•7 dalis•

89 5 0
                                    

Prabėgo daug mėnėsiu, nuo to laiko, kai Y/n guli komoje.
Merginos Y/n pasakė, kad yra sukūrusios daina jai, ir laukia jos kai ji atsikels iš komos. Jimin susirado kita panelę, o Jungkook dar ne... Jis labai ilgisi savo buvusios merginos. Lisa ir Jennie Y/n visada lankė. Jungkook vienas kiaurias dienas ja rūpindavosi, būdavo prie jos.
Bet po BTS debiuto jis buvo apkrautas darbais ir nebegalėjo jos lankyti... Po kiek laiko turbūt ja ir užmiršo... Taip kartojosi kone kiekviena savaitę... Kai galiausiai...
Y/n prašau atsibusk... Jau praėjo beveik metai, o tu dar guli komoje. Jennie ir Lisa pasakė:
-Taip ji teisi męs tavęs labai pasiilgom Y/n prašau pabusk!!!
Abi apsikabinusios verkia kai staiga...
-Y/n: Neverkit... Viskas man gerai...
Lisa, Jennie: abi šoke
Kas per ?! Tu atsikėliai ?!?!?!
-Y/n: O ka reikėjo dar daryt ?
Lisa: Omg pagaliau, tave apkabina.
-Jennie: Einu pakviesiu gydytoja.
Po BTS debiuto jie su BP nebebendrauja. Jungkook visada liūdėjo, bet su laiku pradėjo ja užmiršti, kadangi save taip kaltino. Jis nusprendė, kad nebebus play boy. Jimin save kaltino bet... Rado kita puse.
Jungkook su Jimin susidraugavo. Kai sužinojo, kad bus abu vienoje grupėje...
-Gydytojas: Sveiki panele kaip jaučiatės, kur skauda ?
-Y/n: Truputėlį galva, o šiaip viskas gerai manau.
-Gydytojas: Tai gerai, galėsite rytoj jau grįžti namo... Šiandien dar norėtume užtikrinti ar tikrai viskas jums gerai.
Y/n su Jungkook nebeturi kontakto.
Kita diena.
Pagaliau aš ir merginos grįžom namo. Taip namo, nes mano tėvai išvykę, o jos nenori manęs vienos palikti... Na bet, kadangi būsime grupė taip ar kitaip turėsime gyventi kartu... Tai nieko blogo. Dabar kai baigiau išsikraustyti savo drabužius ir ėjau išsimaudyti, nes šiandien susitiksime su savo vadybininku.
Ir turbūt galvojate kaip męs tapome grupė, jeigu aš gulėjau komoje... Na tiesa sakant jau senai turėjom proga būti žvaigždėmis... Tik norėjosi šiek tiek paaugti, nes norėjosi būti su šeima.. Na o dabar viskas gerai!
Persirengiau ir laukiau kol draugės paskambins.

 Na o dabar viskas gerai!Persirengiau ir laukiau kol draugės paskambins

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pagaliau atvažiavom į BigHit Entertainment pastata.
-Y/n: Oh, wau, koks didelis pastatas!
-Lisa: Ahaaaaa *nustebus*
-Jennie: Lisa!
-Lisa: Ka ?!
Einam į vidu. Įėjusios į vidu ieškojom Bang PD Nim. Ir męs jį pamatėm poilsio vietoje. Tada jis su mumis pasveikino, ir aprodė visa pastata. Rytoj męs pradėsim dirbti prie naujo albumo.
Po mėnėsio.
Grammy apdovanojimai.
Šiandien aš ir merginos darysime savo debiuta, aš labai bijau, kad męs suklysime... Bet jos man pasako, kad viskas bus gerai...
Pati pradžia kai atvažiavom į Grammy Apdovanojimus, buvo patiestas raudonas kilimas, daug army, kitu Kpop grupiu pamatėm ir daug daug kitu dainininku.
Y/n Grammy Apdovanojimu apranga.

Y/n Grammy Apdovanojimu apranga

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Populiari vidurinės mokyklos merginaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora