Efsanevi Meydan Okuma Töreni

471 99 185
                                    

GÜNÜN REPLİĞİ:

❝Diyorum ki bütün hayatım boyunca gerçekten var olup olmadığıma emin değildim. Ama varım. Ve insanlar fark etmeye başladı.❞

-Joker (2019)


Törenimize hepiniz hoş geldiniz! Umarız bu süreçte eğlenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Törenimize hepiniz hoş geldiniz! Umarız bu süreçte eğlenmişsinizdir. En sevdiğiniz ünlülere kıyamadığınızı ve onları hâlâ sevdiğinizi de görmüş olduk ancak şunu unutmayın ki insanlar hata yapabilir ve bu demek değildir ki her hata affedilecektir veya her hata bir suçtur.

Son bir yıldır Hollywood, çok sayıda ünlünün veya yönetmenin kötü anlarına tanık oluyor. Bazıları affedilemez hatalar, bazıları ise geçmişte kalan şeyler. Yine de Hollywood bu, her ne kadar sevdiğimiz ünlüler gözümüzde birer melek de olsalar onların iç dünyasını elbette bilemiyoruz. Biz onların iyi yanlarını seviyoruz; onların yardımseverliklerini, güzelliklerini, yakışıklılıklarını, oyunculuklarını, seslerini, şarkılarını, belki bazen aşk hayatlarını... Hepimiz sonuçta bir hayran olmaktan öteye gidemiyoruz maalesef 🥺

Bu kurgu, bizim oluşturduğumuz bir kurguydu. Katılımlarınız için hepinize çok teşekkür ederiz! Yine de elbette bu bir oyundu ve eğlenmeniz/eğlenmemiz için vardı. Kazanmak, kaybetmek, katılmak, katılmamak... Bunlar sanal ortamda önemli gibi görünse de gerçek hayatımızda önemi olmayan şeyler.

Burada soruları yazan da puanları oluşturan da biz olduğumuz, kurgu bizim gözümüzden olduğu için aslında burada hepiniz kazanan durumundasınız çünkü hepiniz yaratıcı insanlarsınız, imkânınız olsa kurguyu çok başka yerlere çekip harikalar çıkarabilirdiniz. Bu yüzden şunu belirtmekte fayda var: Hepiniz çok tatlısınız! Her birey özeldir ve biriciktir; bu nedenle de her bireyin fandomı, hayranı olduğu kişi, onu nasıl gördüğü, kurguyu nasıl ilerlettiği kendisine özeldir. 11. soruda dediğimiz gibi, herkesin kurgusunun sonu kendisine özeldir. Bu kurgunun sonu da sizin istediğiniz gibi olsun! Hepinizi seviyoruz!

Gelelim törenimize...

En yüksek puanı alan kazananlarımızı, en az 35 puana sahip olan mezunlarımızı ve diğer tüm katılımcılarımızın puanlarını açıklayacağız.

NOTLAR

➳ 11. Sorunun seçeneklerinin puanları yoktu. Bu durumda, 11. soru dahil olmadan, alınabilecek en yüksek puan; 10 x 5 = 50

Kurallara uymayan (bir ünlü yazmayan/hesabımızı takip etmeyen) kullanıcıların puanları hesaplanmamıştır.

Yalnızca kurallara uymayan kullanıcılar diskalifiye olmuştur, geç cevap verenlerin diskalifiye olma gibi bir durumları yoktur.

➳ Her sorunun cevaplama süresi 24 saat olduğu için o saatten sonra o soruya cevap verenlerin o günkü puanları hesaplanmamıştır.

Efsanevi Meydan OkumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin