Between 🖤❤us

240 14 4
                                    


Ti tong....

လာၿပီ....

💕Sunday...ေက်ာင္းပိတ္ရက္လည္း ျဖစ္ၿကီးႀကီးကလည္း...Trat က ဖြားဖြားဆီကို ခဏျပန္သြာတာနဲ႔....ႏို႔းမဲ႕သူကလည္းမ႐ွိ

၁၀ နာရီေလာက္မွ အိပ္ယာ ထ ၿပီး...မနက္စာနဲ႔ ေန႔ခင္းစာကို.. ေပါင္းစားဖို႔.....ေခါက္ဆြဲ ျပဳတ္ေနတဲ့..အခ်ိန္..အိမ္ေ႐ွ႕က...bell သံၾကားလို႔ တံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့....အန္တီႀကီးတစ္ေယာက္..ႀကီးႀကီးရဲ႕အသိမ်ား..လား...💕

ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႔ျခင္ လို႔ပါလည္းခဗ်.....

Pete ဆိုတာ..သားလား.....

ဟုတ္ပါတယ္..ဗ်....

မဂၤလာပါ သားရယ္..အန္တီက Ae ရဲ႕ ေမေမပါ....

ဗ်ာ....

💕က်ေတာ္ လန္႔သြားတာေတာ့ အမွန္ပင္..
Ae ရဲ႕ အေမက..ဘာလို႔ က်ေတာ့္ဆီကို လာတာလဲ...

က်ေတာ္နဲ႔ Ae အေၾကာင္းကို သိသြားလို႔လား💕

အန္တီ ကို အိမ္ထဲ ေပးမဝင္ေတာ့ဘူးလား ကေလး...

Aww..ဟုတ္..အိမ္ထဲ ႂကြပါ...ခဗ်...

💕မီးဖိုးခန္းထဲ..ေျပးဝင္ကာ...ေကာ္ဖီ ပူပူေလး တစ္ခြက္ ေဖ်ာ္ၿပီး..Ae ေမေမ ေ႐ွ႕ကို ခ်ေပးလိုက္တယ္💕

ေကာ္ဖီေလး သံုးေဆာင္ပါဦးဗ်....

ေက်းဇူးပါကြယ္....

သား pete က အေခ်ာေလးပဲ...

😁😁

အန္တီ သားဆီကို လာတာ သား သူငယ္ခ်င္းAe မသိဘူးကြယ့္...

ဟုတ္...

သားကို ေမးစရာ႐ွိလို႔ကေလးရဲ႕..သားသူငယ္ခ်င္း ဆီမွာ ခ်စ္သူေတြ ဘာေတြမ်ား ႐ွိေနၿပီလား...

ဗ်ာ....ဘာလို႔လဲ အန္တီ...

Aww...႐ွိေနၿပီ ဆိုရင္လည္း..သူနဲ႔ သင့္ေတာ္ အိ မေတာ္အိ...သားကို ကူၾကည့္ခိုင္းမလို႔ပါ..
သားနဲ႔..အန္တီ သားနဲ႔ က..အရင္းႏွီးဆံု းသူငယ္ခ်င္းေတြ..မဟုတ္လား.....

Aww..ဟုတ္

အန္တီကေတာ့..အန္တီသားေလးကို......
ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ မိသားစုေလးနဲ႔.. ျဖစ္ေစျခင္တယ္သားရယ္.....

အန္တီတို႔ကလည္း..အသက္ေတြကလည္း ႀကီးၿပီ..က်န္းမာေရးကလည္း သိပ္မေကာင္းေတာ့....သားAe ရဲ႕ ဘဝကို ေသခ်ာ ပဲ့ကိုင္ေပးႏိုင္မဲ့....မိန္ကေလးမ်ိဳးကို ေတာ္ေတာ္ကို ႐ွာယူရမယ္သားေရ....

အခုေခတ္ကေလးေတြက လြယ္တာ မဟုတ္ဘူး......ပိုက္ဆံ႐ွိ..႐ုပ္ရည္႐ွိၿပီဆိုရင္ ေယာက်ာ္း ခ်င္းခ်င္းေတာင္ ေ႐ွာင္ၾကတာမဟုတ္ဘူးေလ.....

သားေလးလည္း..သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းအသင္းၾကည့္ေပါင္း....သိလား .....အခုေခတ္က ယံုၾကည္ စိတ္ခ်ရတဲ့ေခတ္မဟုတ္ဘူးကေလးရဲ႕....

ဟုတ္ကဲ့ပါ အန္တီ...

ဒီအိမ္မွာက..သားတစ္ေယာက္ထဲ ေနတာလား..

မဟုတ္ပါဘူး အန္တီ..ႀကီးႀကီနဲ႔ေနတာပါ ႀကီးႀကီးက အခု tratကို ခဏ ျပန္သြားလို႔ပါဗ်

အဲ့ဒါဆိုလည္း....အန္တီ ျပန္လိုက္ပါဦးမယ္ကေလးရယ္....
ဒီညေန...အန္တီ..မိတ္ေဆြေတြက သူတို႔ သမီးေလး ဟိုေန႔က ႏိုင္ငံျခားက ျပန္ေရာက္လို႔ေလ..အဲ့ ဒါ အန္တီတႈိႈ့အိမ္မွာ ထမင္းစားဖိတ္ထားတာ.....
သားသူငယ္ခ်င္းလည္း ေစာေစာျပန္လာမွာဆိုေတာ့....အန္တီက..အျပင္မွာ သိပ္ၿပီးေနလို္မရဘူး...ကေလးရဲ႕ အန္တီ ျပန္ၿပီေနာ္....

Aww....ဟုတ္ကဲ့ပါ..အန္တီ ဂ႐ုစိုက္ပါေနာ္..

ေအး.ေအး.သားေလး...သားသူငယ္ခ်င္း ရည္းစား ေတြ ဘာေတြ ရေနၿပီ ဆိုလည္း..အန္တီကို ေျပာဦးေနာ္...

ဒီကိစၥက..အန္တီ ႏွစ္ေယာက္ပဲ သိတာေနာ္..
လ်ိႈ့ဝွက္ခ်က္....

.
.
.
.Ae ေမေမ ကို ျခံေ႐ွ႕လည္း လိုက္မပို႔ႏိုင္ေတာ့...

ဘယ္လို...အ႐ွက္ကြဲမႈႀကီးလည္း...
Aeနဲ႔ သေဘာ မတူေၾကာင္းကို....တိုက္႐ိုက္မေျပာဘဲ.....
သြယ္ဝိုက္တဲ့နည္းနဲ႔ အ႐ိႈက္တည့္တည့္..ထိေအာင္ ေျပာသြားတဲ့.. Ae ရဲ႕ ေမေမပါ.....

.
.က်ေတာ္ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ..Ae....

က်ေတာ္..Ae ကို ခ်စ္တယ္....က်ေတာ့္ေၾကာင့္ Ae တို႔ မိသားစု ကေမာက္ကမ ျဖစ္မွာကိုလည္း မလိုလား.ဘူး.....

က်ေတာ္ ဘာလုပ္သင့္လဲ Ae....

.
.
.
.မီးဖို ခန္းထဲ႐ွိ.စားပြဲေပၚက...ေအးစက္ေနတဲ့..ေခါက္ဆြဲ ျပဳတ္ ပန္းကန္ေလးကလည္း....စားသံုးမဲ့ သူကို ေမ်ွာ္ေနသည္.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 EndingWhere stories live. Discover now