1.BÖLÜM: KARŞILAŞMA

39 4 29
                                    


1.bölüm: Karşılaşma

Part 1

Yazar ağzından;

Kızlarımız yeni bir güne başlarken karşılarına çıkacak yeni bir başlangıcın ne olduğunu bilmiyorlardır. Kızlarımızın hayatlarını etkileyecek yeni bir başlangıca sizde hazır mısınız?

Kim Myung Sook: kızlarrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

Jasmin: sabah sabah ne bağırıyorsun?

Kim Myung Sook: yardımınıza ihtiyacım var!!

Park Min Su: ne oldu? Sabah sabah bu ne bağırma?

Kim myung sook: çillerimi kapatmak istiyorum. Ama kapanmıyor :(

Park Min Su: kuzucum bağırmanın sebebi bu mu? Kapatma. Bu sana çok yakışıyor. Hem sen bizim çilek kızımızsın ;)

Kim Myung sook: hayır yeni bir işe başlıyorum ve beni böyle görmelerini istemiyorum :( ilk izlenim her zaman önemlidir.

Jasmin: çileğim sen her halinle güzelsin. Min su ya katılıyorum. Kapatma. Hem yeni iş demek yeni bir başlangıç demek. Bizi dinle ve kapatma. ;)

Park Min Su: evet hadi bakalım ben size kahvaltı hazırlıyorum. Herkes hazırlanmaya :D

Kim Myung Sook: tamam sizi dinliyorum ve böyle bir başlangıç yapıyorum. :) Bu arada Min su dünkü yemek nasıldı?

Jasmin:aaa doğru diyorsun. Eevett senden dedikoduları alalım :D

Park Min Su: valla şirket yemeğe çok özendi. Her şey kusursuzdu. Tabi ben yaptığım için ;)

Kim Myung Sook: yahu onu mu soruyoruz :D bayanlar ne giymişlerdi? Kıyafetleri nasıldı?

Park Min Su: heh bana bunu sor çileğim :D

Jasmin: kızın mesleği bu Min Su :D ee anlat :D

Park Min Su: aslında kıyafetlerine pek bakamadım. Mutfaktan çıkamadım. Ayaklarım çok şişti :(

Kim Myung Sook: off yaa kızım senden başka bir sürü insan çalışıyor onlara bıraksaydın.

Jasmin: bilmiyor musun Myung Sook bırakamaz. O işkolik ;) neyse çok konuştuk. Benim muayeneye gitmem lazım. Bugün hastalarım çok. Der ve hemen giyinmeye gider.

Bu arada herkes dağılır. Min Su kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa gider. Myung sook da giyeceği kıyafete karar vermeye çalışır. Ve sonunda kızlarımız kahvaltıya oturur.

Jasmin: kızlar ben bu akşam biraz geç geleceğim. Myung sook ben gelene kadar işte ne yaptığını anlatmak yok ;)

Myung sook: kusura bakma cicim :D Bugün erken gelmeye çalış. Seni mi beklicez :P

Jasmin: bana bak! Beni delirtme! Anlatma işte. Hem ben seni düşünüyorum. 2 kere anlatma diye dedim :D

Min su:ayyhh yeter! Anlatmaz kuzucum. Hem bende geç geleceğim. Bugün rezervasyonumuz çok var. Çıkışta bana gelin. Beraber döneriz hem ;)

Myung sook: off iyi öyle yaparız. Bize yemek yap o zaman :D

Jasmin: tamam o zaman sende buluşuyoruz. Kaç olursa olsun ben gelirim. Hadi ben çıktım.

Myung sook: o zaman burası sana emanet bende çıkıyorum :D öptüümsss

Park Min sU ağzından

YENİ BAŞLANGIÇLAR YENİ UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin