GÜNÜN REPLİĞİ:
❝Ama acı çekmeden hayat da olmuyor. Ne aşk ne neşe oluyor.❞
-Gotham
Merhaba, hayran kurgu severler! Evde kaldığımız şu günlerde sizler için hazırladığımız eğlenceli etkinliğimize hoş geldiniz! Geçen ay ScifiTR hesabında yapılmış olan bu etkinliği FanficsTR olarak sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz!
Bu etkinlik ne mi? 👀
Efsanevi Meydan Okuma günlük olarak ilerleyecek bir oyun-yarışma etkinliğidir. Tanıtım, hikaye ve kazanan bölümleri dışında toplamda 11 günlük sorulardan oluşacaktır. 11 gün boyunca size bir hikayeye bağlı kalacak şekilde sorular soracağız.
Soru mu? Anket mi bu? 🙄
Soruların cevapları da olacaktır. Her bir soru için sizlere seçenekler vereceğiz ve o günün sorusu için sizden bir seçeneği seçmenizi isteyeceğiz.
Ee sonra ne olacak ki? 🤔
Seçeneklerimizin puanları var ancak bu puanlar seçeneklerle birlikte açıklanmayacak. FanficsTR Ekibi olarak her gün verdiğiniz cevapları puanlayacağız ve 11 gün sonunda elde ettiğiniz toplam puanlarınızı hesaplayacağız.
Puan mı? Sınav bu mu ya? Okul yok zaten, bir de siz yapmayın... 🤦🏻♀️
♥ Hayır, bu bir sınav değil :) Her bir kullanıcının 11 gün sonundaki toplam puanını hesapladıktan sonra ilk üçe giren kullanıcıları belirleyeceğiz ve kazanan olarak onları duyuracağız!
Peki ya, ilk üçe giremeyenler? 🥺
♥ Merak etmeyin, onları da düşünüyoruz! Toplamda en az 35 puana sahip olan kullanıcıları da mezun edeceğiz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Meydan Okuma
RandomAklınızdan bir ünlü tutun. Tuttunuz mu? O zaman, toplamda 14 gün sürecek bir çalışma olan Efsanevi Meydan Okuma'ya hazırsınız!