1. Fejezet

64 2 0
                                    

Sokan azt mondják, hogy a rajongás beteges és egy nagatív dolog. Ez valahol igaz is. Van az a fajta rajongás, amikor szabájosan üldözöd az illetőt a rajongásoddal követed, megjelensz a lakcímén, zaklatod ne agy isten betörsz hozzá. De a történetünk egy teljesen más fajta rajongásról szól, ami időnként szerelemnek is tűnhet.

Történetünk Dél-Korea fővárosába, Szöulban kezdődik. Főszereplőnk, Lena Cooper egy 22 éves, intelligens, csodaszép és kedves elbűvölő fiatal lány. Vállig érő, gesztenye barna haja, ugyan ebben a színben pompázó gyönyörű szeme, ami kissé bevágott elvégre részben Koreai gének csörgedeznek ereiben, másodrészt pedig Ausztrál.

Épp a belvárosban várakozik a buszra legjobb barátnőjével, Yuna-val, aki természetesen izzig vérig Koreai.

Épp kedvenc előadójuk Comeback fellépésére mennek, aki nem más, mint a Stray Kids. A nyolc fiatalember egyenesen elbűvőlte a kétlányt. Minden alkalommal megjelennek, ahányszor a fiatalok fellépnek.

(.....)

A műsor után haza indulnak, közös lakásukba. Beszélgetnek még egy kicsit, majd este kilenchez méltóan elmennek aludni.

Már az ágyban feküdt, de nem tudott másra gondolni, csak a nyolc fiúra. Közel állnak a szívéhez, de egy kifejezetten, a Leader Bang Chan. 3 évvel idősebb a lánynál. Lena felnéz az idősebbre kitartása, kedvessége és magabiztossága miatt.

Miközben bámulja a plafont és az idősebben gondolkodik, elnyomja az álom.

(.....)

Másnap reggel Lenát korán kidobja az ágy. Az éjjel a Leader-el álmodott, érdekes álom volt. Egy ködös utcán sétált, majd vele szemben, a ködben az idősebbet vélte megpillantani. Egyre közeledett felé, épp meg érintette volna kézfejét de az idősebb köddé vált.

Miután felkelt, felöltözött és elvégezte reggeli rutinját, lesétált a nappaliba ahol legjobb barátnője már a kanapén ült a teáját szürcsölgetve.

-Oh. Jóreggelt Lena - mosolygott.
-Jóreggelt Yuna. Mióta vagy fent?
-Nem régóta. Nagyjából egy órája keltem. Hogy aludtál? - kérdezte miközben belekortyolt a teájába.
-Pihentetően. - válaszolta röviden, miközben a teáját készítette. Az álmáról egy szót sem szólt a másiknak. - Te? - kérdezte érdeklődve.
-Nem valami jól. Az éjjel sokat fent voltam. - dörzsölte a szemét.

Sziasztok. A történet azért kerül átírásra, mert a történet szempontjából jobbnak láttam. Remélem szerintetek is így van és jobban fog tetszeni majd így a történet. Igyekszem hamarabb hozni a részeket. Az első részhez ennyi ötletem volt. Nagyon nem akartam elhúzni, mert tudom akkor unalmas lesz. Köszönöm ha elolvastad. ❤️

SEGÍTSÉG!! Beleszerettem a biasomba!! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora