Kaikki on Lokin näkökulmasta ellei lue et on jonku muun.
-----
Tämä kirottu selli! Ja se koko kirottu suunnitelma! Ähh... Hän lopetti ravaamisen ja istuin sellin sängylle. Kyllä sellin... Koko suunnitelma maailmanvalloituksesta oli mennyt perseelleen. The Other oli luvannut hänelle chitauri armeijan Maan valloittamista varten jos olisi tuonut tälle Tessarakt nimisen maagisen kiven. Lopulta hänkin oli vain pettänyt Lokin. Niinkuin kaikki muutkin. Ainoa mitä hän halusi oli vain olla Asgardin hallitsija. Ja se paikkahan hänelle kuuluisikin, mutta koko elämänsä hän on elänyt vain hänen veljensä, Thorin, varjossa. Tai no... Oli selvinnyt ettei hänkään ollut hänen veljensä. Koska Loki oltiin adoptoitu.
-----
Hän lysähti sängylle makaamaan. Ei kyllä ollut mikään luksus hotelli, mutta ihan kuin häntä kiinnostaisi. Hänellä oli kädessään pallo, jonka hän heitti kattoa kohti ja nappasi sen kiinni kun se laskeutui. Samaa hän teki siihen asti kunnes kuuli jonkun tulevan selliä kohti. Ja se selli ei muuten ollut tavallinen selli. Se oli ihan täyttä teknologiaa. Se "joku" lähestyi selliä hyvin, hyvin rauhallisesti. Hän kadotti pallon kädestään magian avulla.
"Vai, että itse Loki. Suunnitelmasi siis onnistu selvästi oikein hyvin."
"Ja itse Tony Stark käy vihdoin jossain." Hän käänsi päänsä tylsistyneesti ja odotti näkevänsä jotain ihan muuta, mutta näkikin vain komean, komean miehen. Hetkinen... eikun siis ei mitään.
"Joka tapauksessa mulla on parempaakin tekemistä ku olla täällä joten tulin vaan sanomaan, että musta on tehty sun vartijas." Tony nojasi seinään ja katsoi minua tarkasti.
"No aikamoinen kunnia olla itse Tony Starkin vartijoimana." Hän oli noussut seisomaan ja kumarsi hyvin juhlallisesti.
"Joo just." Tony otti itsensä irti seinästä ja katosi pian näkyvistä.
-----
Hän meni takaisin sängylle ja jatkoi pallon heittelyä. Mitä tuo äskeinen oli? Ähh... ihan sama. Hän sai kuitenkin nerokkaan idean. Hän ei ehkä ollut yhtä nerokas kuin Tony Stark, mutta ei hän tyhmäkään ollut. Tästä vartijointi hommasta voisi olla hyötyäkin. Hän nappasi pallon ja hymähti pahaenteisesti.
-----
Toivottavasti sain noiden luonteet tehtyy silleen et ne ei oo hirveesti muuttunut niistä alkuperäsistä mut jos joku lukee tätä nii kertokaa mp:tä :33
YOU ARE READING
Loki And His Heart | FrostIron (Fanfiction in Finnish)
FanfictionAsgardin prinssi, itse ilkivallan ja epäsovun Jumala, Loki, saapuu maahan aikeinaan valloittaa sen. Jäätyään kiinni salaiselle rauhanturva- ja vakoilujärjestölle S.H.I.E.L.D :ille hän tapaa siellä Tony Stark :in, neron, joka tunnetaan myös kaupungin...