9. bölüm

23 11 4
                                    

Medya: Koray ( Canin abisi öz değil)

Burak in telefonun çalmasıyla sesszilik oldu.
- Alo
_______
- Hasiktir.

Burak ne haberi aldi ki şimdi belalar bizi birakmadi bi.

-Burak kimdi arayan
- Can koray abiyi bulmalari için peşlerine bi adam yollamıştım o aradi.
- Ne dedi .
- Koray abiyi bizim mekanin az ilersindeki ormanlikta ölü bulmuşlar.
- Ne.

Başımdan aşşagi kaynar su döküldü sanki, koray abi ailemden sonra benim için
çok önemli birisi ama şimdi onuda kaybettim.
Hemen arabama binip gazladim nereye gittiğimi bilmeden.

Hiz ibrem 200 u görmüştü ama sinirden gözüm hiç bişey gormedi.
Yine aynı şeyler oluyordu tam 5 yıl öncesi gibi.

***

Koray abi elinde silahla bana bakiyodu.
-Oluceksin can bunca yil sana ben baktim lanet olsun ki seni neden aldim ki yanima hiç bir halta yaradin yillarca senjn kahrani çektim ben bitti artık oluceksin ve bende rahatliycam ben değil sen oluceksin.
Tetiği çektiğinde kan ter içinde uyandim.
Uyandığımda ise belime giren hafif agriyla inledim.
Ne olmuştu böyle nerdeydim ben gördüklerim gercekmiydi yoksa bi kabus muydu. Kapinin acikmasiyla dusuncelerimden siyrildim.
- Can bey nasılsınız .
- İyiyim .. iyiyim ama brnim cikmam lazım.
Yataktan kalkmak için dogruldugumda doktor olucak şahsiyet beni durdurdu.
- Hayir gidemezsinjz çok büyük bi kaza atlattiniz 4 gün yoğun bakımdaydiniz böyle hemen gidemezsiniz.
Ne 4 gün mu ben 4 gündür bu hastanedemiydjm. Geçirdiğim kaza bu kadar mi ciddiydi .
- Doktor beni bekleyen kimse varmj.
- Aa evet iki erkek var iki de kiz, diğerleri eve gitti ama kizlardan biri sürekli sizi bekledi gözünüzu acincaya kadar.
Bahsettigi iki erkek cenk ve burak olmali ,
diger iki kiz kim peki, ah tabi ya biri nefes diğeri de büyük bir ihtimalle ceren .
- Doktor beni bekleyen kiz nasil biriydi.
- Hafif uzun boylu mavi gözlü kahverengi saçlı bi bayan di.
Tabi ya nefes bu beni mi beklemiş neden benden nefret ettiğini sanıyodum ,demekki ya yaniliyormusum.
- Peki sağolun şimdi nerdeler peki.
-Disardalar isterseniz gelsinler.
- Tamam gelsinler.
İçeri burak ve cenk girdi ilk olarak sonra ceren ve sonra .. sonra o yoktu nasi yani doktor beklediğini söylemişti.
İceri girdiklerinde ve cenk her zaman ki gibi yalakaligini yapmaya başlamıştı.
- Ahh abimicim çok korktuk oliceksin diye .
Elimi tutmuş adeta somuruyodu.
- Lan gerizekalı birak elimi ,burdan bi kalkiyim varya senj çok güzel benzeticem.
- Şey tamam abi ya kizma hemen de şey yapion.
Cenke göz devirip buraga döndüm.
- Burak nefes nerde doktor bi kizin beklediğini söylemişti.
- Şey abi nefes evinde seni bekleyen ise ceren di nefes değil.
Ne yani beni hiç mi merak etmedi nasi bi kiz bu böyle meraksiz şey.
- Ben sana nefesin burda kalip kalmadığını mi ima ettim onu nerden çıkardın hem ben merak ettiğim için skrdum sizin yaninizda goremeyince birileri beni merak etmesede ben ediyorum en azindan onun peşinde deniz gibi bi pislik varken.
- Ama can sen de- ..
- sana ne dedim ben bişey ima etmedim..
- Tamam can öyle olsun.

Nefes in anlatımı:

Cerenle misirimjzj yiyip filmimizd bakarken telefonumun çalmasiyla bütün keyfimiz kaçtı.
-Alo
- Nefes can kaza geçirmiş durumj kötü hemen gekmeniz lazım.
- Ne ciddimisn.
- Evet ____ hastanedeyiz hemen gelin.
- Tamam geliyoruz.

- Ceren can kaza yapmış durumj çok kötüymüş hemen gitmemiz lazjm.
- Ne gerçekten mi.
- Evet kizim ya şaşırmayı birakta kalk yürü.

Kapiyi acip disari cikicagimjz zaman canin koyduğu korumalar onumuze geçti.
- Dışarı cikmaniz yasak efendim can beyin talimati var.
- Sen nasil bir gerizekalı kormuasin.
- Can kaza geçirmiş onun yanina gidicez bari sen bizi götürde bı işe yara ahmak.
- Peki efendjm kusura bakmayın haberimjz yoktu buyrun geçin ben gotiriyim. Ha gi hastane.
- _____ hastanesi.

20 dk sonra hastanedeydik.
Hemen lobinin ordaki kadına can demirin nerde olduğunu sorduk dördüncü katta 5.amilyathanede olduğunu söyledi.
Hemen asansöre binip o kata çıktık amilyathanenin başında cenk ve Burak bekliykdu ikiisde perişan haldeydi. Hemen yanlarina gittim

- Cenk burak durumu nasıl iyi dimi o kötü değil iyilesicek.
- Nefes bak ilk önce sakin ol durumu kötü doktorlar elinden geleni yapıyo.
Dediği şey beynimde yankılanırken gözümden bir yaş düştü ve bir tane daha ardı sırasi durmaksizin akiyorlardi
Ayağa kalktim ve bağırmaya başladım.
- NE DEMEK DURUMU KÖTÜ BURAK SEN NE DEDİĞİNİN FARKİNDAMİSİN O CAN DEMİR ONA BİŞEY OLMİUCAK DUYDUN MU BENİ ONA BİŞEY OLMİYCAK.
Artik ayaklarimin bedenimi tasiycak dermani kalmamışti yere dusmemle bir burak ve cenk kaldirdi hissizlesmistim resmen uzun sureden beri böyle kötü olmamıştım taa ki 4 yil önce.

****

Günlerdir canin uyanmasini bekliyorum tek bi umut ya birazcık.
Doktor artik burda beklemenin bir anlami olmadiginj söylemişti yani olucegini nasi ya can demjr i nasil ölebilir.
Diğerleri eve dağıldi ama ben bekledim gunkerdir onu bekledim o beklediğim umut gerçekti yapicagini savasicagini biliyodum.
Hemen cerenj ve buragi aradım,buraya gelmelerini söyledim.
Geldiklerinde ise doktor içeri girdi ve bı sure cikmafi ne konuştuklarini merak ediyordm o arada bizimkileri tembihledjm
- Sakin burda benim beklediğimi söylemeyin bilsin istemiyorum. Tamam mi
- Ama neden nefes .
- Bilmesini istemiyorum. Ceren anla ve şimdi de gidiyorum.
- onu gormeden mi gidiceksjn dedi burak.
- Uyandj ya o bana yeter diyip lrdan uzaklaştım.
Hemen aşağı indjm ve arabaya binip korumanin beni eve goturmesini söyledim.
Ben neden bunlari yapıyorum,neden knh bekledim günlerce, neden şimdi bilmesini istemiyorum. Yoksa ben ... Hayır nefes salak saçma şeyler düşünme dusunemezsin hakkin yok. Sen o kapilari kapatali çok oldu.
Eve geldigimizde kendimi hemen eve atip odama çıktım hemen sicak bi su hazirlayip kendimi suyun icine biraktim ve öyle neredeyse bir saat bekledim.
Bir saat sonunda çıkıp ustime biseyler giyip aşaği indjm ev 4 gun once bıraktığımız gibi dağınık hemen biraz topladim ve ke dime biseyler hazirladim.

4 yıl önce
15. Yas günümdu bugün doğum günümu hep babam olmadan kutladım çünkü knun hep işleri vardi neden bi jnsan kizina vakit ayiramazdi ki .
Bu yil gelmesi ve benimle olması için cok ısrar ettim ve kabuk etti. Ama keşke cagirmasaydim hepsi benim sucumdu kendimi hiç bir zaman affetmedim affetmiycemde.
Babam o gün is yerinden eve gelirken kaza geçirdi durumu çok kötüydü babami bekledjm bekledjm gelmedi yine gelmjycek umuduyla beklemeye devam ettim.
Annem gelip kaza geçirdiğini söyleyince dünyam başıma yıkıldı o gün en mutlu günümde hastaneye gittigimizde öldüğünü söylediler.
Ben şok geçirdim, ağlayamadjm, konuşmadım, hiç bir şey yapmadım, hayattaki bütün baglarim kopmuştu. İki yil tedavi gördüm. Beni iyileştirmjstk biraz okuluma geri dönmüştüm yeni arkadaslarjm olmuştu ve buna ceren de dahil o zmn tanışmistik zaten bana her açıdan yardim etmişti dostun kardeşim olmuştu benim o herşeyimdi. O yil birine aşık oldum öyle sevdim ki onu canimdan çok sevdim hemde. Sonra çıktık sevgili olduk ben onu beni sevdiğini sanmıştım ama yanilmisim taki bu gerçeği onu başka biz kızla yatarken görünceye kadar. Yine ikinci kez ayni şeyleri yaşadım tedavine yeniden başladım egitimime ara verdim.
Sonra son yilimdaydjm iyiydim yada ben öyle olmak istiyordum. Aşk denilen şey benin için yoktu artık.

Şimdilik bu kadar yeni bölüm yakinda gelir beğendiyseniz yorum ve vote atmayi unutmayin.



KARANLIĞIN İÇİNDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin