Luku 5

85 1 2
                                    

Näin kuinka ovi avautui, ja Tony astui sisään. Nousin ylös ja odotin hänen sanovan jotain, mutta hän vain katsoi minua mitään sanomatta.
"Meinaatko sanoa jotain?" Kysyin, mutta Tony ei vieläkään sanonut mitään. Hän vain tuijotti.
"Selvä." Hymähdin, ja istuin alas.
----------
Käänsin katseeni seinästä ja se siirtyi Tonyn silmiin. Hänenkin katse siirtyi minun silmiini ja tuntui siltä, että se kesti ikuisesti. Hänen silmänsä ovat vain kauniit. Tony käänsi katseensa pois, mutta hetken hän näytti... hymyilevän? Kyllä hymy se oli. Sekin oli kaunista hänessä. Käänsin myös oman katseeni pois ja aloin hymyillä.
----------
Tony nousi ja tuli lähemmäs selliä. Hän heilautti kättään ja sellin seinät katosivat. Nousin seisomaan ja Tony astui sisälle selliin. Hän tuli koko ajan vain lähemmäksi ja lähemmäksi, kunnes olin painettuna seinää vasten. Tunsin hänen kätensä harteillani ja hänen kasvonsa koko ajan vain lähempänä omiani. Hänen huulensa koskettivat omiani ja menetin kontrollini. Käteni uppoutuivat hänen hiuksiinsa ja suutelin häntä koko ajan vain enemmän, ja enemmän. Tony irrotti itsensä minusta ja käveli ulos sellistä. Hän heilautti kättään ja sellin seinät ilmestyivät takaisin.
"Tony..."
"Älä sano mitään." Tony käveli ovelle. Tarttui kahvasta ja sulki sen perässään. Jäin yksin huoneeseen ja lysähdin sängylle. Sormeni koskettivat huuliani ja pystyin vielä tuntemaan Tonyn huulet omillani.
----------
Jatkuu ja tiiän tosi tönkkö mutta joo xD

Loki And His Heart | FrostIron (Fanfiction in Finnish)Where stories live. Discover now