Ae တိို႔..ထြက္သြားၿပီး..အေတာ္အတန္ ၾကာတဲ့ အခ်ိန္ထိ Pete တစ္ေယာက္
ထိုေနရာမွာ မတ္တပ္ ရပ္ေနဆဲပင္...
.
.
.
.သူ..ဒီေနရါကေန ထြက္မသြားခင္....
မဟုတ္ဘူး..Ae ရဲ႕ ဘဝထဲကပါ ထြက္မသြားခင္..Ae..သူ႔ကို...ခ်စ္ခြင့္ပန္ခဲ့တဲ့ ဒီေနရာေလးကို
Ae နဲ့ စ သိကတည္းက.ေရာ.ခ်စ္သူ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကာလ တစ္ေလ်ာက္လံုးေရာ...သူ႔ကို ႏုညံဳ႕တဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔သာ ၾကည့္ခဲ့ Ae က.....
ဒီေန႔ ဒီေနရာေလးမွာ ပထမဆံုး နဲ႔ ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္...သူ႔ကို မုန္းတီးတဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ ၾကည့္ခဲ့တဲ့ ဒီေနရာေလးကို.....
သူထြက္မသြားခင္......တစ္ဘဝလံုး မွတ္မိေနေအာင္......အလြတ္ က်က္မွတ္သြားျခင္သည္......
.
.
.
.
.
.
အခ်ိန္တစ္ခု ၾကာၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့...Ok.....fighting Pete
မင္းလုပ္ႏိုင္တယ္.....
Ae က သူ႔ဘဝနဲ႔သူ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမွာ ျဖစ္လို႔ မင္းလည္း မင္းဘဝနဲ႔မင္း အဆင္ေျပေအာင္ ႀကိဳးစားေနရမယ္......
Fighting....
အားငယ္တဲ့ အခ်ိန္တိုင္း.....ပင္ပမ္းတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း.....ကိုယ့္ကိုယ္ ကို.. ျပန္ၿပီးအားေပးတတ္တာက.....
Pete ရဲ႕ အက်င့္ေလးတစ္ခုပါ......
.
.
.
.
.
Uni group ကေန ထြက္လာၿပီး ကတည္းက..အိမ္ကို ျပန္ သိမ္းစရာ႐ွိတာေတြသိမ္း....
အိမ္ကို ေသာ့ပိတ္သူ႔ရဲ႕ ကိတ္ မုန္႔ဆိုင္ေလးကိုလည္း ပိတ္ကာ...
ေသာ့ကို ပိုင္႐ွင္ဆီျပန္အပ္လုပ္စရာ႐ွိတာေတြ လုပ္ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္က
...4:20..pmOmm..flightက 6: 45ဆိုေတာ့
အခ်ိန္နည္းနည္း လိုေသးတယ္....
.
.
ေတြးေနရင္...ရင္ဘက္ထဲ က ပ်ို႔ခင္သလိုလိုနဲ႔ ေခါင္းက ရိပ္ခနဲ ရိပ္ခနဲ ျဖစ္သြားတာေၾကာင့္..မနက္ကတည္းက အခုခ်ိန္ထ ိသူဘာမွ မစားရေသးတာကို... သတိရေတာ့တယ္...
အိမ္ေရာ..ဆိုင္မွာပါ..အကုန္သိမ္းၿပီးၿပီ ျဖစ္လို႔..
လမ္းထိပ္က.. store. မွာ...စားစရာ တစ္ခု ခု သြားဝယ္ဖို႔ ပဲ..ဆံုးျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္.....
.
.
.
.လမ္းေလ်ာက္ေနရင္း..ရင္ထဲက ေနလို႔ မေကာင္းပဲ ပ်ိဳ႕အန္ျခင္ေနတာေၾကာင့္....Pete ေတ်ာက္ သူ႔ ရင္ဘက္ကို လက္ကေလးနဲ႔ အသာ ဖိရင္း.....ျဖည္းုျဖည္းျခင္းေလ်ွာက္လာသည္..
အခုတစ္ေလာ....အစားအေသာက္လည္း..သိပ္မစားႏိုင္ႏိုင္.....ေကာင္းေကာင္းလည္းအိပ္မေပ်ာ္နဲ႔.....လူက..တစ္ျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပိန္လိုက္လာတာ.....အရင္က ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြေတာင္ အခု မ႐ွိေတာ့........
ေခါင္းကလည္း တရိပ္ရိပ္နဲ႔ မူးတက္လာလို႔...
ေျခလွမ္းေတြ မမွန္ ေတာ့ဘဲ....ယိုင္ခနဲ...ျဖစ္သြားၿပီးတဲ့အေနာက္မွာ.....pete ရဲ႕ ကမၻာဟာ..အေမွာင္တိ ျဖစ္သြားသည္..........
ေမ့လဲသြားတဲ့ pete ရဲ႕ ကိုယ္ေလးကို....ခါးကေန..လွမ္းထိန္းေပးထားတဲ့.......သန္မာတဲ့ လက္တစ္စံုက အသစ္တစ္ဖန္ေမြးဖြားလာမယ့္..pete ဘဝရဲ႕..
အဓိက....ပံ့ပိုးေပးမယ့္သူဆိုတာ....ကို..pete သိခဲ့ရင္.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ေနာက္တစ္ပိုင္းက.....စၿပီး..ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ျခင္လို႔ ဒီမွာပဲ ျဖတ္လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္
ေမ့လဲသြားတဲ့ peteေလးကို....လွမ္းထိန္းေပးလိုက္တဲ့ ေကာင္ေလးပါ.....(သာသာ့ရဲ႕ bf😁)