1.Bölüm

92 18 6
                                    


Media:Nefes ÇAĞLAR


Nefesin anlatımı;
Sabah kalktığımda yanimda yoktu hemen ona bakmaya gittim diğer odalarda göremeyince çok korktum onu tekrar kaybetmeyi göze almazdım . Bahçeye çıktığımda tam karşımda sigarasını içiyordu. Hemen koştum ona sarıldım.
-Noldu hayatım bi sıkıntı mi var bişey mu oldu yoksa.
-Hayir can bişey olmadı ben sadece seni göremeyince korktum ve seni tekrar kaybettiğimi sandım.
-Hayır meleğim ben burdayım hiç bir yere gitmiyorum.
Elini belime koyup beni kendine çekti ve anlıma o masum ve güzel öpücüğünü kondurdu. İçim huzurla dolmuştu.

6 yıl önce

Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım ve diğer işlerimi halettikten sonra hemen evden çıkıp okula girmek için arabama bindim ve yarim saat sonra okuldaydım.

Arabamı park edip okula yöneldim o arada hemen yanimda Ceren biti verdi.
Heyecanlı heyecanlı anlatmaya başladı.
-Nefes sınıfa yeni gelen çocuğu gördün mü? Çok yakışıklı.
- Dur be kızım daha yeni geldim nerden bileyim sınıfa kim geldik kim gitti hem bize ne milletten.Gelioyosa gelsin gelmiyorsa gelmesin bize ne.
-Aman nefes çok ruhsuz sun be hevesimi kursağımda bıraktın.
-Hem sen onu bunu bırak da koca bi yil bizi bekliyor kim bilir neler olcak .
Konuşa konuşa sınıfa gidiyorduk birinin çarpmasıyla aniden durdum çüş yavaş ve yavaş dedim. Kafami kaldırıp baktığımda sinirli bakışlar beni buldu adeta gözleri büyüleyiciydi nutkum tutulmuştu resmen.
Bana bağırmasıyla irkildim..
-Sakar şey önüne bak yoksa bir dahakine çok fena yaparım seni,dedi ve gitti.
Buda neydi böyle ondan etkilenmiş mıydım yoksa nefret mi etmiştim kendini ne sanıyordu o pislik ukala. Tam arkasından gidip ağzının payını verecektim ki. Ceren kolumdan tuttu ve beni uyardı.
-Sakin nefes onlara bulaşmak istemezsin. Sana bahsettiğim yeni çocuk bu işte bizim sınıfa gelen çok beli bi tipmiş okuldan hem ardı ardına 4 yil sinifta kalmış ve bu yuzden okuldan kovulmuş.
-Ne yani korktuğumu fln mi saniyorsun ceren.
Hemen o çocuğun yanina gidip haddini bildirecektim.Hemen sinirle yanina gidip yanağına tokat patlatacaktım ki aniden elimi tutup
-Şşşş güzel kiz benimle böyle tanışmak istemezsin heralde ,dedi.
Ve ben şok olmuştum üstüme gelmeye başladı beni duvara kadar sıkıştırdı.Kalbim çarpmaya başladı kollarını iki yanıma koyarak beni duvar ve kendisi arasinda bıraktı. Nefes alış verişlerim değişmişti ve bunu fark ettiğinde benimle alay eder bi şekilde dalga geçti
-Korktun mu küçük kiz şşş korkma bu daha başlangıç ......

Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum♥️♥️

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin