"ھیۆنگ مناڵەکان ھەست بە پەرۆشی ئەکەن"
"ئێستا گەورەن نابێ بە مناڵ بانگیان کەیت"
"بابەتەکە مەگۆڕە"
"ببورە"
یۆنگی ھەناسەیەکی قوڵیدا"چی ڕوی دا لەکاتی نان خواردن؟ھیچ شتێکی خراپمان کرد؟شتێکمان کرد کە ھەست بە ئارامی نەکەیت"
"نەخێر بێگومان نەخێر"جین زەردەخەنەیەکی کرد"خەم نەبێت"
ئێمە ھەموومان ھەست بە دڵە ڕاوکێ ئەکەین،جیمین داوای قاپێکی تری کرد تۆش بە شێوەیەک سێر کرد وەک و ئەوەی قاچی لە گلێنەی چاویەوە دەر ئەچێت و دەستیشی لە گوێچکیا گەشە ئەکات"
جین دانیشت و کۆشەکەی تێگرت"ئەوە زۆر بێمانایە یۆنگی"
جین بە ھێواشی ھەناسەی داو نەیویست درۆ بکا"من تەنھا کەمێک سەرم سوڕما"
"من دڵنیام تۆ بیر لە بابەتەکی جیمین کردەوە کە ژەمەکانی لەبیر دەکردوو بە پێی پێویست نانی نەدەخوارد"
"بێگومان بیرم دەکەوێتەوە"
"بەڵێ دوێنێ کە داوای قاپێکی تری کرد ،من زۆر شانازیم پێوە دەکرد"
یۆنگی سەری جوڵاند بەمانای لێی تێدەگا"کەواتە...تۆ بێزارنیت لە ئێمە؟"
"نەخێر تەنانەت بیریشی لێمەکەرەوە"
"زۆر باشە" یۆنگی وتی و ھەستا
"من و ھوسۆک ئەچین بۆ ستۆدیۆ بۆ ئەوەی کار لە مێکسئاپەکەی خۆی بکات،و جون تای ئەبات -ئەوان کار دەکەن لەسەر ئاوازی ھاوبەش شتێکی ئاوھایە،جیمین ئەچێت بۆ ژوری ڕاھێنان بۆ ئەوەی ڕاھێنان بکات لەسەر دانسی سۆڵۆکەی خۆی،و جۆنگکوک لێرە دەمێنێتەوە"
"باشە"
جین ھەستی کرد کە تەنھا ئەو شتێک ناکات کە مایەی سەرنج بێت لەکاتێکدا جۆنگکوکیش لەماڵەوە دەمێنێتەوە
"ئمم،بۆچی ھەموو ئەمانەم پێئەڵێیت؟"
"چونکە ئەگەر شوێنەکانیانت پێ نەڵێم،دوای کاتژمێرێک تەلەفۆن ئەکەیت و بۆڵە بۆڵ ئەکەیت و پرسیار ئەکەی ھەموان لەکوێن و بۆچی بەجێم ھێشتی کاتێ خەوتبووی"
جین بەشەرمەوە سەری جوڵاند بە مانای ڕاستی قسەکانی یۆنگی
"باشە ڕۆژێکی خۆش بەسەر بەرە"
"ھەروەھا تۆش"
دڵنیا بۆیەوە کە بە تونی دەرگاکەی دانەخست ئەمەش شتێکی باشە یۆنگی بە باشی ھەڵسوکەوتی لەگەڵ دەکات تەنھا دوو نامە ماوە بینوسێت