Luku 3

113 2 0
                                    

Älkää ihmetelkö loput näistä luvuista tulee "minä" muodossa xD Tiiän oon huono kirjottaa xDD
------------
Oli kulunut monta päivää, ja jokaisena Tony oli vain nojaillut seinää vasten, ja minä olin yrittänyt olla tuojottamatta häntä. En saanut ajatuksiani pois hänestä. Toivoin vain, että en olisi koskaan tullutkaan tänne, ja voisin vain jatkaa suunnitelmaani.
-----------
Heittelin palloa, ja odotin. Taisin jopa olla hermostunut. Kuulin, että ovi avautuu, ja nousin istumaan. Yritin siistiä hiuksiani niin paljon, kuin nyt sellissä voi. En mä voi oikeesti näin epätoivonen olla...
"Nouseppa ylös." Käänsin katseeni ehkä hieman säikähtäen, ja näin Tonyn. Nousin ylös.
"No mitäs kivaa nyt on tekeillä?" Kysyin samalla, kun hipelöin hiuksiani.
"Oot kuulemma ollu sen verran kiltisti, että voin viedä sua mun mukana. Eli toisin sanoen pääset sieltä ulos, mut vaan käsiraudoissa." Tony tuli lähemmäs, ja heilautti kättään. Sellin seinät katosivat, ja samantien tunsin Tonyn kädet omillani, kun hän laittoi minulle käsirautoja. Hänen kasvonsa olivat lähellä omaani, ja minun teki mieli mennä niitä lähemmäksi. Hän, kuitenkin kääntyi, ja lähti kävelemään poispäin.
"No tuutko vai et?" Tony kääntyi, ja tuli takaisinpäin. Hän oli taas lähelläni.
"Joo." Sanoin, ja välttelin hänen katsettaan.
-----------
Olimme jossain huoneessa. Se näytti labralta. Suoraan sanottuna se ei oikeastaan kiinnostanut minua. Tony ohjasi minut jollekin tuolille istumaan, ja tunsin hänen kämmenensä olkapaalläni. En kestä tätä enää kauaa... Tony istui viereiselle tuolille, ja alkoi tekemään jotain tietokoneella. Katselin sitä hetken aikaa, mutta sitten huomasin hänen pöydällään jonkinlaisen lahjapaketin. Halusin jostain syystä tietää mitä siinä oli.
Tony nousi, ja hän sanoikin jotain, mutta en kuunnellut, ja hän lähti ovesta ulos. Nyt minulla oli tilaisuus. Nousin, ja menin lahja paketin luokse. Aloin repimään lahjapaperia. Siellä oli lahja... "Prove that Tony Stark has a heart", ja siinä oli vielä lähettäjä. "From Pepper." En halunnut uskoa sitä. Hänellä siis on joku toinen. Tosin miksi ei olisi? Hänhän on komea nero jolla riittää naisia joka sormelle. Kuulin askeleita, ja heilautin kättäni. Lahjapaketti oli taas ehjä, ja samalla paikallaan. Istun tuolilleni, ja katson lattiaan.
"Noni sitte lähetään takasi." Tony tarttui minua käsivarresta, ja vei minua sellille. Katselin hänen kasvojaan, ja toivoin, että olisin voinut suudella niitä. Hän tarttui käsiini, ja tunsin taas hänet lähelläni. Hän irrotti käsiraudat, ja nosti päänsä. Katseemme kohtasivat, ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Nielaisin. Hän piti edelleen kiinni käsistäni. Meni hitaasti kohti hänen huuliaan, kuin tahdonvoimasta. Hipaisin hänen rannettaan, ja peräännyin, kun tajusin mitä olin tekemässä. Vedin käteni pois hänen otteestaan, ja käännyin.
"Sun pitäis varmaan mennä." Sanoin, ja tarkkailin häntä sivusilmällä.
"Joo." Tony näytti hetken kummastuneelta, mutta kääntyi itsekin lopulta, ja katosi oven taakse. Istun sängylle, ja hieron käsiäni naamani vasten. Yritän saada järkeä äskeiseen tilanteeseen. En pysty ajattelemaan mitään muuta, ja ainoa mitä tiedän on se, että noin ei saa käydä enään ikinä.
-----------
Jooh tommosta tällä kertaa

Loki And His Heart | FrostIron (Fanfiction in Finnish)Where stories live. Discover now