2.3

840 59 77
                                    


Of geri döndüm çok mutluyum. Okuyucu sayımız artar sanmıştım ama aynı kalmışız :(. Olsun böyle de iyiyiz bence. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.

Eren: Niye dik dik bakıyorsun?

Akif: Ben mi?

Eren:

Akif: Ayıp ediyorsun hayatım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akif: Ayıp ediyorsun hayatım

Eren: HSYATİM MI

Akif: Evt

Eren: Akif bana mı yürüyorsun sırf eğelencesine

Eren: Hoş değil orospu gönüllü

Akif: nE

Akif: Benim gönlüm kolay kolay kimseye konmaz güzelim ne orospu gönüllülüğü

Eren: Güszeklim mi desdein sen
(Güzelim mi dedin sen)

Akif: Eren ben sana yürümüyorum

Eren: Bu tarz şakalar yapma o zaman it

Eren: Sanki bilmiyorsun duygularımı

Akif: Eren ben sana koşuyorum

Eren çevrimiçi

Eren yazıyor

Eren çevrimdışı

Sakin olmalıyım. Kendimi toparlamalıyım. Benimle alay ediyor aklınca. Başka bir açıklaması yok. Olamaz da, öyle değil mi?

Sinirle bana bakıp sırıtan Akif'e baktım. Zevk alıyordu şerefsiz. Ağzını yüzünü dağıtmak istiyordum. Yani isteyebilmek istiyordum ama kalbim izin vermiyordu.

Oturduğum ağaç dibinden kalkıp bana pişkince sırıtan salağın yanına gittim.

" Sorunun ne Akif? Hoş mu bu yaptığın? Bipolar mısın cidden şüpheleniyorum artık! Arkadaş kalalım zırvalıklarına giriyorsun sonra güzelim falan diyorsun sorunun ne cidden anlamıyorum? Yeterince üzülmedim mi sence?"

Bir anda ne olduğunu anlamadan ona bağırmaya başlamıştım ve cidden kendimi kaybetmiştim. Neyse ki etrafımızda Doruk ve Beyza dışında birileri yoktu. Herkes kendi halinde geziyordu.

Akif'in gözünde o an ilk kez hayal kırıklığı gördüm. Sakince bana yaklaşıp omuzlarından tuttu. "Eren iyi misin?" dedi bir kaç kez ağzını kapatıp açtıktan sonra. Bu çocuk beni delirtecekti. Resmen sorduğum, söylediğim hiçbir şeyle ilgilenmiyordu.

Beyza ağzı açık bir şekilde bize bakakalırken Doruk söze girdi. "Biz sizi yalnız bırakalım en iyisi." Yavaşça elini Beyza'nın omzuna koyup onu ters yöne çevirdi ve ilerlemeye başladılar.

Akif bana cidden farklı bakıyordu. "Arkadaş mı kalmak istiyorsun?" o kadar masum bakıyordu ki cidden dudaklarına yapışasım gelmişti.

"Akif senin isteğin ne asıl? Ben sana bunu soruyorum. Ne hissediyorsun karar ver artık. Bir öylesin bir böyle."

Hiç beklemediğim bir şey oldu. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp gözlerini gözlerime dikti. "Ben sanırım senden aşırı hoşlanıyorum Eren." Gözleri gözlerimden ayrılıp dudaklarıma indi. "Hem de öyle böyle değil." Yüzünü biraz daha yaklaştırıp gözlerini tekrar gözlerime dikerek sordu "Seni öpebilir miyim?"

Resmen kalbim uyuşmuştu. Artık kalbimi hissedemiyordum. Bunun rüya olmaması için içimden yalvarırken, dilim tutulduğu için kafamı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım ve sonunda o yumuşacık dudaklarını dudaklarımda hissettim.

Beni açlıktan çıkmış gibi öptüğü için karşılık vermekte her ne kadar zorlansam da elimden geldiğince ben de karşılık verdim.

Dudaklarımızı nefes nefese bir şekilde ayırdığımızda gözlerini tekrar gözlerime dikip şirince gülümsedi. "Hayal ettiğimden bile daha güzelmiş seni öpmek." diyerek konuşmama bile izin vermeden tekrar dudaklarıma yapıştı.

&&&&
Ay öpüşme falan hiç yazamıyorum ama elimden geleni yaptım. Şu ikisinin arasını yaptım ya ölsem de gam yemem.

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Akif bxb [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin