ,scotandu-i ploverul impreuna cu tricoul si dezvelindu-i abdomenul bine lucrat iar el dezvelindu-mi sanii incepand sa ii sarute.....tot ce simteam era placere.....gemetele mele se auzeau in toata casa.....m-a dezbracat complet apoi m-a trantit in pat si a trecut la actiune......eu scancind de durere,dar in scurt timp durerea s-a transformat in placere.....eram pe culmile orgasmului si el la fel....dupa ce am terminat eram asa de extenuata incat am adormit cu capul pe abdomenul lui...
*Dimineata*
A:Neatza ! *a spus el cu micul dejun in mana*
C: Neatza....deci ce ?? tu esti micul meu dejun sau ce?? *ranjind pervers la el pentru ca era numai cu o pereche de boxeri*
El imi arunca o camasa de a lui cu care trebuia sa ma imbrac.Atunci cand am vrut sa ma ridic din pat am simtit o durere puternica intre picioare, care nu ma lasa sa ma ridic si in secunda urmatoare m-am pleostit pe podea.....Aiden bineinteles ca a venit sa ma ridice....nu imi venea sa cred ca in sfarsit mi s-a implinit un vis .....Un tip sexy,in boxeri sa ma ridice de pe jos dupa ce mi-a furat inocenta....
A: Hey esti bine cracanici?? Poti sa stai pe doua ?? :)))))
C: Ha ha ha ....Da...
M-a luat in brate si am coborat scarile spre bucatarie unde era pregatit un mic dejun de craciun cu clatite si tot tacamul...
C: Aha deci esti si sexy si stii si sa faci si clatite??Ce suflet pereche mi-am gasit!!!
A: Nici tu nu esti mai prejos draga mea ... Ti-am zis aseara ca te iubesc stii nu-i asa??
C:Nu stiu....cred ca am adormit.....
Imi declarase dragostea lui si ma saruta incet pe frunte
A: Hai sa plecam!! Intarziem!!!
Si ma lua de mana si ma tarat pana la usa luandu-mi bocancii in mana.
C: Unde ?!? Unde mergem?!? STAI!! Nici nu m-am imbracat!!
A:Te imbraci in masina.....Surpriza *ranjind*
C:Nu merg nicaieri!!
A:Te iau pe sus!!
C: Da d..... *si m-a luat pe sus*
A:Ti-am zi ca o sa te iau pe sus....