Nakon svega uputila sam se Mladenu, sumnjajuci da mu je on koješta napricao.
Histericno sam ga zvala i ostavljala milion govornih poruka.
Gotovo da sam odustala a onda dok sam se okrenula videla sam njega.
-Zvala si me.
-A ti si dosao.
-uvek
Nasmejao se sarkasticno
-Zasto kvaris moju srecu? Nakon godinu dana tuge, borbe i patnje sam srecna i ti i tvoja devojka unistite sve, zar ti ni malo nije zao?
-Ne, jer ona nije moja devojka, uostalom ja sam mu rekao da nema niceg između nas ali da je istina da smo smo jako voleli, da si sa mnom prosla sve i da on to ne moze da izbrise, ako sam na taj nacin upropastio onda sam kriv, i da, da ne zaboravim rekao sam mu da te volim i da te niko nece voleti kao ja.
-i ti mi to tako olako pricas, kao da vodis vremensku prognozu???.shvari niciji zivot nije za igru, nicije emocije nisu predmet, on me voli, on je sadašnjost i budućnost. Ti si proslost tebe nema ni u budućnosti ni u sadašnjosti. Proslost je proslost neka i bude tamo, ja zivim svoju sadašnjost. Usla sam u auto i otisla.
Dok sam slusala radio vrtele su mi se mladenove reci po glavi.... Voli me..
Telefon mi je skrenuo misli poruka sa nepoznatog broja,, sutra uvece ti i ja kod crkve''mislila sam da ne moze komplikovanije da bude ali sah-mat
JE LEEST
Dan posle
RomantiekUloge: 1.Kaca 2.Aki 3.Neda 4.Mladen 5.Marija 6.Hugo 7.Stevan 8.Milica 9.Andrija 10.Misa