Další den ráno jsem vzala udelala svoji ranní rutinu a vyšla do školy .moc se mi tam teda nechtělo ale povinnost je povinnost .
Ve škole jsem celou dobu přemýšlela o tom co se právě stalo .
Byla jsem naštvaná jak na dejana tak na Marii ,další hodinu jsme měly biologii ve které sedím s Marii takže jsem doufala že to nějak potichu protrpim a nebudeme spolu mluvit ani navazovat konverzaci.
Bohužel se tak nestalo jelikož pan učitel Mrkvička onemocněl tak jsme měly zadané skupinové práce ve dvou ,a já byla s Marii snažila se nějak navázat konverzaci ale já ji vždy odbyla tím že jsem rekla hm..
Po skončení hodiny jsem rychle utekla ze třídy a běžela domů.Doma jsem napsala Greyovi co dělá atd..Já:ahojky co dneska děláš?
G:ale asi nic proč se ptáš?
Já:jestli by si nechtěl někam zajít?mám dneska volno a rodiče jsou pryč tak co ty nato?
G:okey tak ve 3 budu u tebe a ať necekam.
Já: neboj nebudeš.❤️
G:dobře budu ti věřit tak zatím ahoj.
Já:papa
Ve 2:54 jsem už byla nachystaná a tak jsem si zašla jen obout boty a vyšla před dům
Tam už na mě čekal Grey a tak jsme vyrazily,jako správný gentleman mi podržel dveře od auta a poté je i zavřel .G:tak kam by chtěla madam dneska jet?
Já: to je jedno hlavně někam kde nikdo nebude a bude tam klid.
G:dobra tedy vím přesně kam.
Po asi 42 minutách jízdy jsme byly na místě .
Vyšli jsme z auta a šly rovne na konci cesty byla krásně rozkvetlá louka.A tak jsme si šly sednout naštěstí tam bylo místečko kde byla tráva takze jsme si tam sedly a začaly si povídat.
G:jakto že jsem byl zrovna já komu si zavolala ať jde s tebou ven?jsem myslel že randis s rhymem
Já:noo včera jsme se rozešly
G:aha tak to jsme nevěděl a můžu se zeptat jakto?
Já: podvedl mě a pak my řekl že to bylo jen na jednu noc což mě zklamalo protože my řekl že takový není ale nakonec se ukázalo že je.
G:ježiš to je debil to já bych ti nikdy nic takového neudelal
Já:tomu tak budu věřit 🤣
G: nevěříš?
Já:ne
G: tak to semnou zkus a pak uvidíš stejně nemáš co ztratit ne?
Já: to je pravda ..noo tak dobře ale jestli mě jen jedinkrát podvedeš už ti nikdy nedám druhou šanci
G:neboj se nikdy..
Byla jsem šťastná ne z toho že jsem s ním chodila ale z toho že se můj plán začal rozvíjet ...
--------------------------------------------------------------
Ahoj tak jsem zpátky z další kapitolou.
Můžete my napsat do komentářů jak se vám líbila ❤️a předem díky za kritiku ať už pozitivní či negativní.
--------------------------------------------------------------
⚠️chyby⚠️
--------------------------------------------------------------