GÜNÜN REPLİĞİ:
❝Arkadaşları olan hiç kimse zayıf değildir.❞
-Başlat: Ready Player One (2018)
✌HATIRLATMA KÖŞESİ ✌
➵ Evde kalın, sağlıklı kalın.
CHALLENGE: Son iki haftada kaç film izledin? 🎞
💋 ÖNEMLİ NOTLAR 💋
ღ Her katılımcı tek bir seçeneği seçebilir. İki seçeneği birden seçenlerin puanı bu soru için toplanmaya alınmayacaktır.
ღ Cevaplama süreniz 24 saat yani bir sonraki günün sorusu yayımlanana (her gün saat 13.00'te yayımlanacaktır) kadardır. Bu süreden sonra cevap verenlerin o günkü cevapları değerlendirmeye alınmayacaktır.
👇 SORU İÇİN AŞAĞIYA BAKINIZ 👇
DİKKAT: Bu sorunun yanıtlanma süresi sona ermiştir. Bundan sonra bu soruya yanıt verenlerin bu sorusu değerlendirilmeyecektir.
Verdiğin kararla yaptığın haber patladı! Şimdi ne olacak? Her şey bitti mi yani?
A) Ünlünün menajeri bana mail attı ve ne dedi biliyor musunuz? "Seninle görüşmek ve sana bir iş teklifinde bulunmak istiyor." Bu bir rüya mı?
B) Ona âşık oldum! O da bana âşık oldu! Düğünümüz bir ay sonra :)
C) Terfimi de kaptım, artık kariyerimin basamaklarını teker teker çıkıp zirveye ulaşıyorum!
D) Ne oldu şimdi? Aylarca uğraşa değdi mi ki?
E) Hırsım gözümü kör etmiş, meğer önümdeki gerçek aşkı görememişim. (Zaman geriye aksın!!!)
A, B, C, D veya E hangi şıkkı seçtiyseniz harfi yoruma yazın lütfen 🎈
Son bir soru kaldı... ಠ﹏ಠ
🎈 FANFICSTR BÜLTENİ 🎈
➵ Evde otururken izleyecek film, okuyacak bir şeyler arıyorsanız Ayın Seçkisi çalışmamızı ziyaret edin! Her ay için sizlere çeşitli dizi, kitap, film, hikaye, şarkı önerilerinde bulunuyoruz :)
🎈🎈🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Meydan Okuma
RandomAklınızdan bir ünlü tutun. Tuttunuz mu? O zaman, toplamda 14 gün sürecek bir çalışma olan Efsanevi Meydan Okuma'ya hazırsınız!