GÜNÜN REPLİĞİ:
❝Beyinlerimiz, yüzlerin detaylarını okumaya diğer tüm şeylerden daha fazla yer ayırır.❞
-Hannibal
✌HATIRLATMA KÖŞESİ ✌
➵ Çalışmanın ilk bölümüne giderek aklınızdan tuttuğunuz ünlüyü bir parola şeklinde belirtilen kısma yazmayı ve yemininizi etmeyi unutmayın!
➵ Dediğimiz kısımlara yorum yapmanız, katılımınız için ve bizim sizi değerlendirmemiz için önemlidir.
➵ Hiçbir güncellemeyi kaçırmadığınızdan emin olmak için bu çalışmayı kütüphanenize ekleyin ve bizi takip edin.
➵ Evde kalın, sağlıklı kalın.
CHALLENGE: Son bir haftada kaç yeni hikaye okudunuz bakalım? 📚
💋 ÖNEMLİ NOTLAR 💋
ღ Her katılımcı tek bir seçeneği seçebilir. İki seçeneği birden seçenlerin puanı bu soru için toplanmaya alınmayacaktır.
ღ Cevaplama süreniz 24 saat yani bir sonraki günün sorusu yayımlanana (her gün saat 13.00'te yayımlanacaktır) kadardır. Bu süreden sonra cevap verenlerin o günkü cevapları değerlendirmeye alınmayacaktır.
👇 SORU İÇİN AŞAĞIYA BAKINIZ 👇
DİKKAT: Bu sorunun yanıtlanma süresi sona ermiştir. Bundan sonra bu soruya yanıt verenlerin bu sorusu değerlendirilmeyecektir.
Şans yüzüne güldü! Yıllardır beklediğin terfiyi aldın! Ama karar vermeden önce iyice düşün, planın ne olacak? Tamam mı? Devam mı?
A) Amaaan öküzün teki kariyerimden daha mı önemli?
B) Bu iş ben bitti demeden bitemez!
C) Yaani işte bilemedim şimdi. Bana acil Nutella lazım.
D) Hem kariyer yaparım hem de intikamımı alırım. Kim durdurabilir beni?
E) Ona olan kızgınlığımı hiçbir şey törpüyelemez.
Neyi seçtin? Belirt bakalım! \(◎o◎)/
A, B, C, D veya E hangi şıkkı seçtiyseniz harfi yoruma yazın lütfen 🎈
🎈 FANFICSTR BÜLTENİ 🎈
➵ Okuyacak hikayeler arıyorsanız EvdeKal okuma listemize bakabilirsiniz.
🎈🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Meydan Okuma
RandomAklınızdan bir ünlü tutun. Tuttunuz mu? O zaman, toplamda 14 gün sürecek bir çalışma olan Efsanevi Meydan Okuma'ya hazırsınız!