Medya: cenk
Canin anlatımı;
Bizim masaya geldiler fırsat ayağıma gelmişti. Yada ben öyle sandım nefes arkadaşının kulağına eğilip
Ben o herifle ayni masada duramam ben gidiyorum , dediğini duydum.
Ve gitmemesi için elimi samimice uzatıp gülümsedim .
Ah hadi ama can bu sen değilsin ne oldu da değiştin birden.
- Ben can sabah sabah ki karşılaşmamız pek de güzel değildi yani şey ben özür dilerim sabahki tatsız olay için.
Neler diyordum ben böyle ilk defa bi kiza böyle davrandım .
Bana affallamış gibi bakti bir sure bekledi ve oda elini uzattı.
- Evet sabah güzel bi karşılaşma olmadi bende nefes tanıştığıma memnun oldum.
- Bence gitmeniz için bi sebep kalmadi, dedim.
Suratıma uzun uzun bakti.Gece boyunca sadece ikimiz konuştuk birbirimiz hakkında ve ben kendimi çok garip hissediyordum. Onun hakkında herşeyi öğrendim yada ben öyle sanıyordum.
Ve bu okula geliş nedenimiz ilk defa birine söyledim.Nefes arkadaşına dönüp bir şeyler konuştu.
Bana döndü ve
- Saat epey geç olmuş biz kalkalım artık ,dedi.
- Ben bırakayım sizi.
Bi fırsat daha evinin yerini öğrenmek için.
-Yok sağol bizim arabamız var dedi.Hemen arkadaşı
- Nefes sen istersen git benim hemen eve geçmem lazim, dediğini duydum.
Bu kız çok fenaydı.
Ve buda benim işime gelirdi ztn.
Nefes bana döndü ve
- Iı şey eve bırakma teklifin hala geçerliyse kabul ediyorum.
- Tabikide geçerli dedim
Mekandan çıkıp arabaya ilerledik .
Kuzu gibi peşimden geliyordu aslinda co tatli ve sexy biriydi. Neler düşünüyorum ben.Arabanın kapisini ona açarak geçmesini işaret ettim. Geçti ve bende kendi tarafima
geçtim.
Yolculuk çok sessiz geçmişti bana tarif ettiğine göre evine gelmiştik arabayi durdurdum ve kisa bir süre bekledi.
- Teşekkür ederim diyip yanağıma öpücük kondurdu.
Ben şok oldum güzel olduğu kadar da cesur du da bu kizi ka dirmak epey zor olacaktı yada iki hafta çok kısa bir süreydi benim için.***
Nefesin anlatımı;
Arbadan indiğimde içim içime sığmıyordu midem bi garip olmuştu kalbim öyle çarpıyorduki anlatamam.
Eve girdio hemen odama geçtim üstümü değiştirip yattım.
Sabah olduğunda hemen üstüme o lanet olası okul formalarimi giydim.
Ve evden hemen çıkıp arabama bindim .Okula vardığımda hemen cerenin yanina gidip dün olanlari anlatmaya başladım.
- Oha kızım ciddimsn sen şimdi cani öptün mu yani neresinden.
- Ayyy dur be kızım hemen fesat anlama yanağından herhalde.
- Hiii .
-Eh hadi geçelim sınıfa.
-Geçelim.***
Can bana çok yakın davrandi bugün aslinda şüphelenmedim de değil normalde bizjm arkamızda oturmamasina rağmen bizim arkamiza geçmişlerdi sürekli sohbet halindeydi .
Ceren ben kantine gidiyorum geliyomusun.
Hi yok balim ya ben gelmicem sen git .
Tam aşağı iniyordum ki bi ses duydum
- Bana teklif yokmu?
Şaşırdım.
-Olmaz mi tabi var dedim.
Berabere kantine doğru yürümeye başladık bi sigara çıkartıp yaktı bu rahatlığına hayrandım.
Soğuk bi ses tonuyla.
- Baya rahatsın bakıyorum da okuldayız farkındaysan .
- Evet farkındayım içemez miyim yani okuldayız diye.
- Hani yasak ya okulda içmek falan.
- Yasaklar ne için vardır çiğnenmek için var mesela şimdi napıcaz.
Şaşkınlıkla ona baktim ve beni kolumdan tutup dişari yönlendirdi.
- Hey hey napıyosun benim derslerim var ben sen miyim derslerden kaçıyım git kendine başka kiz bul.kaçicak dedim Suratıma çok sinirli bakıyordu galiba biraz ağir olmuştu.
- Demek öyle ben seni seçtim sen benimle okulda kaçicaksin yada kaçiricam.
- Yok artık sen ve beni kaçırmak kattiyyen olmaz .
- Bal gibide olir dedi ve dediği gibi beni omzuna atti ve ağzimdan ufak bir çığlık firar etti.
Sırtını yumruklamaya başladım.
- Hemen indir beni yoksa bütün okulu buraya toplarım.
- Bi susda anin tadini çikar be kadinlarin cidden çok boş konuştuğu doğruymuş.
- Ne yani ben boş mu konuşuyorum.
Resmen beni kaçırıyorsun ya.
- Hadi hadi mizmizlanmada şimdi gec otur kemerini bağla ve uslu bir kiz ol.
- Ukala şey ,dedim, Sadece ve hiç itiraz etmeden dediğini yaptım.***
Canın anlatımı;
Hemen arabamı eve sürdüm ve üstümü degistime gayretinde bulunmada kendimi yatağa attım.Sabah kalktim üstümü değiştirip hemen arabama atlayıp okula gittim artık şu kizin meselesini bugün çözmem lazim yoksa bu işin sonu hiç iyi bitmiycekti.
Okula geldiğim de cenk ve burak hemen yanimda bitti.
Cenk; ooo kimler gelmiş kimler.
Burak; sen nerden buluyorsun sabah sabah böyle enerjiyi de gevezelige harciyosjn. Başka şeylere harca şu enerjini anlarsin ya😉.
Cenk :anladim anladım da hepde aklın fikrin bel altinda senin be
- Çok mu boş yaptınız bence evrt şimdi o çenenizi kapatin ve benj dinleyin.
Yeni bi planlarim var .
Yürüyün şurdaki banka geçelim.
Şimdi iyi dinleyin beni koray abi o deniz pisliğinij elinde ona bişey olsun zarar gelsin istemiyorm ama nefesi neden istediğini cidden çok merak ediyorum. Sizin göreviniz neden istediğini öğrenmek anladinizmj.
Ben bugün nefesi boş bi anında yakalayip okuldan çıkartıcam.
Cenk: neden ki şimdi sen kızı okuldan çıkartıyosun yoksa bizim koca oğlan aşık mi olmuş hanimis bizim aşık koca oğlan.
- Bana bsk cenk seni ağzini dağıtırım duydun mu beni şimdi kes l sesini benim sinirlerimi ziplatma ki kan çıkmasın kardeşim düzgün dur .
Burak: sen bakma can buna ya yine salak salak konuşuyor biz hallederiz neden kstiyomus nefesi öğrenkr senj arariz.- Hadi şimdi kalkin sinifa gidiyoruz .
Sinifa gittik eski yerimizden kalkio nefeslerkn arkasina geçtim neden böyle bişey yaptım hiçbir fikrim yok onj geçtim ben Can Demir derse girmezdim bide tuttum kizin arkasina geçtim .
Bu böyle olucak değil hemen halletmem lazim.
Kafami kaldirdigimda Nefesin sesinj duydum.
Kantine gidicektj glba hemen bizkmkilere göz kirpip nefese seslendim.
- Bana teklif yokmu dedjm.
Arkasını dönüp afalladi. Hadi ama bu kiz niye her seferinde böyle davranio.
- Olmaz mi tabi var dedi.
Ve beraber kantine doğru ilerlemeye başladık.
Bi sigara çıkartıp yaktim.
Soğuk ses tonuyla.
- Baya rahatsin bakıyorum da okuldayız farkındaysan dedi
- Evet farkındayım okuldayız diye icemezmiyim yanj.
- Hani okuldayiz sigara icmek yasak fln.
- Yasaklar ne için vardır çiğnenmek için bak mesela şimdi napıcaz.
- Ne demek istediğimi anlamamış olucak ki yine slk slk bakmaya başladı. Kolundan tutup oni bahçeden dışarı doğru yönlendirdim.
- Hey hey napiuosun benim derslerim var hem ben senmiyim derslerden kaciyim
git kendine başka kız bul dedj.
Sinirmj ziplatti pek de belli etmemeye calişsamda beceremedim glba.
-Demek öyle ben senj seçtim benimle ya kaçicaksin yada brn kaçiricam senj.
- Yok artik sen ve beni kaçırmak kattiyyen olmaz.
- Bal gibi de olur dedim ve onu hemen omzuma attım ağzından küçük bir çığlık firar etti. Ve o küçük elleriyle sırtımi yumruklama ya başladı.
- Hemen indir beni yoksa bütün okulu buraya toplarım.dedi
- Bi susda anin tadını çıkar be kadınların cidden çok boş konuştuğu doğruymuş.
- Ne yani ben mi boş konuşuyorum.
Resmen beni kaçırıyosun ya.
- Hadi hadi mizmizlanmada otur kemerini bağla ve uslu bir kiz ol dedjm.
Ve dediğimi ikiletmeden yaptı.
- Ukala şey dedi sadece
Sinirliyken o kadar tatliydi ki anlatamam...Bu günlük bu kadar umarım beğenirsiniz sizce devamında ne olucak can nefesj nereye götürecek hemen denize mi vericek yoksa birlikte vakit mi geciricekler...
Sizi seviyorum ♥️♥️ Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SIR
RomanceHer iki yaninda da sevdiği insan ve sevdiklerini kaybetmekten yorulmuş bir beden Başlangıç tarihi=05.04.2020