Merhaba sevgili okurlarim vote atmayi unutmayinnn😍
Nefesin anlatimi:
-Bak nefes seni hiç vir yere salmiyorum duydun mu?
- Beni cerenin yanina birak dedim.
- Bak nef- demeye kalmadan telfonu çaldı.-Söyle
_____________-siktir
Ne oldu şimdi kim aradi onu niye böyle küfürlü konuştu.
-Can noldu.
- Tamam seni cerenin yanina birakicam ama bir şartla cerenden başka kimseyle gorusmiyceksin ben kısa sürede geri doncem ve sonra benim yanimda kalicaksjn
- tamamBon koso sororda goro donocom vo sonro bonom yonkomdo kolocokson
Yokya bide senin evine yerlesiyim bari tam olsun bay gıcık.***
Yola çıkalı 10 dk anca olmuştu ilk önce kendi evime gidip bir iki esya almam lazim .
- ilk önce beni eve götür sonra cerenin yanina.
- Oldu hanfendi başka isteğiniz.
- Dalga geçme ben ciddiyim.
-tamam ama cok beklemem haberin olsun.Bir sure sonra evin onune gelmiştik hemen inip anahtarimi cikartiptam kapiyi açicaktim ki canan abla kapiyi acti.
- Hoşgeldin kızım.
- Hoşbulduk canan abla ben biraz cerenlerde kalicam hanerin olsun. Annemde yok zaten sende istersen dinlen arada gir evi temizlersin bende sana maasini bırakıyim.
- tamam kizimda ne kadar kalicaksin arkadsinda.
Bi duraksadim cidden ne kadar kalicaktim. Ne zmn eski huzurlu kayatima doncektim.
- Bilmiyorm diyip odama çıktım.
Küçük valizimi yatagimkn ustune koyup gardirobumun kapagini açtım. Bir iki sort, sporcu atleti , eşofman, iç çamaşırı, pijama, ve bir iki tane de ne olur olmaz diye elbise aldim.
Hemen aşağı inip canan ablayla vedalaşıp maaşini birakip evden çıktım. Can valizi alip bagaja koydu bende arbaya gectim. Can da binip
- Oha nefes nereye gidion alt tarafi arkafasinda kalicaksin maşallah sanki fizina gidion .
- Sana ne sen ne anlarsın hem .Hemen telfonumu alip cereni arayip haber verdim.
Ceren aranıyor...
- Alo ceren
- Alo nefes kuzum nasilsin nerdesjn seni çok merak ettim ya ,beni çok korkuttun noldu hemen anlat.
- Dur dur sakin ol anlaticam simdi sana geliyorum biraz kalsam iyi olur can getiriyor.
Biraz sonra lrda oluruz.
- Taman kuzum byy
- bay bay.- Kimdi o?
- Sana ne seni ilgilendirmez hem belki sevgilim
- Oo nefes hanim benide tanistirin sevgilinizle merak ettim. Yemedjm olmadi bücür bir dahakine iyi alan söyle yoksa rezil olursun haberin olsun.
Hay aksi inanmamış.
- Hem sana ne kim aradiysa aradi allah allah
Seni ilgilendirmez. Sen nereye gittiğini kimin aradığını söylemiyosun ben niye soyliyim sana.
- Tamam bakalim bu sefer böyle olsun.Geldik dediğim gibi seni izleyen bi koruma olucak her ne yaparsan benim haberim olucak yani ona göre adim at.
- Nefret ediyorum senden
- Ahh bebeğim bende seni seviyorum:)
Pislik gıcık herif ya çok sinirimi bozuyo benim.Valzimi alıp içeri girdim pislik kapiyada o kocaman herifi dikti ya ben nefessem istediğimi yaparim o adam olsa bile.
Zili çaldım kapiyi ceren açtı.
- Kuzuuum hoşgeldin , diyip boynuma atladi.
- Hoşbulduk ceren seni çok özlemişim ya canim arkadaşım benim.
- Bende seni nefes.Hadi geç içeri konuşalım.
Biz iceri geçtik şaziye teyzede benim valizimi yukari çıkardı.
- eveeet nefescim seni dinliyorum okuldaydik en son siz canla kantine gidiyidunuz veee sonra puf kayboldunuz. Nereye gittiniz kizim.
- Evet ceren beraber gittik kantine ama o bay gıcık beni kaçırdı okuldan çıkardı sonra bi yere gittik boyle her yer ağaçlıkti ha bide bi baraka vardi. Sonra ormanlık alana doğru yürümeye başladık daha doğrusu ben yuruyordum o koşuyordu resmen ona yetisemedjm. Çok yoruldum biraz dinlenmek için durdum sonra bi baktım can kayboldu bulamadim onu saatler geçti cani aradim bulamadım hava karardi sonra korktum.
Arabyi biraktigimiz yere gittim belki arabaya geri gelir diye sonra yiyecek bi şeyler varmi diye bakacaktim ki tabi o zamana kadar herşey çok normaldi sonra o barakadan silah sesi yükseldi ilk korktum sonra birinin başı beladadir diye düşündüm barakaya gittim içeri girdiğim de bi adami sandalye ye bağlamışlar oylece duruyordu sonra ordan cikmak icin geri hamle yaptığımda ise biri benin ağzımı kapatip bayiltti sonra uyandigimda ise benimde o adamdan durumun farksizdi ordan kurtukmaya çalıştım ama olmadi sonra biri girdi ama öyle biriki gözleri deniz mavisi cok yakisikliydi sonra bana yaklaştı yaklasti ve beni pazarliycagini söyledi ceren cok korktum .
Ama pazarlamadan ilk ke dinin sahip olacağını söyledi sonra bana bildiğin jartiyer getirdi goymiycegimi söyledim direndim beni tehtit etti sevdiklerimle seninle tehtit etti oldurum dedi çok korktum dediklerini yaptım sonra bir yere gittjk otele ondan kutulamazdim ama oyalayabilirdim ve yaptimda yemek istedim ondan aciktigimi söyledim. Sonra banyoya girid ve cikinca bana sahip olucagini söyledi. Sonra çıkti banyodan üstüme gelmeye başladı beni yataga ittirdi ve üstüme cikti beni öptü ceyda zorla öptü sonra komidinin üstündeki vazoyu alicaktim kapinin yumruklanmasiyla ustumden kalkti candi gelen benj kurtardi sonra adamin ustune cikip yumruklamya basladi ben kendimden geçmiştim resmen hiç bişey duymuyodum sonra can benimle konusmaya çalıştı onu bırak ağlayamadjn bile sonra onun evine gittik kucağına oldi beni soğuk bi suya girdik beraber ağlamaya başladım sonra kulagima egilip özür dilerim bundan sonra sana Zarar gelmjycegine izin vermiycegime yemin ederim dedi.
İnanmak istedim çünkü sesi huzur ve güven doluydub öyle işte .
- Oha kizim bunlari 24 saatte mj yasadin ağlama artik hem bak ben yanjndayim canda yanjnda seni koruycaz o pislik herifin eline vermiycez seni sana bisey olmiycak.
Hem ben sanirim havada aşk kokusu aldim gibj ama neyse sen bu cana aşık oldun glba .
- Iyyy ceren Allah korusun o hödugu asla sevmem k un yuzunden benim basima bunlar geldi ben taa basinda söyledim ona gitmeleyim dedim benj dinlemedi. Tabi kurtaricak beni onun yüzünden oldu.
- Evet doğru söyledin neyse hadi sen git odana üstünu falan değiştir duş al rahatla sonra yemek hazirlarrim yemek yeriz sonra dizi film ne varsa izleriz ama istersen yemekten sonra uyuyabilirsen.
- Fark etmez yapariz biseyler.Yukarı odama çıktım üstümü çıkartıp jakuziye ilik su ayarladım ve icine girdim 40 dk banyoda durdum.
Ustume bornozumu alip ciktim ic çamaşır larimi giydim ve siyah bol sortumu giydim ustumede uzun kisa kollumu aldjm sacimi kurttuktan sonra salaş bi topuz yapip yataga uzandim biraz oyle dinlendikten sonra aşagi indim.
- Ooo ceren hanim bu ne hamaratlik böyle masaya donatmissiniz adeta.
- aman yok canim şaziye abla hazirladi ben sadece corbayi yaptjm. Hem şaziye ablayada izin veridm bi sure eve gelmiycek. Evde tekiz yani.
- Tamam güzel hadi daha fazla beklemeyelimde yiyelim.ben çok acıktım.
Beraber yemegimjzj yedik yedikten sonra ben mısır patlattim cerende film secti.
- Ceren ne izliycez. Ben misirlari patlattım .
- Kuzum Aşk101 diye bi film var ona bakalkm yenj çıkmış merak ettjm.
- Tamam bana uyar.Canin anlatımı:
Çocukları yolladiktan sonra nefes aşağıya geldi ne kadar da tatli ve güzel gözüküyor du icimdeki his ne bilmiyorum ama sanki o benim yanimdayken ben kendimi daha mutlu huzurlu hissediyorum.
Ben Can Demir daha hiç bi kiza böyle bakmamıştım hepsi benim gözümde tek gecelik ti.
Ama o çok farkliydi sanki ne biliyim işte farkli.....Yanima geldi ve cerenjn yanina gitmek istediğini soyledi tabi ben izin vermedim onunla ufak bi tartışma yaşarken burağin aradığını duydum.
- Alo
- can dedigin otelde deniz yok kaçmış koray abi ise o şey abi onun izine ulaşamadık ama bulucaz .
-Siktir , diyip telfonu kapattim.Nefesi cerenin yanina birakip kendi isimi kendim yapmalıyım.
Tm dedkm birakicam ama bi sartla koruman olucak her yaptığın şeyden haberim olucak.Kabul etti etmesinede resmen beni kölesi gibi kullaniyo yok beni ilk evime birak yok sonra cerenin evine birak. Ya sabır dedjm ya sabir.
Evine gittik bi girdi cikmak bilmedi sanki evi topluyo anasini be.
Bi sure sonra geldi valiz hazirlamis bide Allahim sen sabir ver.
Arabaya bindim ve çalıştırdım.
- Oha nefes nereye gidion alti üstü arkadasinda kalcan goren yurt disina cikio sancak seni.
- Sen karisma hem siz ne anlarsinjz.
Arkadaş cidden anlamıyorum ben bu kizlari bi gittikleri yere ya kirk saatte hazirlanirlar yada valizle giderler.Biriyle konuştuğunu duydum. Telefonu kapatinca
- Kim o , dedim
- Sana ne seni ilgilendirmez belki sevgilim.
Sevgili mi bu kızın savgilisimi var hadi be yemem.
- Aaa nefes hanim benjde tanistir şu sevgilinle dedjm. Ve daha sonra; bence yalan atarkan iyi düşün atamoyosanda atma dedim. Sinirden köpürdü adeta susmaya karar verdi.
Cerenjn evine geldigimizde indi ve şunu söyledim.
- Dediğim gibi arkanda koruma var her hareketini takio edicek yani her seyden benim haberim olucak dedim
Kapiyi carpti çıktı.
Hemen burağin arayıp olduğu yerin konumjnu istedim. Atinca hemen gazlayip olduklari yere gittim.Cenk : abi naptin yenge nerde
Tobe tobe aslinda fena da olmadi he nefes yenge canin hatunu nefes.
- Ne gevezilyosun dangalak kapa çeneni.
Burak:Cenk bi susta isimize odanklanalim.
Burağin telefonun calmasiyla bi sesizlik oldu.Burağin konusmasi:
- Alo
__________
- hasiktirVote atarsaniz coookk sevinirim bide takip ederseniz 😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SIR
RomanceHer iki yaninda da sevdiği insan ve sevdiklerini kaybetmekten yorulmuş bir beden Başlangıç tarihi=05.04.2020