Capitolul 1

178 23 28
                                    

    

    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    

     — Callie, ți-am spus de atâtea ori să nu stai mult peste program. Știi destul de bine cât de periculos poate fi cartierul nostru, mai ales seara! îmi rostește tata rar, prin telefon, încercând să nu pară îngrijorat

     — Tată, nu e prima dată când merg singură pe străzi la ora asta. Nu pățesc nimic. Ajung in douăzeci de minute, ok? încerc să îl calmez, dar știu că tata nu e ușor de păcălit și se va liniști doar când mă va vedea acasă

     — Să ai grijă de tine, da scumpo?

     — Ne vedem acasă, tati! îi replic și închid apelul

    Îmi bag telefonul în buzunarul gecii de piele și închid fermoarul până aproape de sâni. Aerul serii e destul de rece, deși e începutul lui iunie și te-ai aștepta să nu poți să respiri de căldură.
Înaintez pe trotuar cu pași grăbiți. Strada pustie și drumul slab luminat mă fac să îmi promit mie că nu voi mai sta peste program și voi pleca la o oră normală, ca toată lumea. Mă injur în gând că nu mi-am dat interesul în a obține un permis de conducere și o mașină, poate acum eram deja acasă și nu m-aș mai fi confruntat cu străzi întunecate și bizare, care îmi cauzează anxietate.

    Telefonul vibrează în buzunar, semn că am primit un mesaj și îl scot ca să îl verific, în timp ce fac dreapta in colțul străzii. Mai am aproximativ zece minute până ajung acasă.
Cuprind dispozitivul cu ambele mâini și mă concentrez asupra lui, dorind să îi răspund iubitului meu la mesaj. Fruntea mi se încrețește în încercarea mea de a căuta un raspuns potrivit pentru Mateo, care m-a anunțat că nu o să ne vedem nici in acest weekend. Deja e o obișnuință să ne vedem tot mai rar, dar nu mă plâng, n-am să mă rog de el să îmi ofere atenție, cu atât mai puțin să vină mai des in oraș dacă el nu simte nevoia. Relația noastră devine ușor-ușor superficială și mă cert singură că nu pot să îi pun punct. Știu că ce avem noi nu este iubire, e mai mult atractie sau teama de a nu fi singuri, pentru că dacă mi-ar spune acum că și-a găsit pe altcineva nu aș suferi, probabil aș fi puțin dezamăgită, dar în nici un caz nu mi-ar cădea cerul in cap.

    Oftez și mai arunc o ultima privire ecranului aprins, înainte să mă simt trasă de brațul drept, cu o forță care aproape mă face să cad. Aud un pufnet, apoi niște râsete înfundate. E destul de întuneric aici, dar pot să imi dau seama că sunt undeva între blocuri și nu sunt singură, mai ales. După ce ochii mi se obișnuiesc cu obscuritatea de aici, îmi dau seama că sunt înconjurată de trei bărbați, înalți toți și bine-făcuți. Imi îndrept poziția și îmi dau părul la o parte de pe față, timp în care doi dintre cei trei bărbați vin spre mine. Inima parcă mi-a urcat in gât și bate de parcă aș alerga la maraton. Înghit în sec și încerc să zic ceva, dar două mâini reci și mari mă prind puternic de brațe. Mă zbat, încercând să îl fac să îmi dea drumul, dar pufnește nervos și îmi duce mâinile la spate, ținându-le strâns. Încerc să mă calmez, gândindu-mă ce aș putea să fac să pot scăpa, dar îmi dau seama că eu sunt doar una și ei sunt trei. Pot scăpa, dar doar moartă.

CallieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum