1.bölümün devamı :D

18 3 32
                                    

1.Bölüm: Karşılaşma

Part 2

Se7en: jong suk sen iyi misin? Alo orada mısın?

Jong suk: he ? evet buradayım.

Se7en: hayırdır? Bugün neden böylesin?

Jong suk: menajere sinirlendim. Dün arabayı yanlış yere park etmiş. Bir de araba çizilmiş. Biliyorsun ben arabama çok değer veririm. Sabahta geç kaldım. Anlayacağın her şey üst üste geldi.

Se7en: anladım sakin ol. Bak güzel bir bayan bize eşlik ediyor :D.

Myung sook: çok kibarsınız. Aslında bugün size yani jong suk bey kusura bakmayın. Sizi göremedim.

Jong suk: şeyy....

Se7en: hayırdır?

Myung sook: ben lavabodan çıkarken jong suk beyde odadan çıkıyormuş. Dönerken elindeki kahvesi gömleğine döküldü.

Se7en: aaa gömleği ve eşyası onun için değerlidir. Ondan böyle.

Myung sook: önemli değil. Benim içinde eşyalarım çok önemli.

Jong suk: hadi yemeğimizi yiyelim. Saat 8 oldu.

Se7en: oo en güzel yemek bize mi geldi :D

Myung sook: arkadaşım çok güzel yemek yapar. Arkadaşım diye demiyorum çok iyi aşçıdır:D.

Yazar ağzından;

Herkes yemeklerini yerken restoranın kapısı açılır ve içeri Jasmin girer

Min su: hoş geldin Jasmin :)

Jasmin: hoş buldum da der ve jong suk ları işaret eder. Myung sook hemen onların yanından ayrılır ve kızların yanına gider.

Myung Sook: hoş geldin cadım :)

Jasmin: kız hayırdır sevmediğin adamı getirmişsin buraya :D

Myung Sook: deme öyle! Giyinip gelmiş buraya öküz!

Min Su: adam çok nazik. Ama bizim kız adama karşı soğuk :D

Myung Sook: soğuk falan değilim! Sadece bütün hıncını benden çıkarıyor. Benimde sabrım var! Zorluyor!

Min Su: adam geldiğinden beri senin gözünün içine bakıyor :D

Myung Sook: ne bakması yaa! Onun aklı fikri laf nasıl sokarım oluyor! Ondan bakıyordur öküz!

Jasmin: kızım bana bak o adam senden hoşlanıyor olabilir mi?

Myung Sook: kuzucum sen bugün baya yorulmuşsun belli! Ne hoşlanması ya! Hadi sen yemeğini ye!

Min Su: hehehe :D

Myung Sook: ne gülüyorsun Min su? Hayır komik değil!

Jasmin: ama var ya adam çok yakışıklı :D hatta yanındaki daha yakışıklı :D

Myung Sook: yanındaki Se7en daha nazik ondan! Hatta bu gece kavalyem var mı diye sordu:D

Min Su: jong suk shi mi sordu?

Myung Sook: o öküz onu düşünemez! Öküz olduğu için beyni yok! Tabikide Se7en sordu.

Jasmin: kuzucum bu arada çok güzel olmuşsun:D bu kıyafetin yeni mi? Beğendim.

YENİ BAŞLANGIÇLAR YENİ UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin