Katarina!! Imas posetu!.
probudila me je galama iz hodnika, kasnije je moj mozak reagovao i shvatila sam da imam posetu!
Isla sam ka sali i tiho u sebi pevusila kako imam posetu.. On je!videcu ga konacno.
Lagano sam otvarala vrata i videla dva poznata lica, njegovi najbolji drugovi.
Moj osmeh je nestao.
A i oni nisu delovali srecno i euforicno.
-Gde je Aki do djavola!!!
-Ti znas cime se on bavi Kaca..
-Hugo naravno da znam ali trenutno samo zelim da znam da li je dobro i zasto je u zatvoru.
Anrija je duboko uzdahnu i krenuo da prica..
-Te veceri ga je nazvala Marija, sadašnja devojka od tvog bivseg decka i rekla mu je da se ti i mladen poigravate sa njegovim osecanjima.
-Molim?O cemu pricas ti? Ja volim Akija! Kakav mladen, koja marija!!!?
-Znam da ga volis, smiri se, ali moras da budes svesna da je Aki dosta ljubomoran, ipak ste ti i mladen bili dugo zajedno... Zbog toga je izasao iz auto i rekao ti da sacekas..
-Lagao me je, bio je sa mladenom, jel da?.
-Da i pretukao ga je, kada ste upalili auto nakon koliko ste sleteli?
-Nakon 5min mozda.
-gume su vam bile izbusene.Mladen je pozvao policiju i uhapsili su Akija, jos su mu u stanu pronašli oruzje za koje nema dozvolu, razumes sada?
Briznula sam u plac... Ako su vec srecno zasto kvare nasu srecu? Odakle im snage za takvom zlobom?
ESTÁS LEYENDO
Dan posle
RomanceUloge: 1.Kaca 2.Aki 3.Neda 4.Mladen 5.Marija 6.Hugo 7.Stevan 8.Milica 9.Andrija 10.Misa