2.Bölüm
Part 2
Yazar ağzından
Myung sook asansörün önünde 'Ayy başım hala geçmedi! Asansör neden bu kadar yavaş? Off başım başım! Heh geldi!' der ve karşısında Jong suk u görür.
Jong suk: oo sarhoş naber? :D
Myung sook: pardon da neyi ima ediyorsunuz? Hayır imaları sevmiyorum da !
Jong suk: biraz hatırlamaya çalışsan sarhoş? Hazırcılık olmaz!
Myung sook: ya sen-siz ne diyorsunuz? Derken tam asansörden çıkacaktı ki birden Jong Suk onu kendine çeker ve
Jong Suk: böyle olmamız sana bir şeyi hatırlatmıyor mu?
Myung sook şaşkın bir şekilde suratına bakıyordur. Onun yüzüne bu kadar yakın olmak ve onun kokusunu içine çekmek kalbinin hızlı atmasına sebep olmuştur. Jong suk ta bu sırada Myung un yüzünü inceliyordur.
Jong Suk ağzından
Aman tanrım! Şuan kollarımda.. ne diyorum ben ya? Hayır bu gerçekten ama gerçekten çok güzel. Kalbim lütfen atışını o duymasın! Nolur yavaşla ya da onun duymayacağı şekilde at. Gözleri harika. Mavi boncuğum. Gerçekten ilk görüşte aşk varmış. Filmlerde görürdüm. İnanmazdım. Şimdi hepsine inanıyorum. Acaba o benden hoşlanıyor mudur?
Myung sook ağzından
Onun yüzüne bu kadar yakın olmamıştım. Kokusu beni alıp götürüyor.. ne oluyor bana? Yoksa? Hayır canım olamam. Onun sevgilisi vardır. Bir de o ünlü. Olmaz bu iş. Onun kollarında olmak.. kalbim sakin ol..
Yazar ağzından
İşte aşk böyle bir şeydir. Kalp çarpıntısı her şeyin göstergesidir. Onun yanında rahatsan onun yüzüne bakarken yanakların kızarıyorsa... İşte gençlerimizin birbirlerine olan hisleri bu şekilde başlamıştır. İtiraf edemeyenler susar, itiraf etmeye çalışanlar ise hareketleriyle Jong Suk gibi olurlar.
Jong Suk: şey bir şeyler hatırlayabildin mi?
Myung sook: hı?
Jong Suk:burada mısın? :)
Myung sook: buradayım :) hatırlamam gereken bir şey varsa zamanla hatırlarım. Teşekkür ederim ama demek ki hatırlamamam gereken bir şeymiş..
Jong suk Myung'un bu sözünden dolayı çok üzülmüştür. İlk defa bir bayan ona kırıcı davranıyordur. Tamam bu hayatında hiç olmamıştır. Ama kalbe söz geçirememek nasıl bir şeydir bilirsiniz..
Myung sook: asıl siz orada mısınız?
Jong suk : evet neyse sizin işiniz vardır. Görüşmek üzere.. der ve asansörden çıkar. Arkasından bakan Myung Sook ta elini kalbine götürüp 'aferin benim güzel kalbim. Onun duymayacağı şekilde attın. Ama o neyden söz ediyor? Dün ne oldu da bu bana böyle davranıyor? Bunu öğrenmem lazım ama nasıl?' diye düşünür.
Bu sırada Jong Suk Müdür Yang'ın yanına gider. Ama hala aklı asansörde yaşanan durumdaydı. Kalbinin deli gibi çarpmasına neden olan durumdaydı..
Müdür Yang: Jong Suk?
Jong Suk: efendim?
Müdür Yang: yeni dizin olacak. Bugün senaryo geldi.
Jong Suk: konusu n?
Müdür Yang: konusu çok güzel. Yerel bir gazetede muhabirlik yapmaya başlamış, gerçeğin peşinden koşan bir grup 20'li yaşlardaki gençlerin aşklarını, başarısızlıklarını ve gelişmelerini anlatıyor. Sende o 20'li yaşlardaki gençlerden birisin. Oyuncu arkadaşlarının bazılarını tanıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BAŞLANGIÇLAR YENİ UMUTLAR
RomanceHikaye: YENİ BAŞLANGIÇLAR VE YENİ UMUTLAR Yazar: metensu Karakterler: Kim Myung Sook: 29 yaşında mavi gözlü, beyaz tenli kızıl saçlı çillidir. Herkes ona çilek kız der. Moda tasarımını bitirdikten sonra YG Entertainment'te stilist olarak çalışmay...