} intro {

3.5K 226 260
                                    

Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde...

Ülkenin birinde, krallığında yaşayan çok mutlu bir çiftin, kız bebekleri dünyaya gelmiş. Bu dünyalar güzeli bebeğe, kral ve kraliçe iyi dileklerini vermeleri için peri dostlarını davet etmişler. Periler bebeği gördükten sonra onun için olan güzel dileklerini sırayla dilemişler.

Yalnız bir tanesi, güzelliğini kıskanmış ve ne yaparsa yapsın bu güzelliği elinden alamayacağını düşünmüş. Bu yüzden, “Evlilik çağına geldiğinde, eline batan iğne seni bir asırlık bir uykuya yatıracak ve büyüyü bozan prensle bile mutlu olmayacaksın,” demiş.

Kral ve kraliçe, perinin bu dileğine hiddetle karşı çıkmışlar. Bu peri, peri halkının kraliçesi olduğu için diğer tüm periler de onun tarafını tutmak zorunda kalmış. Böylece iki krallık dostluklarını bitirerek ayrılmışlar. Zamanla, peri krallığı insanlara izini kaybettirmiş...

Gel zaman git zaman, güzeller güzeli Prenses Yoohyeon büyümüş, evlilik çağına gelmiş. Ailesinin tüm çabalarına rağmen, odasındaki parkelerden birinin altında gözden kaçmış bir iğne bulmuş, incelerken de eline batmasına engel olamamış. Böylece, bütün krallık derin bir uykuya dalmış.

Bir asır sonra, Uyuyan Güzel'in söylentisini duyan Hyunjin ismindeki bir prens, prensesin güzelliği merak edip seyahat kararı almış. Zar zor da olsa sarmaşıklarla kaplı krallığı bulduğunda, şatonun tüm odalarını dolaşmış ve sonunda prensese ulaşmış.

Hyunjin çapkın bir prensmiş. Ergenlik çağından bu yana başka ülkelerin prensesleriyle, kendi şatosunun hizmetçileriyle gönül eğlendirmiş ama hiçbiriyle tam anlamıyla birlikte olmamış ve bunu istememiş. Onun hayatını birleştireceği kişi, en az kendisi gibi güzel olmalıymış. Çünkü o çok yakışıklıymış, kendi güzelliğine yakışır birini istiyormuş.

Prenses Yoohyeon'u ilk görüşünde içinden ne kadar güzel biri olduğunu sayıklayıp durmuş. Bu prenses daha önce gördüğü kimseye benzemiyormuş. Çok daha güzelmiş, hepsinden kat be kat daha güzelmiş Öyle ki, dayanamayıp prensese yaklaşmış, yaklaşmış, yaklaşmış...

Ve onu bir asırlık uykusundan uyandıracak öpücüğünü vermiş.

•°-°•

Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde...

Mutlu mesut yaşayan bir kralla bir kraliçenin günün birinde güzel bir kızları oluvermiş. Kral ve kraliçe, minik kızları Jiu'nun şerefine halkıyla 40 gün 40 gece bir kutlama düzenlemişler.

Bu 40 gün bitmeden, kraliçe, kucağında Jiu'yla halkın arasında dolaşıp onların sorunlarını dinlerken, hem dul hem de kendi kızını kaybetmiş olan bir kadın, Jiu'yu görüp onu kendi kızı sanmış ve kraliçeye onu sevmesi için kucağına almak istediğini söylemiş. Kraliçe içi tedirgin olsa da bebeğini kadının acısını dindirmek için vermiş. Kadın ise bir şekilde bebekle beraber kaçmayı ve izini kaybettirmeyi başarmış.

Kızlarının kaçırılmasına çok üzülen kral ve kraliçe, ülkenin her yerinde aynı duyurunun yapılmasını emretmiş. Bu duyuruya göre, ‘kayıp prenses’ anlamına gelen Rapunzel lakaplı Jiu'yu bulup getiren kişiye bir servet verilecek, eğer bulan kişi bekâr ve genç bir erkekse prensesle evlendirilecekmiş.

Bu süreçte prensesi kaçıran kadın, Jiu'yu tehlikeli ormanın içinde yüksek bir kuleye hapsetmiş. Zavallı Jiu, büyüdükçe kadının bozuk psikolojisinden dolayı kendisine kötü davranmasına dayanamıyor ve her gün ağlıyormuş. Kadın kızın sesini başkalarının duymasından korktuğu için kulenin merdivenlerini taşlarla kapatmış ve yanına gelmek için tek yol prensesin upuzun saçları sayesinde kuleye tırmanmak olmuş.

Gel zaman git zaman, geçimini müzik yaparak sağlayan Seungmin adında bir köylü, ormanda dolaşırken keskin kulakları sayesinde bir kızın ağlama sesini duymuş. Aslında ilgilenmezmiş ama bu sesten kızın da bir müzisyen olduğunu düşünüp onunla tanışmak istemiş. Sesi takip ederek kuleyi bulmuş ve pencereden sarkan saçlara tırmana tırmana yukarı çıkmış. Kızı görür görmez onun Rapunzel olduğunu anlamış ve ona yardım etmek için merdiven yolunu tekrardan açmış.

Ve Prenses Jiu, yıllar sonra kral ve kraliçeye geri kavuşmuş.

“”

3.4
7.4

GÜZEL FANDOMUM GÜZEL VOİCESERLARIM BURAYA NOKTA BIRAKABİLİR Mİ

SİZİ ÖZLEDİM AW

soldaki uyuyan güzel sağdaki rapunzel cok iyi değil miyim ofofofof

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

soldaki uyuyan güzel sağdaki rapunzel cok iyi değil miyim ofofofof

AAAAAAAA YENİ FİC

The Prince ;; Hyunmin {✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin