•6 dalis•

67 4 0
                                    

Rytas. Atsibudau. Jimin dar miegojo. Staiga pamačiau, kad aš be rūbu. Apsimoviau šilkinį chalatuka. Pasiėmiau švarius rūbus ir nuėjau palįsti po dušu. Apsimoviau derinuka.
Jimin jau su Nahyun išsiskyrė dėl manęs.

Jimin jau su Nahyun išsiskyrė dėl manęs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kol Jimin, draugai ir tėvai miegojo. Nuėjau į virtuvę ir pradėjau ruošti pusryčius.

 Nuėjau į virtuvę ir pradėjau ruošti pusryčius

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pagaliau visi atsibudo. O tėvai dar miegojo. Pasirodo, jog "Jisoo miegojo su Eun Woo".
Pajutau kaip kažkas apkabino per pečius, atsisukau, o ten buvo Jimin.
-Jimin: skaniai kvepi.
-Y/n: Sėskis prie stalo. Pusryčiauk.
Atėjo ir kiti draugai. Visi pradėjom kalbėtis.
Na štai atvažiavome į mokykla. Išlipom su Jimin, ir draugais iš mašinos, ir susikabinau su Jimin rankomis. Visos merginos mus matė ir pavydėjo.
Įėjom į mokyklos vidu. Staiga pamačiau buvusį vaikina Jungkook. Jis prie mūsu priėjo, kai mumis pamatė.
Jungkook priėjęs prie Jimin jį nustūmė ir parkrito. Jis atsikėlęs smogė Jungkook'ui per veida, iš nosies pradėjo bėgti kraujas. Pamačiau, kad Jimin su Jk mušas, pradėjau juo išskirt, bet Jimin mane pastūmė, taip mane apgindamas. Trenkiau galva į spintelę, iš galvos pradėjo bėgti kraujas, akyse aptemo ir pati nepajutus nualpau.
Jie nepastebėjo, kad nualpau. Jimin su Jungkook pamatė, kad manęs nėra šalia ju ir pradėjo galvoti kur aš pradingau. Bet pagaliau jie pamatė, kad aš gulėjau ant grindu, prie plauku buvo kraujo. Buvau be gyvybės ženklu.
-Jimin: Jungkook, nereikėjo tau prie mūsu prieit, ir nebūtu taip atsitikę.
-Jungkook: Jimin suprask kai palikau Y/n, buvau įklimpęs į alkoholį, negalėjau nustot apie ja galvot, mane griaužė sąžinė, kad taip galėjo atsitikti, va būtent tokiu metu ir ne laiku.
-Jimin: Skambink greitajai tu greičiau, juk nenori, kad ji mirtu vien tik per tave ?
-Jungkook: Surinkau greit greitosios numerį.
-Dispečerė: Laba diena, kuo galiu padėti ?
-Jungkook: Netyčia kai susimušiau su geriausiu draugu, nes jis draugavo su mano buvusia panele, kai ja pastūmiau, ji atsitrenkė į spintele ir krito ant grindu, ir dabar ji yra be gyvybės ženklu, paskubėkit.
-Dispečerė: Gerai. Sakykit adresa ? Tuoj būsim.
-Jungkook: Bangu gatvė 27.
Na va greitoji jau atvažiavo į mokykla, Y/n išnešė ant neštuvu, ir aš su Jk įlipom kartu su ja į greitosios mašina. Staiga Y/n prasidėjo dar blogiau: ji visa išbalo...
Atvažiavom į ligoninę į priėjimo skyriu, mum su Jk liepė palaukt už duru. O Y/n nuvežė į skubios pagalbos skyriu. Praėjo kelios valandos ir išėjo gydytojas ir jis pasakė:
-Gydytojas: ji komoje, reikės laukti daug valandu, kol ji atsibus.
Jimin su Jungkook pasakė gydytojuj: Ačiū jum už žinias.
Ir tada gydytojas išėjo savo reikalais. O Y/n dabar buvo perkelta į intensyvios pagalbos skyriu, o aš su Jungkook sėdėjom šalia jos.
Sėdėjom prie jos kiaurias dienas ir naktis, tikėdamiesi, kad ji pabus iš komos. Ir galiausiai Jimin paklausė Jungkook:
-Jimin: Jungkook, o kodėl tu taip galėjai padaryt, juk ji tave taip mylėjo, o tu ja palikai, bučiavais su kita panele tiesiai prie jos veido, su ja permiegojai, lyg ji būtu šiukšlė. Tu ja pasinaudojai.
-Jungkook: Dabar aš klydau dėl jos labai, ji tokia graži, akys žydros kaip vandenynas, plaukai blondiniški, ilgi. Lūpos švelnios, oda ruda. Negalėjau ant jos taip padaryti, o dabar ji guli komoje, dėl manęs, koks aš blogas, kad ja įskaudinau.
Prabėgo kelios dienos kai Y/n gulėjo komoje. Jos draugės nepastebėjo, kad nėra kartu su mumis ir  paklausė.
-Jennie: Lisa kur Y/n ?
-Lisa: Nežinau, klausk Jimin arba Jungkook. Jie gal žino kur ji dingo.
Pasibaigė pamoka. Nuskambėjo skambutis į pertrauka. Merginos sutiko Jimin su Jungkook besikalbant:
-Jimin: Ot gaidys, nereikėjo prieit ir dėt man į veida, ir taip nebūtu atsitikę.
-Jungkook: Kai tu pradėjai su Y/n draugauti, man užplaukė pavydas, ir nežinojau ka daryt, tai tau smogiau į veida.
-Lisa su merginom: Vaikinai, nesupratau !?!Kas čia vyksta !?!
-Jimin: Aj nieko, kalbamės dėl vakar dienos.
-Lisa: Apie kokia diena ? Kas vakar įvyko ?
Jimin: Na pati žinai, kai įėjau su Y/n į mokyklos vidu už ranku susikabine. Jungkook pamatė mumis, priėjo prie mūsu ir man smogė į veida, kai Y/n mumis pamatė besimušančius, ji norėjo mumis išskirt, bet Jungkook ja pastūmė, ji nualpo, atsitrenkė į spintelę, iš galvos pradėjo bėgt kraujas. Jk paskambino greitajai. Ir dabar ji yra paguldyta intensyvios priežiūros palatoje, ir jinai yra komoje.
Merginos liko be žado, kai Jimin papasakojo joms, kas vakar įvyko. O jos tėvai tai nežino.
-Lisa: Jūs abu tai asilai esat! O tu Jungkook pats ja palikai, pasinaudojai ja kaip šiukšle, su ja permiegojai vien dėl smagumo. O jūs nežinojot, kad jai gydytojai diagnozavo nesveikos širdies liga ?
Jimin su Jungkook susižvalgė.
-Jungkook: K...kokia dar nesveikos širdies liga ?
Jimin su Jungkook liko be žado, kai Lisa jiem tai pasakė. Šiandien visi pas ja važiuosim aplankyt.
Jimin su Jungkook kartu pasakė:
-Mes prie jos budim kiekviena diena ir kiekviena naktį.
-Lisa: Ji yra mum kaip sesuo. Ir mes tokioj padėtį jos palikti negalim. Tai šiandien visi pas ja važiuosim. Ir jokiu atsisakymu. Jimin, Lisa su merginom nusprendė palikt Jungkook su Y/n, nes jam reikėjo atsiprašyt dėl visko. Paliekam juos vienus.
-Jungkook: Y/n negalvojau, kad tau taip blogai yra, dar kai vakar tave pastūmiau, su tavim elgiaus negražiai, tave įskaudinau, bučiavaus su kita, su tavim permiegojau, žaidžiau su tavo jausmais man. Atsiprašau, Y/n manau, kad man už viska atleisi. Mes visi pas tave atvažiavom, Lisa, Jimin, Jennie, Jisoo ir jos vaikinas Eun Woo. Tikimės, kad tu kažkada atsibusi iš komos. Man taip skaudu tave matyti tokioje padėtį, aparatai prie tavęs prijungti, deguonies kaukė uždėta. Tikriausiai man niekada neatleisi. Kai Jungkook viska papasakojo, pakviete juos visus. Ir merginos man kažka pasakė.

Kaip manot, kas atsitiks 7 dalį. Ar Y/n atsibus iš komos, ar ne. Ka merginos pasakė Y/n.
Ačiū, kad skaitot.
Vote ir comment
💜💜💜

Populiari vidurinės mokyklos merginaWhere stories live. Discover now