7. bölüm

33 12 8
                                    

Sizce nefesin silah sesini duyupta barakaya girdiğinde kim vuruldu?
Ölen varmi? Acaba bu bölüm de açiklasammi?

Medya : Burak

Canin anlatimi:
Burak arıyor...
- Alo can nefesjn nerde olduğunu öğrendik
Martı otel oda numarası 319.
- Tamam burak ben oraya gidicem yanimada bir iki adam alırım sende cenki al koray abiye bakin bulursaniz bana haber verin.
- Tamam.
Hemen arbama atlayip otelinin olduğu yere sürdüm .
15 dk sonra oteli bulduğumda resepsiyonun önüne geldim.
- 319 numarali oda hangi katta
- o oda dolu ben size başka oda veryim.
- Dolu olduğunu biliyorum heralde sen bana kaçıncı katta onu söyle.
- Onu söyleyemeyiz beyfendi.
Elimi masaya vurdum ve ses tonumu yükselttim
- Sana söyle dedim.Hemen
- 7. Katta efendjm.
Hemen asansöre binip 7. Kata cikmaya başladım. Ahh Allah kahretsin neden bu kadar yavaş ki bu ya o şerefsiz kiza dokunursa işte ben o zmn kendimi affetmem.
2,3 dk geçtikten sonra asansör den indim odalara bakmaya başladım.
317 318 319 işte burda.

Nefesin anlatimi:
Napicami bilmiyordum o herif birazdan çıkıp hayal etmek istemediğim şeyler yapicakti.
Burdan bir kurtulayim o cana da sorucam bunlarin hesabini hemde tek tek . Ah nefes ne hesabi bakalim burdan kurtulabilecek misjn sonum geldi işte hayatim mahvoldu. Benim sadece okuyup meslek sahibi olma hayallerim vardı. O pislik herifin sesiyle düşüncelerinden sıyrıldım.
- Ooo nefes hanim ne düşünüyorsun bakalım böyle. Sana yapicaklarimi mi yoksa hi düşünmek le bence vakit kaybetme.
- Pislik adi  herif birakta gideyim bak yemin ederim polise soylemem seni nolur birak beni .
Gözyaşlarim gözlerimden firar etmeye başladı bile. Hayır nefes bu adamın önünde ağlayıp da aciz ve küçük duruma düşme güçlü gözük .
- Bana dokunmana izin vermiycem istediğini alamiycaksin bende şerefsiz herif.
- Öylemi nefes hanim güzel olduğum kadar da inatciyim diyosun hi . Bugün benimsin güzelim zorluk çıkarma.
Bana yaklaşmaya başladı napicami bilmiyordum ama bana dokunmasina izin veremem.
Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı gözüme komidinjn üstündeki vazoyu kestirdim.
Onu almaliyim. Belki kurtulurum.

Beni kolumdan tutup yatağa ittirdi.
Üstüme çıktı dudaklarini dudaklarıma bastirdi canimj yakiyordu Allah kahretsin ki bu adama engel olamıyorum rabbim.bi mucize olsun ve kurtulayım

Direndim o beni öptü ama ben onu öpmedim. Dudaklarını dudaklarindan ayirdiginda
- Demekki seninke ön sevişmede yaşayamiycaz hi nefes hanim dedi ve kapi yumruklanmaya başladı rabbim beni duydun sana minettarim.
Kapi yumruklandi ve ardindan kirilma sesi gözlerim fal  taşı gibi açıldı.
Can o gelmişti beni kurtarmaya.
Şükürler olsun ki beni aramış ve bulmuştu.
Hemen o adamın üstüne atlayip yumruklamaya başladı. Bense o anin şokuyla yatağın üstünde dizlerimj kendjme çekmiş oturdum sadece izleyebildim. Hareket edemedim öylece kalakaldim ağlayamadjn bile. Dünya başıma yıkıldı sanki hayatim biticekti eğer can olmasaydi bu adam kim.bilir bana neler yapicakti. Dünya yla olan irtibatim koptu sanki hiç birşeyi algılayamiyorum.

Canin anlatımı:

Odayı bulduğumda yumruklamaya başladım daha sonra kırdım o gördüğüm manzarayla şok oldum o kiza zorla sahip olmaya çalışıyordu yada oldu bile. Hayir senjn beynini sikiyim can bi kiza sahip cikamadin.
Hemen denizin üstüne atlayip yumruklamaya başladım. Seni çok pis becericem bittin sen yüzü kan içinde kaldığında bayılmıştı hemen nefesin yanina gittim yatağın ustinde dizlerjnj kendine çekmiş oylece duruyordu.
Yanina gittjm ne kadar seslensemde cevap vermiyordu.
- Nefes bana bak lütfen ben çok özür dilerim gerçekten böyle olsun istemezdim. Nefes bana bak bi cevap ver nefes .
Hemen üstüne beyaz çarşafı sarip kucağıma aldim otelden çıkıp arabama doğru ilerledim. Ön koltuğa koyup kendi evmie sürdüm.  Yarim saat fln geçtikten sonra evdeydik. Hemen Buraki aradjm.
Burak araniyor...
- Hemen Nefesin evine git bir iki parça bişey al ve benim eve gel.
Hemen telfonu kapatip.
Nefesin yanina gittim knhnla konusmaya çalışsamda bana cevap vermiyordu. Ayilmasi için hemen kucağıma alip üstündekiler çıkartmadan onunla birlikte soğuk suyun altina girdim.
Suyun altina girdiğimizde büyük bi nefes alıp bana bakti ve boynuma sarilip ağlamaya başladı ağladı ağladı .
Kulağına eğilip
- Ben özür dilerim bundan sonra seni koriycagima sana zarar gelmesine izin vermiycegime yemin ederim nefes.
Öylece yüzüme bakıp başını omzuma koyup gözlerini kapattı. Daha fazla onu üşütmeden banyodan çıktım ve hayvluyu onun üstüne serdim ki bizim iki ukala bizi izliyormuş.
Cenk: oooo abi hayirli olsun yenge gelmiş bize .
- Bana bak sen şu kiza dua et yoksa seni şurda sikmiştim.
Buram nefesin kiyfetlerini getir de üstünu giysin.
Burak: buyur abi ne bulduysam onu getirdim.
- Tamam
Nefesi yatağa bıraktım uyuyordu glba yada yaşadıklarını bir hayal oldugunu fln sanmaya çalışıyordu.
- Nefes hafi kalk üstünü değiştir .
Cevap vermedi.
- Nefes hadi kalk .
Madem öyle ben giyindirim seni.
Hala ses yok.
Böyle ıslak kalmasına izin veremzdim.
Hemen üstündekiler den kurtulup burağin getirdiklerini giydirdjm. Ve üstünü örtüp onu uyumaya biraktim.
Hemen burak ve cenkin yanına indim.
- Cenk gevezelik istemez şimdi benim dediklerimi yapicaksinjz.
Koray abiyi buldunuz mu?
- Hayir bulamadik ne yaptiysa ordan kaçırmış mekanda yoktu.
- Yüzüm kasilmaya basladi bu herif ten nefret ediyorum.
- Tamam onu bulmadan gelmeyin benim yanıma ha bide o marti otelmidir nedir 319 nolu odada deniz şerefsizini biraktim gidin onu oradan alin.
- Tamam sen merak etme biz hallederiz.

Nefesin anlatimi:
Can o adamın yanindan kalkip benim yanıma geldi. Bana sesleniyo ama ben cevap veremiyorum. Sonra beni kucağına aldi hiç itiraz etmedim sanki onun yanindayken kendimk güvende hissediyordum . Arbaya bindik ve ne kadar sürdü bilmiyorum ama bi eve geldik beni yine kucağına alıpeve ilerledi üst kata çıktığımızda bi odaya girdik beni yatağın üstüne bırakıp yine seslenmeye başladı ama cevap vermesjm yoktu konuşmak yaşamak istemiyorum artık. Sonra beni tekrar kucağına alip bu sefer banyo ya götürdü ve soğuk suyun altına girdik beraber sanki bir şeyler beni kendime getirdi derin bir nefes alip bonuna sarlip ağlamaya başladım ağladım ağladım.
Kulağım eğilip
- Ben özür dilerim bundan sonra seni koriycagima sana zarar gekmiycegine yemjn ederim, dedi .
Öylece yüzüne bakip başımı omzuna koyup huzur bulmak istedim.
Sonra banyodan ciktik. Üstüme havlu serdiginde üşüdüğumu fark ettim ve cenkin sesiyle utandigimi hissettin.
Cenk : ooo abi  hayırlı olsun yenge gelmiş bize tabj bizim öküz den ne beklenir hemen tersledi cenki .
- bana bak sen şu kiza dua at yoksa seni şurda sikmiştim.
Aman Allahım o nasıl bir küfür hiç de yakismadi ağzına.
Olanlara aldırmayıp kendimi uykunun kollarina bıraktım.

***

Kalktığımda üstüm değiştirilmişti olamaz benim üstümü kim değiştirdi ki can değildir heralde Ceyda yi fln çağırmışlardir.
Her neyse aşşagi inerken konustuklarina kulak misafiri oldum.
Can şöyle diyordu:
- Cenk gevezelik istemez. Şimdi beni iyi dinleyin ve dediklerimi yapin .
Koray aviyi buldunuz mu ?
Burak: hayır bulamdik o  deniz kaçırmış mekandan yoktu.
Deniz de kimdi? koray abi kim? Yoksa beni kaçıran bana dokunmaya çalışan o pislik deniz denilen kisimiydi?
Canin  yuzunun kasildigini gördüm.
- Tamam   onu bulmadan gelmeyin yanima ha birde  martj otelmidir nedir 319 nolu  odada deniz piçini biraktim onu da gidin alin ordan.
Ne yani beni kaçıran adamin adi Deniz miymiş? Allah'ım kafayi yemek hüzreyim.
Hemen candan ne olup bittiğini anlamam lazim cenk ve burak hemen evden ayrıldığında canin yanina gittim.
-Can neler oluyo bana herşeyi anlat hem sen pislik adi bi herifsjn sana beni goturmemeni söyledim okuldan cikmayalim dedim. Beni dinlemedin ne olduysa hepsi senin yüzünden o, o adam bana dokunucaktj bana sahip olucakti ben daha ilk öpücüğümu saklamış bir kizim o benim benden ilk öpücüğümu çaldı. Ağzımdan bir hıçkırık koptu ve ağlamaya başladım.
- Şşş nefes sakin ol ben burdayim, diyip beni kolunun altina aldi.
Ben çok özür dilerim nefes gerçekten beni affetmeye bilirsin ama ben cidden böyle olucağini bilmiyordun seni koriycagima yemin ederim.
Sözlerine inanmak istiyordum ama böyle birşeyi nasil yapardi benim hayatımı tehlikeye atti inanamıyorum ya .
- Beni ceydanin yanına götür.Evime birak beni.
Burda daha fazla kalmak istemiyorum .
- Bak seni anlıyorum ama gidemezsin seni birakmam seni koriycagima söz verdim ben eğer şimdi gidersen o herif yine seni bulur.
- Hayir beni birak ben gidjcem ceydayi görmem lazim hem annem yurt disjnda şuan tekim şuan sadece ceyda var beni ona götür nolur.
- Bak nef- , demeye kalmafan telefonu çaldı.
- Alo
______

- Siktir

Sizce cani kim aradi ?
nasil bir haber aldi?
Nefesi koruyabilicekmi?
Can nefese aşık mi oldu yoksa yaptiklari yuzunden pisman oldu?

Vote ve yorum atarsanız çok sevinirim ♥️♥️

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin